back to top
21.2 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Ο Έλληνας θέλει τον διαμεσολαβητή του

Του Νίκου Σακελλαρίου 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα παραμένουν -και ορθώς πράττουν- αφοσιωμένες στους συνεργάτες τους, παρά τις διακηρύξεις τους περί τεχνολογίας  και λοιπών «δαιμονίων».

- Advertisement -

Οι συνεχείς βραβεύσεις συνεργατών (agency-πρακτόρων-μεσιτών) από το σύνολο των εταιρειών δείχνει ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά παραμένει σε μεγάλο βαθμό συγκεντρωμένη στην ανθρώπινη διαμεσολάβηση, παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Ο έλληνας καταναλωτής θέλει τον δικό του άνθρωπο να τον βοηθήσει σε μία δύσκολη στιγμή.

- Advertisement -

Μία βοήθεια που δεν μπορεί να του δώσει ούτε το call center, ούτε ένα άψυχο λογισμικό.  Ο έλληνας ασφαλισμένος, θέλει δίπλα του έναν άνθρωπο που θα του δώσει κουράγιο στο πρόβλημα υγείας, που θα τρέξει γι’ αυτόν, που θα τον εμψυχώσει από τον πανικό στο ατύχημα.

Σήμερα, τα ανθρώπινα δίκτυα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα (ελληνικών και ξένων) παράγουν περίπου το 45% της συνολικής παραγωγής και ακολουθεί το bancassurance με 30% περίπου της συνολικής παραγωγής, το οποίο και αυτό έχει κάποια ανθρωποκεντρική διάσταση.

Αμιγώς τεχνολογικό είναι το υπόλοιπο 25% και μάλιστα αφορά ασφαλίσεις-πακέτα (στανταρισμένες) που δεν χρειάζεται τόσο πολύ η ανθρώπινη παρουσία και διαμεσολάβηση.

Η μεγάλη ανάγκη για την ανθρώπινη διαμεσολάβηση έχει εντυπωσιάσει και ενίοτε προβληματίσει τους ξένους  που έρχονται είτε για επιθεώρηση στην Ελλάδα είτε για να δραστηριοποιηθούν.  Η ελληνική ασφαλιστική αγορά πρέπει να βρίσκεται μέσα στην πρώτη πεντάδα ανάμεσα στα κράτη μέλη  της ΕΕ σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό / συνολική παραγωγή.

Όσοι ξένοι θέλησαν να επιβάλλουν άλλα μοντέλα, αφού απέτυχαν στο πρώτο στάδιο εισαγωγής τους, επέστρεψαν σταδιακά στα γνώριμα ανθρωποκεντρικά μοντέλα διανομής.

Το μέλλον;  Εάν ελαφρυνθούν οι έλληνες διαμεσολαβητές από την υψηλή φορολόγηση και ειδικά τις εξοντωτικές ασφαλιστικές εισφορές του ΕΦΚΑ, τότε και στο μέλλον η ελληνική διαμεσολάβηση θα συνεχίσει να δεσπόζει μέσα στην ασφαλιστική αλυσίδα. Γιατί καλές είναι οι διακηρύξεις για τεχνολογικές πρωτοπορίες, αλλά όταν πρέπει να βγει η παραγωγή ΟΛΟΙ αγκαλιάζουν τον έλληνα πράκτορα και τον έλληνα μεσίτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα συγκατάθεσης μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

Σε εφαρμογή τίθεται η τρίτη δυνατότητα παροχής συγκατάθεσης (consent) μέσω του gov.gr και του Gov.gr Wallet.

Pricefox: Πόσο κοστίζει η ασφάλεια μηχανής στην Ελλάδα;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα online σύγκρισης τιμών και αγοράς ασφάλειας μηχανής, έκανε έρευνα και σύγκρινε το κόστος των ασφαλίστρων.

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο μετασχηματισμός του ρόλου του μεσίτη ασφαλίσεων

Ο ασφαλιστικός κλάδος, που επί μακρόν βασιζόταν στην ανθρώπινη τεχνογνωσία και κρίση, υφίσταται σημαντική μεταβολή.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης: Όσα δήλωσαν on camera κορυφαίοι προσκεκλημένοι

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε και φέτος το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης...

Όλα όσα ακούσαμε και είδαμε στο φετινό, επετειακό Insurance & Reinsurance Meeting

Για 25η χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών που διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.