back to top
16.3 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Η Mega Brokers ταξίδεψε με τους πρωταθλητές πωλήσεων στο Grand Prix του SPA!

Η MEGA Brokers σε συνεργασία με την Groupama Ασφαλιστική έγραψε μια νέα σελίδα στην ιστορία των επιβραβεύσεων, προσφέροντας στους κορυφαίους συνεργάτες της ένα ταξίδι που ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

Έντεκα εξαιρετικοί επαγγελματίες που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους στον διαγωνισμό πωλήσεων, βρέθηκαν στην καρδιά της Ευρώπης, στο Βέλγιο, για ένα τριήμερο γεμάτο εντυπώσεις και ανεπανάληπτες εμπειρίες.

- Advertisement -

Από τις 27 έως τις 29 Ιουλίου, οι νικητές είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν το κοσμοπολίτικο κέντρο των Βρυξελλών, να απολαύσουν ένα συναρπαστικό Grand Prix και να θαυμάσουν την ομορφιά της Μπρίζ.

- Advertisement -

Ένα ταξίδι που συνδύασε την επιβράβευση της προσπάθειας με την ευκαιρία για networking και
ανταλλαγή εμπειριών. Τους συνεργάτες συνόδευσαν ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου, CEO της MEGA Brokers και ο Βαγγέλης Οικονομόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής της Groupama, σε μια απόδειξη της στενής συνεργασίας των δύο εταιρειών.

“Με αυτήν την πρωτοβουλία, αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι η αναγνώριση και η ανταμοιβή των
κορυφαίων συνεργατών μας είναι προτεραιότητα και κλειδί για την ανάπτυξη και την επιτυχία της
εταιρείας μας.” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

SoEasy Insurance: Ανοίγοντας νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις με Surety Bonds

Σε συνέντευξή του ο CEO Γ. Νικολάου αναλύει τα πλεονεκτήματα των Εγγυητικών Επιστολών και της συνεργασίας με την AXERIA

Νέα προγράμματα ασφάλισης ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Τα προγράμματα καλύπτουν σωματικές βλάβες ή θάνατο τρίτων, υλικές ζημίες σε περιουσίες, ομαδικά ατυχήματα και συναφείς κινδύνους

Νέα ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα από την Υδρόγειο Ασφαλιστική για νέους επαγγελματίες

Η πλατφόρμα συνδυάζει θεωρητικές ενότητες με πρακτικές δοκιμασίες που εστιάζουν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Μην αφήσεις το σπίτι σου να γίνει… Fontana di Trevi!»

Η πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Kaspersky εντοπίζει κενά στην ασφάλεια των οχημάτων

Ένα μόνο αδύναμο σημείο στην υποδομή ενός συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη παραβίαση όλων των συνδεδεμένων οχημάτων

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση