back to top
21.4 C
Athens
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025

Η νέα εταιρική καμπάνια της ERGO Ασφαλιστική

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της “ERGO Ασφαλιστική” με κύριο μήνυμα “Ώρα για Έργο” είναι πλέον στον αέρα! Η καμπάνια εστιάζει στην αφύπνιση της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από την προβολή καθημερινών σκηνών και την αφήγηση προβληματισμών που περνούν από το μυαλό των περισσότερων Ελλήνων όσον αφορά στα μελλοντικά σχέδιά τους.Με κύριο μήνυμα “Ώρα για Έργο”, η ERGO Ασφαλιστική προτρέπει τον καταναλωτή να δράσει, να πάρει τον έλεγχο της ζωής του στα χέρια του, έχοντας δίπλα του έναν παγκόσμιο ασφαλιστικό ηγέτη, που μπορεί να του προσφέρει ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για κάθε του ανάγκη και για κάθε του όνειρο χωρίς δεύτερες σκέψεις.Μέχρι σήμερα ο μέσος Έλληνας είχε μια παθητική αντιμετώπιση για την ενεργητική ασφάλεια, κάτι που η ERGO Ασφαλιστική προσπαθεί να αλλάξει και να καθοδηγήσει τον κάθε έναν από εμάς σε μια πιο δυναμική προσέγγιση της ζωής που θα βοηθήσει να πραγματοποιηθούν τα όνειρα που όλοι κάνουμε για τα παιδιά μας, τη σύνταξή μας, την αγορά κατοικίας και άλλα. Η ERGO Ασφαλιστική γνωρίζοντας καλά τις σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας εξελίσσει συνεχώς τα προϊόντα της με στόχο να προσφέρει ένα πλήρες φάσμα ολοκληρωμένων και καινοτόμων προγραμμάτων σε κάθε ασφαλισμένο.Ο κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO Ασφαλιστικής αναφέρει ότι “η νέα διαφημιστική καμπάνια μας αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για μεγαλύτερη εξωστρέφεια και στοχεύει τόσο στην αφύπνιση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων όσο και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Σε μία απαιτητική εποχή, όπως η σημερινή, ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε με αυτοπεποίθηση στο μέλλον είναι να νιώθουμε ασφαλείς. Στην ERGO Ασφαλιστική, με όχημα την ψηφιοποίηση, την καινοτομία, την ευελιξία και τη δέσμευση για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, στηρίζουμε τα όνειρα και τις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται και δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πάντοτε δίπλα τους”.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Ο προσωπικός ασφαλιστής πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της ΕΑΔΕ: ο άνθρωπός σου στις δύσκολες στιγμές!

Μέσω του hashtag #ΑνθρώπιναΔίπλαΣου, η Ένωση καλεί το κοινό να αναγνωρίσει τη σημασία της ανθρώπινης υποστήριξης στην ασφάλιση

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Η εταιρεία αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Ορίζων Ασφαλιστική: Προτεραιότητα η πρόληψη και η μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών

Κοινωνικό μήνυμα της εταιρείας για σωστή προετοιμασία απέναντι σε απειλητικά φυσικά φαινόμενα, με αφορμή τη σχετική Παγκόσμια Ημέρα

Με ένα κλικ, έχετε τον έλεγχο: Αναφορές πληροφοριών για ασφαλείς και έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναφορές της Coface αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προχωρά με σιγουριά στις συναλλαγές της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

Σε συνέχεια των κινητοποιήσεων κατά του εργασιακού νομοσχεδίου, η Ομοσπονδία καλεί τα μέλη της 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας

Εξαγόρασε την Aqurance ΑΕ η EY Ελλάδος

Η Aqurance παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα κλινικού, εμπορικού και ψηφιακού μετασχηματισμού σε εταιρείες του κλάδου υγείας και βιοεπιστημών

Ακατάλληλες έως και 40% οι αξονικές τομογραφίες στην Ευρώπη – Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό

Ευρωπαϊκή εκστρατεία ενημέρωσης για την ορθολογική χρήση των απεικονιστικών εξετάσεων πραγματοποιεί η HERCA