back to top
25.7 C
Athens
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ είναι εδώ

Ο νέος, ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ είναι εδώ, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του σήμερα και κάθε εποχής!

Η ΔΕΗ αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Αυτές οι καινοτομίες δεν οφείλονται μόνο στην λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στον Covid-19, αλλά και στο να εξελίξουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

- Advertisement -

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Η ΔΕΗ ΑΚΟΥΕΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

- Advertisement -

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες.

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα.

Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω του Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια.

Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7.

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Voice AI: Νέο στοίχημα για την ασφαλιστική εμπιστοσύνη

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν διχασμένοι ως προς την επικοινωνία με φωνητικά συστήματα

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Insurance Guarantee: 35 χρόνια εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Με επικεφαλής τη Μαριλένα Σουρίκα, η Insurance Guarantee έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην αγορά με βασικό πυλώνα τις σχέσεις εμπιστοσύνης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

SENATUS: 3ο Franchise στην Ανατολική Μακεδονία για την Property Market

Η propertymarket.gr αναπτύσσεται σταθερά σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας υψηλή κερδοφορία και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στους συνεργάτες της

Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την ΤΝ και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου

Η εκδήλωση ανέδειξε το ρόλο του ΑΙ για την εξέλιξη του δημόσιου τομέα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την Ελλάδα

Κυκλοφορεί τo νέο τεύχος του Insurance World

Στο νέο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2025 φιλοξενείται η κεντρική συνέντευξη του κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου, Διευθύνοντος Συμβούλου της MEGA Brokers

Voice AI: Νέο στοίχημα για την ασφαλιστική εμπιστοσύνη

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν διχασμένοι ως προς την επικοινωνία με φωνητικά συστήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

100 Χρόνια ΕΕΑ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 2ο Αγώνα Δρόμου για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες

Ο Αγώνας Δρόμου του ΕΕΑ αποτελεί μια γιορτή που φέρνει κοντά επαγγελματίες, οικογένειες και φίλους - Έως την 1η Οκτωβρίου οι εγγραφές

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Θεραπευτική Κλινική Ν. Αλεξάνδρα: Πρώτο πιλοτικό Δίκτυο Ολοκληρωμένης Αντιμετώπισης Γυναικολογικού Καρκίνου

Με ιδιαίτερη φροντίδα οι Έλληνες επιστήμονες σχηματίζουν «μονοπάτια» ασθενών για κάθε γυναικολογική κακοήθεια

Back to school! Ομαλή προσαρμογή γονέων και παιδιών

Το δύσκολο έργο της οργάνωσης και του συντονισμού μετά τις διακοπές μπορούμε να το διευθετήσουμε ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης