back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

Ένα νέο webinar, με τίτλο «Διερεύνηση αναγκών: Η βάση μιας επιτυχημένης πώλησης (για εσάς και τον πελάτη)», διοργανώνουν τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, ώρα 17:00-19:00, το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. 

ΧΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PROMOCARD

- Advertisement -

Σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συγκεκριμένη μεθοδολογία κατά τη διερεύνηση αναγκών, ώστε να είναι σε θέση να δομήσουν μια επιτυχημένη πώληση που δεν θα στηρίζεται απλώς στον ενθουσιασμό, αλλά θα έχει τις βάσεις για να μπορεί να διατηρηθεί στο μέλλον.

- Advertisement -

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους.

Θεματολογία

  • Πώς παρακινούνται οι άνθρωποι. Γιατί αγοράζουν και γιατί όχι.
  • Πώς μπορείτε να φωτίσετε την ανάγκη για να βγει στην επιφάνεια.
  • Ποιες οι διαφορές της διερεύνησης αναγκών και του προβληματισμού του πελάτη.
  • Γιατί μια επιτυχημένη πώληση ξεκινάει από την πρώτη συνάντησή σας με τον υποψήφιο.
  • Τι είναι αυτό το διαφορετικό που πρέπει να κάνετε, ώστε να είστε αποτελεσματικός από το πρώτο ραντεβού.
  • Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο; Ανακαλύψτε το και χρησιμοποιήστε το στη φάση της διερεύνησης.
  • Ποιο είναι το μικρότερο όφελος που μπορείτε να έχετε, ακόμη κι αν ο πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε επόμενη συνάντηση (πώς δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας).

Το κόστος συμμετοχής στο webinar ανέρχεται σε 25 € και ενδιαφέρον για μία από τις 25 θέσεις δηλώνετε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Διερεύνηση Αναγκών Γ.Χανός_18.04.2016.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Interamerican: «Η στιγμή που δεν θα ξεχάσω» (video)

Ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχεις την αυτονομία που χρειάζεσαι και τη διαρκή υποστήριξη της Interamerican σε κάθε σου βήμα, αναπτύσσοντας περαιτέρω τις δεξιότητές σου

Το πρόγραμμα Οκτωβρίου του ΕΙ.ΑΣ. για στελέχη ασφαλιστικών και διαμεσολαβητές

Τέσσερα (4) επίκαιρα και ενδιαφέροντα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Σεμινάρια, υλοποιούμενα σε υβριδικό περιβάλλον, webinar και φυσικής τάξης, συναποτελούν

Κ. Ρούσσης, ΕΣΑΠΕ: Το «νέο αίμα» στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση…

"Ο ρόλος μας είναι ακόμα πιο σύνθετος και ακόμα πιο αναγκαίος. Βγαίνουν πράγματι πολλές μηχανές και πολλά εργαλεία, δεν φτάνει όμως μόνο αυτό για να υιοθετηθούν από τη διαμεσολάβηση και τους πελάτες"

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS