Τιμητική διάκριση και έπαινο απέσπασε η ΝN Hellas απέσπασε κατά την τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 για το direct κανάλι διανομής προϊόντων και υπηρεσιών της. Τα συγκεκριμένα βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτελούν έναν από τους πλέον καταξιωμένους θεσμούς στην ελληνική αγορά, ο οποίος αναδεικνύει εταιρείες και οργανισμούς για τις πρακτικές τους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Η ΝΝ Ηellas διαγωνίστηκε και διακρίθηκε στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελατών» (Omnichannel Customer Service) για τις επιτυχημένες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελατών του direct καναλιού www.nndirect.gr. Η υποβολή της υποψηφιότητας πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ενώ στη συνέχεια η επιτροπή βράβευσης όρισε τους 3 φιναλίστ από κάθε κατηγορία. Tέλος, πραγματοποιήθηκε ειδική παρουσίαση από τους φιναλίστ στα γραφεία του ΕΙΕΠ.
Η ΝΝ Hellas κατάφερε να διακριθεί αλλά και να παραλάβει ξεχωριστό έπαινο για το NN Direct Health. Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για την NN, καθώς αφορά την επαφή με τον πελάτη, έναν νευραλγικό πυλώνα όπου επενδύει και τον οποίο διαρκώς αναπτύσσει η εταιρεία.
Η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το βραβείο εκ μέρους της ΝΝ Hellas το παρέλαβε ο Πάνος Γκιούσμας, Direct Distribution Call Center Team Leader.
Περισσότερες πληροφορίες στο nnhellas.gr και στο nndirect.gr.