back to top
30.2 C
Athens
Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2025

Κερδίζει έδαφος η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Ολοένα και πιο δημοφιλής γίνεται η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online -σε αντιπαραβολή με τα παραδοσιακά κανάλια διανομής- όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Speedie Consultants για τη αγορά της Βρετανίας. Στο ερώτημα “τι είδους ασφάλιση αγοράζετε μέσω Διαδικτύου ;” το 67% των ερωτώμενων απάντησε ασφάλεια αυτοκινήτου (με το ποσοστό να έχει αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με προηγούμενη έρευνα του 2013) και το 36% ασφάλεια κατοικίας (επίσης με αύξηση 7% την τελευταία διετία).

- Advertisement -

Το ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλεια online σχεδόν διπλασιάστηκε στο 34% από 18% το 2013, ενώ το ποσοστό των ατόμων που στρέφονται στο Διαδίκτυο για να ασφαλίσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια (pet insurance) τριπλασιάστηκε στο 23%, από μόλις 8% το 2013. Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό αυτών που αγοράζουν ασφάλεια υγείας μέσω Διαδικτύου παρέμεινε σταθερό και σχετικά χαμηλό στο 5% κάτι που δείχνει ότι για την συγκεκριμένη κάλυψη, η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο, είτε για μεσίτη είναι σημαντική και το Διαδίκτυο δεν την υποκαθιστά.

Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής online διπλασιάστηκαν στο 8% από 4% το 2013. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι πελάτες (56%) αποκτούν πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα online μέσω δικτυακών τόπων που συγκρίνουν τιμές ομοειδών προϊόντων. Δυο χρόνια πριν το ποσοστό ήταν 23%. Προηγουμένως, η πλειονότητα των πελατών (59%) έβρισκαν το προϊόν που τους ενδιέφερε στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανή αναζήτησης, κοινώς…μέσω Google.

- Advertisement -

Τώρα, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 45%. Πάνω από το 25% των πελατών πηγαίνουν κατευθείαν στο site της ασφαλιστικής εταιρείας που τους ενδιαφέρει, ενώ οι αγορές ασφαλιστικών προϊόντων που έγιναν ως αποτέλεσμα ενός e-mail διπλασιάστηκαν στο 11% από 5% το 2013. “Ενώ βλέπουμε μεγάλη αύξηση στις αγορές ασφαλειών online εν γένει, για ορισμένα προϊόντα, οι ρυθμοί διαδικτυακών πωλήσεων επιταχύνονται, ενώ για άλλα παραμένουν σταθεροί”, σημείωσε ο Τζέισον Χίλοτ, διευθυντής της Speedie Consultants.

“Επίσης, οι πελάτες χρησιμοποιούν πλέον διάφορα κανάλια για να κάνουν τις αγορές τους, Αυτό δείχνει ότι μια “πολυ-καναλική” (omnichannel) προσέγγιση είναι ενδεδειγμένη για το μάρκετινγκ των ασφαλιστικών προϊόντων online. Επομένως, οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν παρουσία σε διαφορετικά κανάλια ώστε να διευρύνουν τις online δραστηριότητές τους”. Γιατί οι αποκαλούμενοι omnichannel καταναλωτές απαιτούν από την επιχείρηση να τους καλύψει όποιον τρόπο κι αν επιλέξουν και αυτό φυσικά ισχύει και για τους ασφαλιστικούς ομίλους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Online διάλεξη με τον «γκουρού της διαμεσολάβησης» K. Cloke

Mε θέμα «Πολιτικές Συγκρούσεις, Διάλογος και η Εξέλιξη της Δημοκρατίας - Τι Μπορεί Να Κάνει η Διαμεσολάβηση» - Δείτε τον σύνδεσμο για το Zoom

Ένας στους 10 gamers έχει υποστεί κλοπή του ID του

Πάνω από ένας στους 10 gamers (12%, ~ 179 εκατομμύρια1 παγκοσμίως) έχει πέσει θύμα κλοπής του ID του – η αξία των οποίων θα μπορούσε να

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ευρεία τηλεδιάσκεψη του Ε.Ε.Α. σήμερα

Μέλη της Διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, Πρόεδροι Επιμελητηρίων και επαγγελματικών κλάδων,

O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακά προϊόντα

Προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, που πιθανόν να κρύβουν κινδύνους για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών, διακινούνται μέσω διαδικτύου από αναξιόπιστες πηγές, προειδοποιεί ο ΕΟΦ.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

RVS2025: Mάθετε από σήμερα τι θα συζητηθεί στο αντασφαλιστικό ραντεβού του Μόντε Κάρλο

Το 67ο «Ραντεβού του Σεπτέμβρη» ξεκινά αύριο Σάββατο με υπερπροσφορά των κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε κινδύνους της αγοράς

Insurance Europe: Η μεταρρύθμιση του Solvency II δεν επαρκεί για μια πιο ανταγωνιστική Ευρώπη

H ομοσπονδία προειδοποιεί ότι η απουσία βασικών πολιτικών δεσμεύσεων θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη και επενδύσεις δισεκατομμυρίων

Ευρωβαρόμετρο: Περισσότερη προστασία και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ

Οι 9 στους 10 -σε Ελλάδα και Κύπρο ακόμη περισσότεροι- ζητούν από τα κράτη μέλη να αντιμετωπίζουν τις παγκόσμιες προκλήσεις από κοινού

ΕΑΕΕ: Η θέση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς για τη στρατηγική της Ένωσης Δεδομένων

H ομοσπονδία υποδεικνύει ένα σύγχρονο πλαίσιο που υποστηρίζει επιχειρήσεις, προστατεύει καταναλωτές και επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΔΕΘ 2025: Ο αντίκτυπος των εξαγγελιών Μητσοτάκη στην ασφαλιστική αγορά

Παρά τα θετικά νέα, η ομιλία του πρωθυπουργού αφήνει την ασφαλιστική αγορά με την αίσθηση ότι το «παράθυρο ευκαιρίας» για ειδικά κίνητρα δεν αξιοποιήθηκε

Το ΕΕΑ με εντυπωσιακή παρουσία στην 89η ΔΕΘ – Γιορτάζει 100 χρόνια προσφοράς και προσκαλεί σε μια ξεχωριστή εκδήλωση

Ξεχωριστή θέση στο εντυπωσιακό περίπτερο του ΕΕΑ κατέχουν οι δύο επετειακές εκδόσεις - Τι θα περιλαμβάνει η εκδήλωση της Κυριακής

ΣΕΜΑ: Με ξεχωριστή παρουσία στο Περίπτερο 2, Stand 22 της ΔΕΘ και ειδική εκδήλωση για τους μεσίτες της Βόρειας Ελλάδας

O ΣEMA υποδέχεται επισκέπτες, επαγγελματίες και φορείς, αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο των μεσιτών ασφαλίσεων στην οικονομία και την κοινωνία

Η Plum εντοπίζει τα κενά στην αποταμίευση και στην οικονομική ετοιμότητα των Ελλήνων

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ξεμένουν τακτικά από χρήματα πριν τελειώσει ο μήνας - Δείτε τις διαφορές με βάση το φύλο, την περιοχή και άλλα χαρακτηριστικά

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9