back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός, οι αλήθειες για την ασφάλιση και οι αναντίρρητες πλάνες

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός κατακλύζει την ασφαλιστική αγορά. Πώς θα είμαστε αύριο, τι θα κάνουμε σήμερα, πως θα φανούμε καλύτερα για να δείξουμε ότι η ασφάλιση αξίζει. Τι θα επιδείξουμε για να καταλάβει η κοινωνία ότι είμαστε κοντά της, τι θα πούμε και πολλά άλλα.

Η ασφαλιστική αγορά ενίοτε πέφτει σε πλάνες, ζητά να δείξει ή να επιδείξει κάτι το υπερβολικό, πιστεύοντας ότι έτσι θα πείσει ότι είναι χρήσιμη. Είναι όμως αναντίρρητη η αλήθεια ότι η ασφάλιση είναι βασικό αγαθό και είναι χρήσιμη. Για να φανεί ότι είναι χρήσιμη χρειάζεται να είναι απλή.  Οτιδήποτε συνοδεύεται με υπερβολή … είναι αναντίρρητη πλάνη.

- Advertisement -

Αφού όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλιση είναι βασικό χρήσιμο αγαθό δεν θα πρέπει και η αγορά να ξανά-προσδιορίσει το βάρος της ασφάλισης; η αγορά ξέρει τι θέλει, όποιος ξέρει τι θέλει ξέρει και πώς να βελτιωθεί, πώς να πατήσει στη γη και να ανθήσει. Να αποδώσει τις σκέψεις του με λόγια απλά, όχι να παινεύεται πριν το έργο του πάρει σάρκα και οστά.

Σήμερα η πόρτα ανοίγει διάπλατα στην ασφαλιστική αγορά. Ανοίγεται το πρώτο κεφάλαιο των θεσμικών αλλαγών που θα αφορούν στην ιδιωτική ασφάλιση. Το πρώτο κεφάλαιο το γράφει η κυβέρνηση. Το δεύτερο κεφάλαιο μπορεί να το γράψει η ασφαλιστική αγορά. Το τρίτο κεφάλαιο για την ασφαλιστική αγορά μπορεί να το γράψει η ελληνική οικονομία και η ελληνική κοινωνία.

- Advertisement -

Το πρώτο βήμα έγινε με το νομοσχέδιο που είναι σε διαβούλευση και περιέχει διατάξεις για την ιδιωτική ασφάλιση. Η κοινωνία και η οικονομία περιμένει να δει τις ασφαλιστικές δίπλα τους. Η αγορά προλαβαίνει να σταθεί μέχρι αύριο που κλείνει η διαβούλευση. Η οικονομία, η κοινωνία, η Πολιτεία ανοίγει το δρόμο στις ασφαλιστικές στην Ελλάδα να φτάσουν μακριά.

Οσοι καταφέρουν και φτάσουν τόσο μακριά όσο η ευκαιρία που τους δίνεται, τότε θα αντιληφθούν πραγματικά και το ταξίδι που έκαναν. Την αξία του ταξιδίου θα την αντιληφθούν μόνο όταν όσοι φτάσουν στο ‘σπίτι’ τους δεν περηφανεύονται για τις περιπλανήσεις που έκαναν και τα κατορθώματα τους. Τότε θα έχουν πετύχει τον στόχο.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Η τρομοκρατία και οι πολιτικοί κίνδυνοι αναδύονται ως δύο πολύ σημαντικές απειλές για την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ασφάλεια

Προς επανεξέταση ο τρόπος με τον οποίο κράτη, επιχειρήσεις και ασφαλιστικοί μηχανισμοί διαχειρίζονται τον κίνδυνο

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Ανοίγει η κυνηγετική περίοδος 2025–2026 – Τι σημαίνει για τον ασφαλιστικό κλάδο

Επιτακτική η ανάγκη για εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν τους ποικίλους κινδύνους του κυνηγιού

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί