back to top
32.3 C
Athens
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025

Νέος Κώδικας Δεοντολογίας ΕΑΕΕ

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει το νέο Κώδικα Δεοντολογίας της, με τον οποίο ανανεώνει τις δεσμεύσεις και τις υποχρεώσεις της προς όλους τους ασφαλισμένους.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία οικοδόμησης μίας νέας, ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των ασφαλιστικών εταιριών – μελών της ΕΑΕΕ και των πελατών μας, βασισμένη στην ειλικρίνεια, την εντιμότητα και την απόλυτη διαφάνεια, στοιχεία απαραίτητα για να αισθάνεται κάθε ασφαλισμένος σίγουρος για την επιλογή της ιδιωτικής ασφάλισης, ως μίας αξιόπιστης και υπεύθυνης λύσης, συμπληρωματικά στην κοινωνική του ασφάλιση.

- Advertisement -

Με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς, ο Κώδικας Δεοντολογίας – «Οι αξίες και οι δεσμεύσεις μας» περιλαμβάνει τις αρχές και τις αξίες της ΕΑΕΕ και συμπυκνώνει ένα σύστημα αξιών 10 βασικών αρχών που διέπουν τη λειτουργία των εταιριών και δεσμεύουν όλα τα  μέλη της.

Ένα σύστημα κανόνων που μπορεί ο ίδιος ο ασφαλισμένος να ελέγχει.

- Advertisement -

Είναι ουσιαστικά ένας απλός, συνοπτικός και πρακτικός οδηγός, ένα σύστημα κανόνων, για το σύνολο των διαδικασιών των ασφαλιστικών εταιριών, από τις πιο απλές και καθημερινές, ως τις πιο σημαντικές και σύνθετες, γραμμένος με τρόπο κατανοητό, που δίνει ταυτόχρονα στους ασφαλισμένους τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να ελέγχουν οι ίδιοι την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία των εταιριών. Συγκεκριμένα:

  1. Ακεραιότητα: Είναι σταθερή δέσμευσή μας να συνδιαλλασσόμαστε με τους πελάτες μας, με τρόπο έντιμο, ηθικό και πάντα σύμφωνο με τους νόμους. Επιπλέον, διασφαλίζουμε ότι όλοι οι συνεργάτες μας τηρούν αυτές τις θεμελιώδεις αρχές.
  2. Διαφάνεια: Δεσμευόμαστε να επικοινωνούμε μαζί τους, με τρόπο διάφανη, σαφή και ξεκάθαρο. Να προωθούμε τα προϊόντα μας χωρίς υπερβολικές υποσχέσεις, να διευκρινίζουμε όρους, εξαιρέσεις, κόστος, ενδεχόμενο ρίσκο και κάθε άλλη λεπτομέρεια που πρέπει να γνωρίζουν για να πάρουν μια απόφαση. Όταν δεν είναι εφικτό να ικανοποιήσουμε κάποιο αίτημά, εξηγούμε με σαφήνεια τους λόγους.
  3. Ευθύνη: Έχουμε συναίσθηση της σημαντικής αποστολής που μας έχει ανατεθεί. Για αυτό θα επιδεικνύουμε πάντα υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντί τους, σε κάθε πρακτική μας. Η υπευθυνότητά μας αφορά κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, μα ταυτόχρονα αγκαλιάζει όλο το κοινωνικό σύνολο και το περιβάλλον.
  4. 4. Ορθή καθοδήγηση: Η γνώση μας είναι δύναμη, όταν αξιοποιείται προς όφελός των ασφαλισμένων μας. Δεσμευόμαστε να τους παρουσιάζουμε τις πιο συνετές και συμφέρουσες επιλογές, να επισημαίνουμε από πριν το ενδεχόμενο ρίσκο σε κάθε απόφασή τους, ασφαλιστική ή επενδυτική, ν α προάγουμε την αξία της πρόληψης, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες να εκτεθούν σε ατυχήματα, ζημιές, προβλήματα υγείας.
  5. Δέουσα φροντίδα και επιμέλεια: Ασκούμε το ασφαλιστικό λειτούργημα με μέγιστη φροντίδα και προσοχή. Θέτουμε ως προτεραιότητα να διεκπεραιώνονται τα αιτήματά τους γρήγορα και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ακούμε με προσοχή τα παράπονά τους και μαθαίνουμε από αυτά. Εφαρμόζουμε γρήγορες και αποτελεσματικές διαδικασίες διαχείρισης των παραπόνων τους.
  6. Σεβασμός: Ο σεβασμός είναι πρωταρχικό καθήκον μας. Σεβόμαστε τα δικαιώματά των ασφαλισμένων μας, καταναλωτικά, προσωπικά και ανθρώπινα. Σεβόμαστε το κοινωνικό σύνολο και προσφέρουμε σε αυτό. Σεβόμαστε το περιβάλλον και αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, για την προστασία του.
  7. Πρωτοπορία: Είμαστε η εικόνα που έχουν οι ασφαλισμένοι για τις υπηρεσίες μας. Γι’ αυτό δεσμευόμαστε να διατηρούμε υψηλότατο επίπεδο εξυπηρέτησης, να αναζητούμε διαρκώς και να αναπτύσσουμε νέα προϊόντα και λύσεις, να προσφέρουμε το καλύτερο και στο μέλλον. Ταυτόχρονα, αγκαλιάζουμε τις νέες τεχνολογίες και αξιοποιούμε τις ψηφιακές δυνατότητες, ώστε να εξυπηρετούμε τα αιτήματα και τις απαιτήσεις τους ταχύτερα, αποτελεσματικότερα, χωρίς κόπο..
  8. Ορθή διαχείριση: Η σύνεση είναι πυλώνας σταθερότητας για ό, τι χτίζουμε. Είναι αμετακίνητη δέσμευσή μας να διαχειριζόμαστε ασφάλιστρα και κεφάλαια που μας εμπιστεύονται, με σύνεση και τρόπο που δεν τους ζημιώνει. Με την ίδια σύνεση διαχειριζόμαστε τα, προς επένδυση, κεφάλαια των εταιρειών μας.
  9. Αμεροληψία: Η καλή πίστη και η αντικειμενικότητα είναι αδιαπραγμάτευτες αξίες μας. Δεσμευόμαστε να δίνουμε πάντα προτεραιότητα στα συμφέροντα και τα δικαιώματά των ασφαλισμένων μας. Φροντίζουμε οι επιλογές μας να μην έχουν δυσμενείς συνέπειες για εκείνους. Το ανθρώπινο δυναμικό μας οφείλει να λειτουργεί με τρόπο επαγγελματικό και αμερόληπτο, αποφεύγοντας κάθε σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών.
  10. Εμπιστευτικότητα: Η εμπιστοσύνη σας μας τιμά. Για αυτό υποσχόμαστε να διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των ασφαλισμένων μας, με υψηλό αίσθημα ευθύνης και απόλυτη εμπιστευτικότητα. Διαθέτουμε και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε δικλίδες ασφάλειας για το σύνολο των δεδομένων που διατηρούμε στα ηλεκτρονικά μας συστήματα.

Με αφορμή την ανανέωση της δέσμης αξιών και δεσμεύσεων, ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, πρόεδρος ΕΑΕΕ, δήλωσε: «Στόχος  μας είναι να αναλαμβάνουμε δράσεις και πρωτοβουλίες που να ενισχύσουν την αξιοπιστία μας απέναντι στους ασφαλισμένους μας, να φέρουν ακόμη περισσότερους κοντά μας. Για να γίνει αυτό, πρέπει να μιλάμε με απλά και ξεκάθαρα λόγια. Πρέπει να χτίσουμε τις σχέσεις μας σε νέα βάση, έντιμη, διάφανη, ειλικρινή. Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, που παρουσιάζουμε σήμερα, είναι μία συμφωνία τιμής με τους ασφαλισμένους μας, την οποία η ασφαλιστική αγορά δεσμεύεται να τηρεί ευλαβικά. Με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης της, η ΕΑΕΕ εργάζεται για να δίνει λύσεις, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε όλοι, και να δημιουργεί περισσότερη αξία, προς όφελος των ασφαλισμένων της.»

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στα 2,9 δισ. αυξήθηκε η ασφαλιστική παραγωγή 6μήνου

Πτώση -3,9% καταγράφηκε στους κλάδους Ζωής - Δείτε τη μελέτη της ΕΑΕΕ και το σχετικό infographic

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Η πρόληψη σώζει ζωές – Επείγουσες οδηγίες της ΕΑΕΕ για την αντιπυρική περίοδο

Με την αντιπυρική περίοδο στο πιο κρίσιμο στάδιο, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος επαναλαμβάνει την ανάγκη για εγρήγορση και τήρηση των επίσημων οδηγιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Insurance Europe: Η μεταρρύθμιση του Solvency II δεν επαρκεί για μια πιο ανταγωνιστική Ευρώπη

H ομοσπονδία προειδοποιεί ότι η απουσία βασικών πολιτικών δεσμεύσεων θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη και επενδύσεις δισεκατομμυρίων

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως ζητά η ΟΑΣΕ

Η ομοσπονδία διεκδικεί την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων και διαπραγματεύσεων, καθώς και της μονομερούς προσφυγής στον ΟΜΕΔ

ΕΑΕΕ: Η θέση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς για τη στρατηγική της Ένωσης Δεδομένων

H ομοσπονδία υποδεικνύει ένα σύγχρονο πλαίσιο που υποστηρίζει επιχειρήσεις, προστατεύει καταναλωτές και επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

RVS2025: Mάθετε από σήμερα τι θα συζητηθεί στο αντασφαλιστικό ραντεβού του Μόντε Κάρλο

Το 67ο «Ραντεβού του Σεπτέμβρη» ξεκινά αύριο Σάββατο με υπερπροσφορά των κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε κινδύνους της αγοράς

ΔΕΘ 2025: Τι περιμένει η ασφαλιστική αγορά από τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Αν και οι φοροελαφρύνσεις αξιολογούνται θετικά, οι παράγοντες της αγοράς ζητούν παράλληλα στοχευμένες παρεμβάσεις για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων

Εξετάσεις διαμεσολαβητών ΤτΕ: Οδηγίες της Mega Brokers για νέους υποψηφίους

Η εταιρεία προσφέρει χρηστικές πληροφορίες και σεμινάρια προετοιμασίας για τις προσεχείς (11-12/10) εξετάσεις της Θεσσαλονίκης