back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 24 Απριλίου 2025

insurancewebinars.gr: «4 Μύθοι στην κατασκευή ιστοσελίδων»

 Το Ίντερνετ εξελίσσεται ραγδαία σε ένα ισχυρότατο και στρατηγικής σημασίας μέσο προβολής και επικοινωνίας, αφού οι επιχειρηματίες μπορούν να επικοινωνούν με το καταναλωτικό τους κοινό 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.Ταυτόχρονα, προσφέρει τη δυνατότητα στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να συναγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλλά αυτό που τους λείπει είναι η γνώση, η οργάνωση και η απόφαση. Τι καθυστερεί τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές  στο να πάρουν αυτήν την απόφαση; Τι τους κρατάει μακριά από την επιτυχία της ιστοσελίδας τους;  Ίσως οι μύθοι που επικρατούν γύρω από την κατασκευή ιστοσελίδων.

Ο Χρήστος Κοβούσογλου, Ownerlifedesign.gr και το insurancewebinars.gr έρχονται να απομυθοποιήσουν τις προκαταλήψεις αυτές στη χρήσιμη διαδικτυακή ενημέρωση που διοργανώνουν τηΔευτέρα 1 Ιουνίου 2020, στις 18:00 με τίτλο «4 Μύθοι στην κατασκευή ιστοσελίδων».Σκοπός του webinar είναι να καταρρίψει σε απλή γλώσσα κάποιους από τους πιο διαδεδομένους μύθους στη κατασκευή ασφαλιστικών ιστοσελίδων

- Advertisement -

Το webinar απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων και προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης:AIG, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣκαι θα διεξαχθεί τη Δευτέρα1 Ιουνίου 2020, στις 18:00 – 19:30.  

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε τον ιστότοπο και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

- Advertisement -

Το Webinar σε περίπτωση πληρότητας ψηφιακών θέσεων θα μεταδοθεί ζωντανά από την κεντρική σελίδα τουinsurancewebinars.gr αλλά και από τη σελίδα του insuranceforum.gr στο facebook.

Πιο συγκεκριμένα, η εισήγηση θα επικεντρωθεί στα εξής:

Μύθος 1:Αν ξοδέψεις “πολλά” χρήματα για κατασκευή ιστοσελίδας, η επιτυχία της είναι δεδομένη.

Μύθος 2: Αρκεί μόνο να πληρώσεις για να κάνεις ιστοσελίδα, μετά δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Μύθος 3: Όσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχεις, τόσο πιο ψηλά θα ανέβεις στη μηχανή αναζήτησης.

Μύθος 4: Οι πληρωμένες διαφημίσεις στη Google σε ανεβάζουν ψηλότερα στα οργανικά, γιατί η Google σε βλέπει με “άλλο μάτι”.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Χρήστος Κοβούσογλου γεννήθηκε το 1985. Το 2005 τελείωσε Counseling&Psychology στην Ελλάδα σε εξ αποστάσεως πρόγραμμα του Mediterranean College, από το Teesside University. To 2006 μέχρι και το 2010 ασχολήθηκε με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση αναλαμβάνοντας με μεγάλη επιτυχία το 40 ετών οικογενειακό ασφαλιστικό πρακτορείο καθώς μέσα σε 2,5 χρόνια αύξησε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το χαρτοφυλάκιο.

Ξεκίνησε να ασχολείται με το Digital το 2008 παράλληλα με την ασφαλιστική δραστηριότητα όταν και κατασκεύασε τη πρώτη σελίδα του ασφαλιστικού πρακτορείου cosmolife.gr. To 2010 παραχώρησε όλη τη παραγωγή του γραφείου σε συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για να ασχοληθεί αποκλειστικά με την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων καθώς ήταν ένα όνειρο που είχε από έφηβος.

Το 2020 έχει κατασκευάσει πάνω από 150 ιστοσελίδες, με ένα μεγάλο ποσοστό να είναι ασφαλιστικές. Συνεργάζεται με μεγάλα Digital Agency αναλαμβάνοντας συμβουλεύοντας όλων των μεγεθών τις επιχειρήσεις. Διαθέτει το 50% σε 2 μεγάλα και ανερχόμενα ασφαλιστικά site (syntaxeis.com & asfaleia-ygeias.com) και το 100% σε μία από της μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης καθηγητών το greekedu.gr.

 

Είναι official partner της Digital Minds, ένααπότακορυφαία certified YouTube Agency στηνΕυρώπη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιος ευθύνεται για το “κρασάρισμα” ιστοσελίδων μεγάλων ΜΜΕ, της βρετανικής κυβέρνησης και του Λευκού Οίκου

Η Fastly, η εταιρεία cloud computing που ευθύνεται για την τεράστια βλάβη που σημειώθηκε χθες Τρίτη στους ιστότοπους πολλών ειδησεογραφικών μέσων σε όλο τον κόσμο

Σήμερα το webinar: «Δημιουργώντας ιστοσελίδες στην GDPR εποχή»

Το insurancewebinars.gr διοργανώνει, εντελώς δωρεάν, την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019 ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο-webinar με θέμα πραγμάτευσης τις ιστοσελίδες μετά την έλευση του κανονισμού GDPR. Το webinar έχει τίτλο

90 ασφ. διαμεσολαβητές παρακολούθησαν το πρώτο δωρεάν webinar του insurancewebinars.gr

Το επόμενο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12 Απριλίου με θέμα: «Non budget marketing για ασφαλιστικά γραφεία»

Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου στην Ελλάδα;

Tα 2/3 (66%) των ενήλικων στην Ελλάδα έχουν κολλήσει κάποιο... «ψηφιακό σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα» ενώ περιηγούνταν σε ιστοσελίδες με αυστηρώς ακατάλληλο περιεχόμενο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Aon: Το 2025, έτος με τις μεγαλύτερες δαπάνες φυσικών καταστροφών για τις ασφαλιστικές;

Οι οικονομικές απώλειες από φυσικές καταστροφές άγγιξαν τουλάχιστον τα 83 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025

EAEE: Αυτά τα πρόσωπα απαρτίζουν τη διοίκηση για το 2025 – 2026

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει τη συγκρότηση της νέας Εκτελεστικής Επιτροπής και τους Προέδρους

EIAΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων επαγγελματικής ευθύνης

Οι Ασφαλίσεις Επαγγελματικής Ευθύνης αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο τομέα άσκησης ασφαλιστικής δραστηριότητας, τόσο στη χώρα μας

Φιλίππα Μιχάλη, NN Hellas: Oι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι

Tο έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς κα. Φιλίππα Μιχάλη στο Brokers Time...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Παράταση έως τις 15 Ιουνίου για τον καθαρισμό των οικοπέδων

Ενόψει της έναρξης της αντιπυρικής περιόδου την 1η Μαΐου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης

NN Hellas: Πιστοποιείται για το σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών, από την TÜV HELLAS

Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το πρότυπο

Aon: Το 2025, έτος με τις μεγαλύτερες δαπάνες φυσικών καταστροφών για τις ασφαλιστικές;

Οι οικονομικές απώλειες από φυσικές καταστροφές άγγιξαν τουλάχιστον τα 83 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025

H ERGO εξαγοράζει την Next Insurance αντί του ποσού των 2,6 δισ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η NEXT Insurance θα αποτελέσει μέρος της ERGO της κύριας ασφαλιστικής της Munich Re.

Πάρκινσον: Η Σιωπηλή Νόσος που Απειλεί το Μέλλον

Η νόσος του Πάρκινσον είναι η δεύτερη πιο συχνή νευροεκφυλιστική διαταραχή παγκοσμίως, μετά τη νόσο Αλτσχάιμερ, που επηρεάζει 6.2 εκατομμύρια ανθρώπους