back to top
13.6 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Μπαίνει χρονοδιακόπτης στο αυτοκίνητο

της Ελενας Ερμείδου

Αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και διαμορφώνουν τις νέες τάσεις στην αγορά. Στο επίκεντρο του υπουργείου μεταφορών το αυτοκίνητο και ο σχεδιασμός του νέου συστήματος άρσης ακινησίας οχημάτων.  Αναβιώνουν και πάλι οι ιδέες  και μπαίνουν στο τραπέζι των συζητήσεων συνδυασμός από νέες προτάσεις χρέωσης με το ‘μέτρο’.

- Advertisement -

Το αυτοκίνητο στο επίκεντρο των ασφαλιστικών κατά ζημιών. Καταλαμβάνει από μόνο μεγάλο μερίδιο στην συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Και η αλήθεια είναι ότι οι ασφαλιστικές και η ασφαλιστική διαμεσολάβηση ποτέ δεν το εγκατέλειψαν.  Εχει και αυτό τις προμήθειες και τα μπόνους του.

Με το νέο νομοσχέδιο που σχεδιάζετε να κατατεθεί στην Βουλή στις 12 Ιουνίου όσοι θα κάνουν άρση ακινησίας στα οχήματα τους δεν θα υποχρεωθούν να πληρώσουν επιπλέον το ένα ή τα δύο δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Αν ισχύσει αυτό και κάποιος οδηγός κινήσει το όχημα του για τέσσερις μήνες θα υποχρεωθεί να καταβάλει τα τέσσερα δωδέκατα των ετησίων τελών. Η χρέωση πιάνει όλο το μήνα.  Πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των τελών κυκλοφορίας θα επιβάλλεται, αν ο κάτοχος του οχήματος δεν επιστρέψει στην εφορία τις πινακίδες κυκλοφορίας στην λήξη της άρσης.

- Advertisement -

Θα ορίσει ο νόμος αλλαγές στον τρόπο ασφάλισης αυτών των οχημάτων;  Θα αλλάξει η μέθοδος εντοπισμού των ασφαλισμένων και ανασφάλιστων οχημάτων;

Οι ασφαλιστικές  έχουν ήδη βγάλει στην ‘κυκλοφορία’ προγράμματα ασφάλιση με το χιλιόμετρα με το χρόνο πέραν των τριμηνιαίων και μηνιαίων. Το ότι τα προγράμματα αυτά στοιχίζουν πιο ακριβά από τα άλλα, στοιχίζουν. Το ότι έχουν κόστος για τις ασφαλιστικές, έχουν. Ισως να έχουν και χαμηλά ποσοστά διακράτησης. Κάθε άλλο από σίγουρος  για ένα άνθρωπο, οδηγό, πελάτη που σε βλέπει για ‘ξεπέτα’.  Το ποσοστό αυτό των ανθρώπων δεν νοιάζεται για πιστότητα, ποιότητα, δεν δεσμεύεται στο όνομα μίας ασφαλιστικής, ξεπουλά για 5 ευρώ.

Πέραν της βασικής ζήτησης, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, μάλλον είναι χάσιμο χρόνο και πάνε χαμένες.  Να σκεφτεί η αγορά, με αφορμή αυτό, πώς να μετατοπίσει το βάρος της και το ενδιαφέρον της σε άλλα συμβόλαια που θα έχουν περισσότερη αξία;

Στο αυτοκίνητο ότι είναι να γίνει, έγινε.

Αλλωστε, αν μπορούσαμε να απολαμβάνουμε χωρίς σταματημό δεν θα μπορούσαμε να καταλάβουμε τις αντιθέσεις και την αξία των πραγμάτων. Ας δούμε τις δυνατότητες μας, όταν ακούμε τις δυνατότητες μας, ξέρουμε να αντιμετωπίσουμε κάθε αλλαγή για να πάμε στο επόμενο στάδιο. Εκείνο που σε κάνει να διακρίνεσαι δεν είναι ότι βλέπεις το καινούργιο, αλλά ότι βλέπεις κάποια πράγματα ως καινούργια.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Χρειάζεται ο Αϊ-Βασίλης Ασφάλιση;

Οι γιορτές πλησιάζουν και όλοι μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση! Αυτό μας έκανε να αναρωτηθούμε…

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024