back to top
19 C
Athens
Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2025

Interamerican – Anytime ενεργά δίπλα στους πλημμυροπαθείς στη Θεσσαλία

Ο Όμιλος Interamerican, με σταθερή δέσμευση στις αξίες και την αποστολή της, να «Υποστηρίζει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα», ανταποκρίθηκε άμεσα για την υποστήριξη των πληγέντων από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στη Θεσσαλία.

Από την πρώτη στιγμή της καταστροφής, οι συνεργάτες της εταιρείας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και συγκεκριμένα σε Καρδίτσα, Βόλο, Τρίκαλα και Λάρισα βρέθηκαν στο πλευρό των ασφαλισμένων μας, παρέχοντάς τους οποιαδήποτε βοήθεια και διευκόλυνση. Η εταιρεία διέθεσε άμεσα 2 ασθενοφόρα για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διακομιδή ασθενών στα πλησιέστερα νοσοκομεία και ενίσχυσε τον στόλο οχημάτων της Οδικής Βοηθείας και τον αριθμό των εμπειρογνωμόνων στην περιοχή για την υποστήριξη 1.000 και πλέον περιστατικών πελατών της εταιρίας, αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας. Παράλληλα, έγινε μια τεράστια προσπάθεια της ομάδας ζημιών και του τηλεφωνικού κέντρου για την καταγραφή των αιτημάτων των πελατών της, ώστε να προχωρήσουν άμεσα σε αποζημιώσεις.

- Advertisement -

Επιπλέον, σε συνεργασία με το Humanity Greece, έναν οργανισμό τον οποίο τόσο η Interamerican όσο και η Anytime υποστηρίζουν και συνεργάζονται, διέθεσαν όχημα της Οδικής Βοήθειας για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία -συγκεκριμένα ήταν η πρώτη οργανωμένη αποστολή που έφτασε στην περιοχή. Επιπλέον, διατέθηκε χώρος για την προσωρινή αποθήκευση και φύλαξη ειδών που συγκεντρώθηκαν στο Car Point, τη μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αυτοκινήτων στην Αθήνα, ενώ καλύφθηκε η δαπάνη μίσθωσης φορτηγού οχήματος για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία. Επιπρόσθετα, εθελοντές εργαζόμενοι της Interamerican & Anytime βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή στο Συντονιστικό Κέντρο του Humanity Greece βοηθώντας στις απαραίτητες καταγραφές και ταξινομήσεις ειδών πρώτης ανάγκης, πριν σταλούν στις πληγείσες περιοχές.

Τέλος, θέλοντας η συμβολή των Interamerican & Anytime να είναι ουσιαστική και να καλυφθούν συγκεκριμένες ανάγκες των μονάδων που επιχειρούν στην περιοχή, προχώρησαν στην κάλυψη σημαντικής δαπάνης εξοπλισμού της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (στεγανές στολές εθελοντών, φουσκωτή βάρκα, κράνη, αντλία ακάθαρτων υδάτων, κράνη, ασύρματοι πομποδέκτες επικοινωνίας κ.ά.) ενώ θα οργανώσουν, σε συνεργασία με το Humanity Greece, συγκέντρωση συγκεκριμένων ειδών πρώτης ανάγκης, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μετά τις τελευταίες απογραφές. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές, τράπεζες, νοσοκομεία: Οι συμμαχίες μετουσιώνουν την αγορά

Μετουσιώνονται οι τράπεζες και τα νοσοκομεία σε ασφαλιστικές; Και πως θα είναι η επόμενη ημέρα για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση;

Η INTERAMERICAN στο 9ο Sustainability Summit του Economist – Η Χρύσα Ελευθερίου ανέδειξε τον ρόλο της εκπαίδευσης στη βιώσιμη ανάπτυξη

Ο όμιλος αναδεικνύει τη γνώση, την εκπαίδευση και τη συνεργασία ως καταλύτες μετάβασης σε μια πιο πράσινη και υπεύθυνη οικονομία

Rebuilding Tomorrow: Νέα στρατηγική πρωτοβουλία ανθεκτικότητας από την Interamerican

Ο Όμιλος συνδυάζει εκπαίδευση, άμεση δράση και επιστημονική συνεργασία για να ενισχύσει την κοινωνία απέναντι στα απρόβλεπτα φαινόμενα

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη ο διαγωνισμός «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

Ψηφίστε ως τις 22/10 για καλό σκοπό: να αναδείξετε 10 κοινωνικές πρωτοβουλίες που θα λάβουν χορηγία ύψους 10.000 ευρώ

Μην πετάς ποτέ αποδείξεις και συμβόλαια – ένα απλό tip που μπορεί να σε σώσει

Η ARAG επισημαίνει ότι η σωστή τεκμηρίωση είναι το πρώτο βήμα για να προστατεύσεις τα συμφέροντά σου

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Η 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε ζωντανή μετάδοση

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη live στο «ΙW»

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών