back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Οι κριτικές πελατών ως «νόμισμα εμπιστοσύνης» στον ασφαλιστικό κλάδο

Στην εποχή της ψηφιακής πληροφορίας, η γνώμη των πελατών έχει μετατραπεί σε ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία αξιολόγησης για κάθε επιχείρηση. Ειδικά στον ασφαλιστικό κλάδο, όπου η εμπιστοσύνη είναι το βασικό ζητούμενο, οι κριτικές λειτουργούν σαν καθρέφτης αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών.

- Advertisement -

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η We Insurance, που καταγράφει σταθερά υψηλή ικανοποίηση μέσα από τις δημόσιες αξιολογήσεις των πελατών της. Σε πρόσφατη κριτική στο Google, πελάτης που συνεργάζεται με το γραφείο πάνω από τριάντα χρόνια τόνισε πως η οικογένειά του βλέπει την ομάδα της We Insurance όχι ως «ασφαλιστές», αλλά ως «φίλους». Μια δήλωση που, πέρα από συναισθηματική, έχει και ουσιαστική σημασία: δείχνει πόσο κρίσιμη είναι η ανθρώπινη σχέση στη διατήρηση μιας τόσο μακροχρόνιας συνεργασίας.

Σύμφωνα με στοιχεία διεθνών ερευνών, πάνω από το 70% των καταναλωτών λαμβάνει σοβαρά υπόψη του τις online κριτικές πριν επιλέξει ασφαλιστική κάλυψη ή σύμβουλο. Παράλληλα, οι θετικές εμπειρίες πελατών μπορούν να αυξήσουν την εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία περισσότερο από οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια.

- Advertisement -

Η We Insurance αξιοποιεί αυτές τις μαρτυρίες όχι μόνο ως απόδειξη της πορείας της, αλλά και ως μέσο συνεχούς βελτίωσης.

Σε μια αγορά όπου οι επιλογές είναι πολλές και συχνά πολύπλοκες, η φωνή των πελατών παραμένει το πιο αξιόπιστο «πιστοποιητικό». Στην τελική, η ασφάλιση δεν είναι απλώς ένας αριθμός συμβολαίου· είναι σχέση εμπιστοσύνης. Και όταν αυτή η σχέση επιβεβαιώνεται δημόσια, τότε αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία – τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους ίδιους τους ασφαλισμένους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η συνεργασία Uber-ΔΥΠΑ θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των δικαιούχων Κοινωνικού Τουρισμού

Έκπτωση 30% σε δύο διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Στρατηγική συνεργασία ΠΟΞ – Howden Hellas

Η Howden Hellas έχει ήδη δημιουργήσει ειδικό hospitality insurance τμήμα - Ποια εργαλεία προσφέρει στους ξενοδόχους

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Συμμαχία Affidea Ελλάδος και Ένωσης Σπάνιων Ασθενών Ελλάδος

Σκοπός του μνημονίου συνεργασίας, η ενίσχυση της πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και η προώθηση ενός πιο συμπεριληπτικού μοντέλου φροντίδας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Επιφυλάξεις για τον ΕΔΑ ασφαλίστρων υγείας εκφράζει η ΠΕΚΑΠ

Έλεγχο του κόστους στην πηγή αντιπροτείνει η ένωση καταναλωτών, δεσμευόμενη να συνεχίσει τον αγώνα για δίκαιο και διαφανές σύστημα

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Ποιος σύμβουλος θα φέρει τα περισσότερα νέα μέλη στον ΠΣΑΣ;

Νέα δράση από τον Σύνδεσμο, με σκοπό να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η κοινότητα και η φωνή των ασφαλιστικών συμβούλων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Επιφυλάξεις για τον ΕΔΑ ασφαλίστρων υγείας εκφράζει η ΠΕΚΑΠ

Έλεγχο του κόστους στην πηγή αντιπροτείνει η ένωση καταναλωτών, δεσμευόμενη να συνεχίσει τον αγώνα για δίκαιο και διαφανές σύστημα

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Ν. Κεραμέως: «Ενσωματώσαμε πάνω από 45 προτάσεις φορέων και πολιτών στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο»

H υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην επέκταση της ψηφιακής κάρτας εργασίας και στην επικείμενη αύξηση 250 ευρώ στις χαμηλές συντάξεις

Ποιος σύμβουλος θα φέρει τα περισσότερα νέα μέλη στον ΠΣΑΣ;

Νέα δράση από τον Σύνδεσμο, με σκοπό να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η κοινότητα και η φωνή των ασφαλιστικών συμβούλων