back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Κερδίζει έδαφος η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Ολοένα και πιο δημοφιλής γίνεται η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online -σε αντιπαραβολή με τα παραδοσιακά κανάλια διανομής- όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Speedie Consultants για τη αγορά της Βρετανίας. Στο ερώτημα “τι είδους ασφάλιση αγοράζετε μέσω Διαδικτύου ;” το 67% των ερωτώμενων απάντησε ασφάλεια αυτοκινήτου (με το ποσοστό να έχει αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με προηγούμενη έρευνα του 2013) και το 36% ασφάλεια κατοικίας (επίσης με αύξηση 7% την τελευταία διετία).

- Advertisement -

Το ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλεια online σχεδόν διπλασιάστηκε στο 34% από 18% το 2013, ενώ το ποσοστό των ατόμων που στρέφονται στο Διαδίκτυο για να ασφαλίσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια (pet insurance) τριπλασιάστηκε στο 23%, από μόλις 8% το 2013. Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό αυτών που αγοράζουν ασφάλεια υγείας μέσω Διαδικτύου παρέμεινε σταθερό και σχετικά χαμηλό στο 5% κάτι που δείχνει ότι για την συγκεκριμένη κάλυψη, η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο, είτε για μεσίτη είναι σημαντική και το Διαδίκτυο δεν την υποκαθιστά.

Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής online διπλασιάστηκαν στο 8% από 4% το 2013. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι πελάτες (56%) αποκτούν πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα online μέσω δικτυακών τόπων που συγκρίνουν τιμές ομοειδών προϊόντων. Δυο χρόνια πριν το ποσοστό ήταν 23%. Προηγουμένως, η πλειονότητα των πελατών (59%) έβρισκαν το προϊόν που τους ενδιέφερε στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανή αναζήτησης, κοινώς…μέσω Google.

- Advertisement -

Τώρα, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 45%. Πάνω από το 25% των πελατών πηγαίνουν κατευθείαν στο site της ασφαλιστικής εταιρείας που τους ενδιαφέρει, ενώ οι αγορές ασφαλιστικών προϊόντων που έγιναν ως αποτέλεσμα ενός e-mail διπλασιάστηκαν στο 11% από 5% το 2013. “Ενώ βλέπουμε μεγάλη αύξηση στις αγορές ασφαλειών online εν γένει, για ορισμένα προϊόντα, οι ρυθμοί διαδικτυακών πωλήσεων επιταχύνονται, ενώ για άλλα παραμένουν σταθεροί”, σημείωσε ο Τζέισον Χίλοτ, διευθυντής της Speedie Consultants.

“Επίσης, οι πελάτες χρησιμοποιούν πλέον διάφορα κανάλια για να κάνουν τις αγορές τους, Αυτό δείχνει ότι μια “πολυ-καναλική” (omnichannel) προσέγγιση είναι ενδεδειγμένη για το μάρκετινγκ των ασφαλιστικών προϊόντων online. Επομένως, οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν παρουσία σε διαφορετικά κανάλια ώστε να διευρύνουν τις online δραστηριότητές τους”. Γιατί οι αποκαλούμενοι omnichannel καταναλωτές απαιτούν από την επιχείρηση να τους καλύψει όποιον τρόπο κι αν επιλέξουν και αυτό φυσικά ισχύει και για τους ασφαλιστικούς ομίλους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένας στους 10 gamers έχει υποστεί κλοπή του ID του

Πάνω από ένας στους 10 gamers (12%, ~ 179 εκατομμύρια1 παγκοσμίως) έχει πέσει θύμα κλοπής του ID του – η αξία των οποίων θα μπορούσε να

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ευρεία τηλεδιάσκεψη του Ε.Ε.Α. σήμερα

Μέλη της Διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, Πρόεδροι Επιμελητηρίων και επαγγελματικών κλάδων,

O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακά προϊόντα

Προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, που πιθανόν να κρύβουν κινδύνους για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών, διακινούνται μέσω διαδικτύου από αναξιόπιστες πηγές, προειδοποιεί ο ΕΟΦ.

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS