back to top
13.5 C
Athens
Τρίτη 1 Απριλίου 2025

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ είναι εδώ

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ είναι εδώ, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του σήμερα και κάθε εποχής!

Η ΔΕΗ αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Αυτές οι καινοτομίες δεν οφείλονται μόνο στην λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στον Covid-19, αλλά και στο να εξελίξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

- Advertisement -

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Η ΔΕΗ ΑΚΟΥΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

- Advertisement -

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα.

Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω του Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια.

Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7.

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2024: Οι εισηγμένες εταιρείες στο ΧΑ που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους

Οι εισηγμένες επιχειρήσεις που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού βρέθηκαν για 22η συνεχόμενη χρονιά

myPyrasfaleiaLive: Πλατφόρμα ραντεβού ενημέρωσης για τη νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων

Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive, μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού

1.000.000 ραντεβού σε Προσωπικό Γιατρό- Πως θα κλείσετε ραντεβού

Περισσότερα από 1.000.000 ραντεβού σε Προσωπικό Γιατρό έχουν κλειστεί, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, στο σύστημα για τον επόμενο μήνα. Μόνο για την

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευρώπη Holdings: Εγκρίθηκε η απόκτηση άνω του 50% της Ευρώπη Ασφαλιστική

H Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, κατά τη Συνεδρίαση 530/28.03.2025, ενέκρινε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 43

HDI Global: Τα ετήσια αποτελέσματα υπογραμμίζουν, διαχρονικά, την αξιοπιστία της

Η HDI Global SE, ανακοίνωσε θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024, με ανάπτυξη τόσο στα έσοδα όσο και στα κέρδη. Κύριοι παράγοντες

Interlife: Focus μετά το deal Πειραιώς- Εθνική Ασφαλιστική

Στα 96,1 εκατ.€ η χρηματιστηριακή αξία μετά και τη νέα άνοδο, με +6,37% στα 5,18 ευρώ, την Δευτέρα, η μετοχή της Interlife Ασφαλιστική

Από τον Ιούνιο η δυνατότητα online αλλαγής προμηθευτή ρεύματος – Πότε αναμένεται πτώση τιμών

Ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, καθηγητής Αθανάσιος Δαγούμας, ενημέρωσε μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Designia Insurance Agents βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες

Σε μια εκδήλωση αναγνώρισης και επιβράβευσης, η Designia Insurance Agents τίμησε τους συνεργάτες της που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους το 2024.

Τριπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ERGO Ασφαλιστική στα φετινά Digital Finance Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η Συνάντηση Συνεργατών της MEGA Brokers στην Πάτρα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η συνάντηση συνεργατών της MEGA Brokers στην Περιφέρεια, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη

«ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» τα μέλη του ΣΠΑΤΕ

Την Τετάρτη 19/3/2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΠΑΤΕ

12th Digital Banking Forum/GenAI & embedded finance: Οι νέες προκλήσεις για τις ψηφιακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες

Οι αλλαγές που φέρνει το GenAI, αλλά και το embedded finance, αποτέλεσαν το επίκεντρο του 12th Digital Banking Forum