back to top
17.6 C
Athens
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

myPyrasfaleiaLive: Πλατφόρμα ραντεβού ενημέρωσης για τη νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων

Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive, μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή μηχανικός μπορούν να κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά προκειμένου να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση (videoconference) από τα 54 αρμόδια Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος (Γραφεία Πυρασφάλειας) ανά την επικράτεια.

Σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια, μέσω της πλατφόρμας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων, οικονομικών φορέων και εγκαταστάσεων.

- Advertisement -

Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με μέριμνα του γγ, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, σε συνεργασία με το Τμήμα Προληπτικής Πυροπροστασίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος.

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη είτε μέσω του gov.gr στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα» είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://myPyrasfaleia.live.gov.gr και η σύνδεση γίνεται με τη χρήση κωδικών TaxisNet.

- Advertisement -

Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:

– Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να κλείσει ραντεβού, τον δήμο του Γραφείου Πυρασφάλειας και τον επιθυμητό τρόπο εξυπηρέτησης (διά ζώσης, τηλεφωνικά ή με τηλεδιάσκεψη).

– Στη συνέχεια επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και καταχωρίζει στοιχεία επικοινωνίας του και κάποιες πληροφορίες σχετικές με το αίτημά του.

– Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει, όπου αναφέρονται οι πληροφορίες για το ραντεβού και παρέχεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσής του.

Σημειώνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν και από τρίτα πρόσωπα, ωστόσο στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

Πρόκειται για ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης που συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη, αποδοτικότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των μηχανικών από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος για σύνθετες διαδικασίες που υποχρεώνονται να εφαρμόσουν σύμφωνα με τη ισχύουσα νομοθεσία. Επιπλέον, θα συμβάλλει στη μείωση συμφόρησης στις υπηρεσίες και στην αποφυγή συνωστισμού, καθώς και στην ορθότερη διαχείριση των πόρων του Δημοσίου.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται, σε αυτήν τη φάση, είναι δύο:

– Η πρώτη αφορά στη διάθεση πληροφοριών στους πολίτες για την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφάλειας κτιρίων, οικονομικών φορέων, εγκαταστάσεων, καθώς και για τις διοικητικές διαδικασίες, όπως δικαιολογητικά έγκρισης μελετών (ενεργητικής) πυροπροστασίας και χορήγησης πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας, την απαίτηση εφοδιασμού με πιστοποιητικό (ενεργητικής) πυροπροστασίας και τη χρονική διάρκεια ισχύος του, καθώς και κάθε άλλη ειδικότερη διαδικασία που απαιτείται για τη χορήγηση/έκδοση των ανωτέρων πράξεων.

– Η δεύτερη απευθύνεται αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο διαχειριστή της αίτησης στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες». Ως εξουσιοδοτημένος διαχειριστής νοείται ένας εκ των μηχανικών του έργου ή τεχνική εταιρεία, στους οποίους ανατίθεται από τον ιδιοκτήτη-εκμεταλλευτή του οικονομικού φορέα-εγκατάστασης η υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και εγγράφων για την έκδοση της διοικητικής πράξης πυροπροστασίας στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και επιθυμούν να λάβουν διευκρινήσεις για τυχόν παρατηρήσεις ή ελλείψεις που έχουν λάβει από το αρμόδιο γραφείο πυρασφάλειας.

Στο μέλλον προβλέπεται να επεκταθούν οι δυνατότητες της πλατφόρμας με τη διάθεση νέων υπηρεσιών στους πολίτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.

Με την υπηρεσία myPyrasfaleiaLive διευρύνεται η ομπρέλα των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού ραντεβού και αυξάνεται ο αριθμός των φορέων του Δημοσίου που αξιοποιούν την επιτυχημένη πλατφόρμα myDeskLive, η οποία παρέχεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σημειώνεται ότι από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας myDeskLive έχουν προγραμματιστεί περίπου 1.650.000 ψηφιακά ραντεβού πολλών φορέων του Δημοσίου, οι οποίοι έχουν αξιοποιήσει την πλατφόρμα εντάσσοντας δεκάδες υπηρεσίες τους σε αυτήν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δωρεάν ραντεβού με γιατρούς του ΕΣΥ μέσω πλατφόρμας: Ξεκίνησε η νέα ψηφιακή υπηρεσία υγείας

Η πρωτοβουλία συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες επιλογές σε ένα σημείο, διευκολύνοντας εκατομμύρια πολίτες

Εντατικοποιούνται οι έλεγχοι πυρασφάλειας στα πλοία

Επιπλέον έλεγχοι για την ενεργητική και παθητική πυρασφάλεια, καθώς και εξοικείωση των πληρωμάτων μέσω ασκήσεων

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ

L.A: Η πύρινη κόλαση, τα δισεκατομμύρια ασφαλιστικών αποζημιώσεων και ο φόβος για ντόμινο

Μια προκαταρκτική εκτίμηση του οικονομικού αντίκτυπου των πυρκαγιών που κατακαίνε τα προάστια της μεγαλούπολης του Λος Άντζελες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Απεβίωσε ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, Γενικός Διευθυντής της CNP Ζωής

Διένυσε μια καταξιωμένη επαγγελματική πορεία 34 ετών και συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας από την έναρξη λειτουργίας της

Η Ελλάδα πρώτη στον κόσμο για τους ηλικιωμένους οδηγούς – Τι σημαίνει η πρωτιά για την ασφάλεια και την ασφαλιστική αγορά

Η χώρα μας διακρίνεται για την ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, στην κινητικότητα και στην ανεξαρτησία των οδηγών τρίτης ηλικίας

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του τουριστικού διαλόγου – Βίντεο

Παρακολουθήστε το webinar που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «METRON Sustainable Tourism»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – Το βίντεο της εκδήλωσης

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών