back to top
25.3 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

ΝΝ Hellas: Το «You matter» έγινε πράξη αγάπης την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου

nn-valentine-2Την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου, με αφορμή τη γιορτή του αγίου Βαλεντίνου και θέλοντας να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στους σημαντικούς τους ανθρώπους, η ΝΝ Hellas διέδωσε το μήνυμα «You matter»: μια φράση μόνιμη δέσμευση για την ΝΝ, η οποία φιλοδοξεί να θέτει πάντα τους πελάτες της στο επίκεντρο όλων των ενεργειών της.

Άνθρωποι της NN Hellas βρέθηκαν σε 4 κεντρικά σημεία της Αττικής,  το Χαλάνδρι, τη Γλυφάδα, την Κηφισιά και το Μοναστηράκι, μοιράζοντας χρωματιστές τουλίπες σε όσους βρέθηκαν εκεί από τις 11:00 έως τις 14:00. Περαστικοί όλων των ηλικιών έλαβαν τα λουλούδια που τους προσέφερε η ΝΝ Hellas, με σκοπό να τα χαρίσουν και οι ίδιοι με τη σειρά τους σε ένα αγαπημένο τους πρόσωπο. Η πρωτοβουλία είχε ιδιαίτερη ανταπόκριση και στα μέσα κοινωνικής nn-valentine-3δικτύωσης, ειδικότερα στη σελίδα της NN Hellas στο Facebook.

- Advertisement -

Ο Christian Bohlke, chief marketing officer (CMO) της ΝΝ Hellas, ανέφερε σχετικά: «Για την ΝΝ η φιλοσοφία “Υοu Matter” αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα των πελατών της και αποτελεί πηγή έμπνευσης και οδηγό στη σχέση που αναπτύσσουμε μαζί τους. Μέσα από πρωτοβουλίες σαν κι αυτήν υπογραμμίζουμε πως ό,τι έχει σημασία για εσάς έχει και για εμάς».

 

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευγενία Καφφετζή: Ευθύνη Διοικητικού Συμβουλίου, Επιχειρηματική Δεοντολογία και Διαφάνεια

Οι εταιρείες οφείλουν να παρακολουθούν την πρόοδό τους στα ESG με την ίδια λεπτομέρεια και διαφάνεια όσο και οι οικονομικές μετρήσεις τους. Η ευθύνη στα ESG είναι ένα ομαδικό άθλημα και κάθε τμήμα της εταιρείας έχει έναν ρόλο να παίξει - Γράφει η Ευγενία Καφφετζή, Managing Partner OXYGEN Risk Consulting Partners.

Accenture: Αγορές 1,2 τρισ. δολάρια μέσω social media ως το 2025

Η ανάπτυξη αυτή θα οφείλεται κυρίως στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στις γενιές Gen Z και Millennial, αντιπροσωπεύοντας το 62% των παγκόσμιων δαπανών στο social commerce έως το 2025.

Οι “τεχνολογικοί γίγαντες” έχουν “αντισώματα” στη πανδημία

Μολονότι, ο πλανήτης τους τελευταίους δεκαέξι μήνες βρίσκεται στο στόχαστρο του κορονοϊού, με την υγειονομική κρίση να έχει επηρεάσει σχεδόν όλους τους

Διέρρευσαν δεδομένα περισσότερων από 500 εκατ. χρηστών του Facebook

Ο Alexander Moiseev, Chief Business Officer στην Kaspersky, σχολιάζει:  «Η προστασία δεδομένων παραμένει ένα ευαίσθητο θέμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αιμοδοσία Συλλόγου Υπαλλήλων Groupama Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Groupama Ασφαλιστικής και οι εργαζόμενοί της, για άλλη μια φορά ως εθελοντές αιμοδότες έδωσαν το μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

MDRT Day: Secure Today… Thrive Tomorrow. Commitment is always a choice!

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε η τριήμερη εκδήλωση του MDRT Day Greece στην Θεσσαλονίκη (19-21 Σεπτεμβρίου 2024)!

ΑRAG DAY: “Θεωρούμε πως έχουμε συμβάλλει με τις μικρές μας δυνάμεις σε κάτι μεγάλο”

Την 26.9.2024 έλαβε χώρα η διαδικτυακή εκδήλωση της ARAG Hellas υπό τον τίτλο ARAG DAY 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αιμοδοσία Συλλόγου Υπαλλήλων Groupama Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Groupama Ασφαλιστικής και οι εργαζόμενοί της, για άλλη μια φορά ως εθελοντές αιμοδότες έδωσαν το μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς

Kaspersky: Αύξηση των επιθέσεων ransomware και spyware σε βιομηχανικά συστήματα ελέγχου το 2ο τρίμηνο του 2024

Η Kaspersky δημοσίευσε την έκθεσή της για το 2ο τρίμηνο του 2024 σχετικά με το τοπίο της ψηφιακής ασφάλειας για βιομηχανικά συστήματα ελέγχου

Ποιες αλλαγές φέρνει η νέα υπουργική απόφαση για την άσκηση ιδιωτικού έργου των γιατρών του ΕΣΥ

Με τη νέα υπουργική απόφαση η δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού...

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025,...