back to top
27.8 C
Athens
Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ είναι εδώ

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ είναι εδώ, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του σήμερα και κάθε εποχής!

Η ΔΕΗ αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Αυτές οι καινοτομίες δεν οφείλονται μόνο στην λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στον Covid-19, αλλά και στο να εξελίξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

- Advertisement -

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Η ΔΕΗ ΑΚΟΥΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

- Advertisement -

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα.

Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω του Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια.

Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7.

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Insurance Guarantee: 35 χρόνια εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Με επικεφαλής τη Μαριλένα Σουρίκα, η Insurance Guarantee έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην αγορά με βασικό πυλώνα τις σχέσεις εμπιστοσύνης

Η ΔΕΗ στο XTRUST-6G για την κυβερνοασφάλεια των ευφυών υποδομών ηλεκτροκίνησης

Συμμετοχή του Ομίλου ΔΕΗ στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο XTRUST-6G με πιλοτική εφαρμογή για την ασφάλεια στην ηλεκτροκίνηση

Insurance Europe: 4 τρόποι για να τελεσφορήσει η FIDA

Για κίνδυνο να καταστεί η Πρόσβαση στα Χρηματοοικονομικά Δεδομένα υπερβολικά σύνθετη και ασύμφορη προειδοποιεί η ομοσπονδία

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz Trade αποκαλύπτει κλειδιά για ασφαλή διείσδυση σε νέες αγορές

Η Allianz Trade παρουσιάζει το νέο ενημερωτικό ebook «Εξάγοντας σε νέες αγορές», σχεδιασμένο ειδικά για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις

Compare the Market AU: Ψηλά η Ελλάδα στους προορισμούς κρουαζιέρας – Ποιο λιμάνι της προηγείται;

Νέα έρευνα της Compare the Market Australia αποκαλύπτει τα καλύτερα λιμάνια για κρουαζιέρες παγκοσμίως - και η Ελλάδα βρίσκεται ψηλά στη λίστα

Ανοίγει η κυνηγετική περίοδος 2025–2026 – Τι σημαίνει για τον ασφαλιστικό κλάδο

Επιτακτική η ανάγκη για εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν τους ποικίλους κινδύνους του κυνηγιού

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου