back to top
24.5 C
Athens
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Nέα διαφημιστική καμπάνια από την Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Σε όλα τα «συν» της ζωής μας είναι αφιερωμένη η φρέσκια όσο και συναισθηματική νέα διαφημιστική καμπάνια της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής που είναι εδώ και λίγες ημέρες στον αέρα, μέσα από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας!

Η νέα καμπάνια της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής λειτουργεί πολυεπίπεδα, καθώς εστιάζει αφενός σε όλα τα «συν» της ζωής μας, στις ανθρώπινες και διαπροσωπικές σχέσεις, στην αγάπη, τη φιλία και την εμπιστοσύνη ενώ ταυτόχρονα επισημαίνει με σαφή όσο και ευφυή τρόπο την κοινωνική προσφορά της ιδιωτικής ασφάλισης και τη συμβολή της στην υποστήριξη των πολύτιμων σχέσεων, των πολύτιμων στιγμών, της ξεγνοιασιάς και της χαράς, που όλοι έχουμε ανάγκη να βιώσουμε, τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

- Advertisement -

Στο τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Μonogram, παρακολουθούμε έναν πατέρα εμφανώς συγκινημένο, που ανοίγει με λαχτάρα την αγκαλιά του στον γιο του, για να τον αγκαλιάσει μετά από καιρό, μία οικογένεια που απολαμβάνει μια διαδρομή χαλαρή και ξέγνοιαστη και τέλος δύο φίλες που ετοιμάζουν το νέο τους σπίτι με ανυπομονησία για ένα νέο ξεκίνημα.

Κλείνοντας με τη χαρακτηριστική υπογραφή «Συνεταιριστική Ασφαλιστική: το συν στην ασφάλειά σου», η καμπάνια υπογραμμίζει εμφατικά ότι η Συνεταιριστική Ασφαλιστική που υπηρετεί τον καταναλωτή περισσότερα από 40 χρόνια, είναι ένα από τα «συν» στη ζωή του, δίπλα του κάθε στιγμή για να καλύψει κάθε ανάγκη του και να τον αποζημιώσει τη στιγμή που το χρειάζεται.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

Πρόληψη σήμερα, ασφαλισμένη υγεία αύριο – Το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Παπαστράτος

Η πρόληψη, τονίζουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, είναι το πιο ισχυρό «ασφαλιστήριο συμβόλαιο» για το μέλλον

Η Εθνική Ασφαλιστική χαρίζει iPhones 16 Pro Max μέσω του MyEthniki

Η Εθνική δίνει επιπλέον κίνητρο στους ασφαλισμένους της να γνωρίσουν στην πράξη τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής πλατφόρμας

Η μνήμη γίνεται παιχνίδι στο EurolifeHub – «Μάθημα Αποστήθισης» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αυτόν τον Σεπτέμβρη, η Eurolife αναδεικνύει δημιουργικά τα οφέλη του EurolifeSYN+ σε 3 μεγάλα εμπορικά κέντρα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της στρατηγικής του Reale Group – Τι ειπώθηκε στην επίσκεψη του CEO στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

O ουσιαστικός διάλογος μεταξύ διοίκησης και στελεχών φέρεται να σηματοδοτεί νέα φάση συνεργασίας και ανάπτυξης

Νέα ανακοίνωση για δικαιούχους της Commercial Value

Δόθηκαν εντολές πληρωμής 1,48 εκατ. ευρώ για 991 συμβόλαια, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ασφαλιστικού εκκαθαριστή

SENATUS: 3ο Franchise στην Ανατολική Μακεδονία για την Property Market

Η propertymarket.gr αναπτύσσεται σταθερά σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας υψηλή κερδοφορία και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στους συνεργάτες της

Η Apeiron Insurance Project στο Monte Carlo 2025: Νέα βήματα στην παγκόσμια αγορά

Προβάλλοντας την καινοτομία και τη στρατηγική συνεργασία ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, η Apeiron συνεχίζει να εδραιώνει τον διεθνή της ρόλο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Υψώνουμε διατροφική «ασπίδα»

Από τους Ευμένη Π. Καραφυλλίδη, Κλινικό Διαιτολόγο, Διευθυντή Διαιτολογικού Τμήματος...

Ποια είναι η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο;

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Τρομοκρατίας του IEP μάς κατατάσσει πάνω από χώρες που θεωρούμε πιο «επικίνδυνες» βάσει γεωγραφικής θέσης

Ξεκινά ο διάλογος του ΥΕΚΑ με την αντιπολίτευση για το εργασιακό νομοσχέδιο

«Είμαστε πάντα ανοικτοί σε ρεαλιστικές προτάσεις» δήλωσε μεταξύ άλλων η υπουργός Νίκη Κεραμέως

Η Groupama Ασφαλιστική προωθεί τη γνώση που σώζει ζωές

Μέσα από το πρόγραμμα The Life Savers, η Groupama ενισχύει τη διάδοση βασικών δεξιοτήτων πρώτων βοηθειών

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους