back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ είναι εδώ

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ είναι εδώ, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του σήμερα και κάθε εποχής!

Η ΔΕΗ αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Αυτές οι καινοτομίες δεν οφείλονται μόνο στην λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στον Covid-19, αλλά και στο να εξελίξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

- Advertisement -

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Η ΔΕΗ ΑΚΟΥΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

- Advertisement -

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα.

Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω του Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια.

Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7.

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Σχετικές δημοσιεύσεις

myPyrasfaleiaLive: Πλατφόρμα ραντεβού ενημέρωσης για τη νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων

Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive, μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού

1.000.000 ραντεβού σε Προσωπικό Γιατρό- Πως θα κλείσετε ραντεβού

Περισσότερα από 1.000.000 ραντεβού σε Προσωπικό Γιατρό έχουν κλειστεί, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, στο σύστημα για τον επόμενο μήνα. Μόνο για την

E-EΦΚΑ: Καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών μέσω των νέων Τοπικών διευθύνσεων

Στις νέες Τοπικές Διευθύνσεις του τόπου κατοικίας που έχουν συσταθεί απευθύνονται πλέον οι ασφαλισμένοι του τέως ΕΤΑΑ και τ.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ

Aναστέλλονται τα ραντεβού στα εμβολιαστικά κέντρα

Αναστέλλονται και αύριο 26 Ιανουαρίου τα ραντεβού στα εμβολιαστικά κέντρα των νομών Αττικής και Εύβοιας. Οι ενήλικοι πολίτες και τα παιδιά ηλικίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν

Δημοσιεύθηκαν οι οδηγίες για το Solvency II και την εξυγίανση ασφαλιστικών επιχειρήσεων (IRRD)

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της ΕΕ δύο κοινοτικές νομοθετικές πράξεις

ΕUROLIFE : Δημιούργησε νέα εταιρεία Fintech με την ονομασία Wallbid Ltd

Eταιρεία Fintech (τεχνολογικών εφαρμογών στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών) δημιούργησε η Eurolife

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS