back to top
26.6 C
Athens
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Διαχειριζόμενη περίπου 450.000 κλήσεις ετησίως, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ θέτει ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων, τη μείωση του χρόνου αναμονής και την αποδοτικότερη διαχείριση των περιστατικών.

Η νέα πρωτοβουλία περιλαμβάνει τις εξής σημαντικές καινοτομίες:

- Advertisement -

Απομακρυσμένη Φροντίδα Ατυχήματος Ασφαλισμένου: Η διαδικασία φροντίδας ατυχήματος πλέον μπορεί να διεκπεραιωθεί και απομακρυσμένα μέσω κινητού τηλεφώνου, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής έως και 60%.

Εκτίμηση Ζημίας με AI: Η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει στην ακριβέστερη και ταχύτερη κοστολόγηση ζημιών, βελτιστοποιώντας την αποζημίωση των ασφαλισμένων.

- Advertisement -

Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου & Μείωση Χρόνου Αναμονής: Λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους, όπως η κυκλοφορία, οι καιρικές συνθήκες και η διαθεσιμότητα οχημάτων, το σύστημα προτείνει αυτόματα το καταλληλότερο όχημα για κάθε περιστατικό, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής κατά 10% και βελτιώνοντας την απόδοση των υπηρεσιών.

Η απομακρυσμένη φροντίδα ήδη υλοποιείται στο 5% των κλήσεων, με στόχο να φτάσει το 30% έως τέλος του 2025, ενώ η χρήση AI για την πραγματογνωμοσύνη καλύπτει ζημίες μικρής κλίμακας (κάτω των 1.000€), που αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών περιστατικών. Οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν γρηγορότερη εξυπηρέτηση, λιγότερη γραφειοκρατία και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κοστολόγηση των ζημιών.

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, με γνώμονα τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των ασφαλισμένων της.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

«Σταθερά μαζί» το φετινό μήνυμα της ηγεσίας του Ομίλου Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στο δίκτυό της

Ζωντανό μάθημα ηγεσίας έδωσε και φέτος με την ολιγόλεπτη ομιλία του ο κ. Μελάς Κ. Γιαννιώτης, ιδρυτής του Ομίλου Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Από την επιφυλακτικότητα στην αξιοποίηση: Η ΑΙ ως εργαλείο του σύγχρονου διαμεσολαβητή

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) αποτελεί μία από τις πλέον καθοριστικές τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας.

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου