31.4 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η MetLife Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά

Η MetLife, για μια ακόμη χρονιά, υποστηρίζει ως Χορηγός το πρόγραμμα Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2021, που υλοποιεί το Junior Achievement Greece υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Το πρώτο ορόσημο του προγράμματος για τη φετινή χρονιά ήταν ο Διαγωνισμός για το Καλύτερο Promo Video των Μαθητικών Εικονικών Επιχειρήσεων 2021, που διοργανώθηκε διαδικτυακά το Σάββατο 17 Απριλίου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από Γυμνάσια και Λύκεια όλης της Ελλάδας.

- Advertisement -

Στη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά κλήθηκαν να παρουσιάσουν δημιουργικά τις επιχειρηματικές ιδέες με τις οποίες συμμετέχουν στο φετινό Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό. Τα διαφημιστικά βίντεο αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και τα μέλη των υπολοίπων ομάδων, αλλά και από το κοινό, που είχε για πρώτη φορά την ευκαιρία να ψηφίσει στην ειδική ιστοσελίδα του προγράμματος.  Η ομάδα που κέρδισε το βραβείο του Καλύτερου Promo Video Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης είναι η FlowOn, από το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Η MetLife υποστηρίζει συστηματικά τα τελευταία οχτώ χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι παρέχουν στις ομάδες καθοδήγηση και mentoring. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει εθελοντικά περισσότερα από 430 στελέχη και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της MetLife, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει περισσότερους από 4.500 μαθητές και φοιτητές.

- Advertisement -

«Ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές, η δημιουργικότητα και το ταλέντο των παιδιών δεν παύει ποτέ να μας εντυπωσιάζει και να μας γεμίζει αισιοδοξία. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτήρισαν τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα βρήκαν τις ιδέες, την ενέργεια και τον ενθουσιασμό για να ιδρύσουν τις επιχειρήσεις τους και να μας δώσουν μια πρώτη γεύση, από τη δουλειά τους.

Η ποιότητα των συμμετοχών δικαιώνει απόλυτα την επιλογή μας να στηρίζουμε σταθερά και πολύπλευρα το θεσμό. Δικαιώνει κυρίως την πίστη μας στη δύναμη των νέων ανθρώπων να αλλάζουν τον κόσμο προς το καλύτερο.» τόνισε η κ. Θάλεια Αγγελίδη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδος.

Οι δράσεις της MetLife για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Life Changer, που υλοποιεί η εταιρία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική,  με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τον οργανισμό Junior Achievement Worldwide.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Σε «θέση μάχης» τα νέα σχήματα στην ασφαλιστική αγορά

Οι εσωτερικές και τεχνικές διαδικασίες που απαιτούνταν μετά τις πρόσφατες εξαγορές στον κλάδο βαίνουν προς ολοκλήρωση και οι μεγάλες εταιρείες παίρνουν θέση ενόψει του φθινοπώρου.

Πράσινο φως για την εξαγορά της MetLife από το ΝΝ Group στην Πολωνία

Το πράσινο φως άναψε η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Πολωνίας για την εξαγορά της MetLife από το NN Group, όπως είχε συμβεί το προηγούμενο διάστημα για το βραχίονα της πρώτης στη χώρα μας.

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο