back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η Lemonade πάει Ευρώπη

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νεοϋορκέζικη insurtech Lemonade που εξειδικεύεται στις online ασφαλίσεις κατοικιών ανακοίνωσε σχέδια επέκτασης στην Ευρώπη, με στόχο να ταράξει τα νερά της ασφαλιστικής αγοράς της Γηραιάς Ηπείρου.

- Advertisement -

H ιδρυθείσα το 2015 Lemonade χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τα ρομπότ συνομιλίας (chatbots) για να «αντιστρέψει το παραδοσιακό ασφαλιστικό μοντέλο» και να δημιουργεί εξατομικευμένα προϊόντα με ανταγωνιστική τιμολόγηση για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές κατοικιών.

Schreiber, Lemonade«Τα σημαντικά ψηφιακά brands δεν περιορίζονται από σύνορα. Είτε βρίσκονται στο Σικάγο, είτε στο Παρίσι, είτε στη Σιγκαπούρη, οι καταναλωτές του σήμερα ακούν μουσική στο Spotify, μετακινούνται με Uber και διαμένουν σε Airbnb. Οι καταναλωτές είναι κοσμοπολίτες, κοινωνικά ευαίσθητοι και με βαθιά τεχνολογική γνώση -όλα αυτά που αντιπροσωπεύει δηλαδή η Lemonade-, γι’αυτό η διεθνοποίηση αποτελεί φυσική εξέλιξη για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Lemonade Daniel Schreiber, προαναγγέλλοντας τη… διάσχιση του Ατλαντικού.

- Advertisement -

«Η Ευρώπη, γενέτειρα της σύγχρονης ασφάλισης, είναι μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές αγορές διεθνώς και έδρα δυο εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών ομίλων, της AXA και της Allianz-αμφότερες έχουν επενδύσει στη Lemonade. Ελπίζουμε ότι θα αντιμετωπίσουν την έλευσή μας στην Ευρώπη ως ώθηση στην επένδυσή τους και όχι ως ανταγωνισμό στις δικές τους δραστηριότητες», συνέχισε ο κ. Schreiber.

Δεν είναι ακόμα σαφές πότε η Lemonade θα αρχίσει να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, ούτε από ποια χώρα θα ξεκινήσει. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CNBC ο κ. Schreiber δήλωσε ότι η κίνηση θα γίνει «σύντομα» και θα αποτελεί μέρος του μακρόπνοου σχεδίου «βαθμιαίας διεθνοποίησης της εταιρείας».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι η ασφαλιστική βιομηχανία είναι ώριμη για διαταραχή λόγω του γεγονότος ότι οι καταναλωτές και οι ασφαλιστικές διεκδικούν τα ίδια χρήματα όταν πρόκειται για αποζημιώσεις, καταλήγοντας ότι η Lemonade θέλει να αλλάξει εκ βάθρων το εδραιωμένο ασφαλιστικό μοντέλο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Καμία πρόοδος στην αδυναμία πρόσβασης στα φάρμακα στην Ευρώπη

Σταθερά ασθμαίνει  η  Ευρώπη ως προς τη προσβασιμότητα στα φάρμακα και η EFPIA εκπέμπει SOS με βάση νέα στοιχεία για ταχεία δράση.

Ευρώπη Holdings: Τα 68,3 εκατ. ευρώ της ΑΜΚ και οι νέες εξαγορές στον ασφαλιστικό κλάδο 

Προ των πυλών βρίσκεται η κεφαλαιακή αύξηση των 68,338 εκατ. ευρώ, που δρομολογεί η Ευρώπη Holdings, θυγατρική εταιρεία της Intracom.

Allianz: Όλα όσα έχουμε μπροστά μας την εβδομάδα αυτή

Οι άνευ προηγουμένου πολιτικές φέρνουν άνευ προηγουμένου αποτελέσματα. Στην εβδομαδιαία οικονομική της ανάλυση, η Allianz

Allianz Trade: Πόσο θα κοστίσουν οι δασμοί Τράμπ σε Ευρώπη και Κίνα

Σε αναστολή μπήκαν οι δασμοί στο Μεξικό και το Καναδά, ποιοι θα δεχτούν το μεγαλύτερο πλήγμα μετά την επιβολή των δασμών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο