back to top
12.7 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Η INTERAMERICAN σταθερή χορηγός του ΚΥΑΔΑ

 

Την αντιμετώπιση της φτώχειας προτάσσει η INTERAMERICAN κατά τη μακρά περίοδο της κρίσης στο εταιρικό σχέδιο δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας, με δέσμη πρωτοβουλιών. Η εταιρεία συνδέει δωρεάν παροχές φροντίδας της υγείας -κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις- από τις υποδομές της σε άπορους, συνεισφορά σε αναλώσιμα και χρηστικά είδη (τρόφιμα, ρούχα) μέσω της εθελοντικής κινητοποίησης εργαζομένων και συνεργατών της και ακόμη, με οικονομική υποστήριξη για συγκεκριμένες λειτουργικές ανάγκες.

- Advertisement -

Βασικό απολήπτη της σύνθετης εταιρικής συνδρομής αποτελεί, από το 2012, το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων. Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, η ΙNTERAMERICAN ολοκλήρωσε τη φετινή, εθελοντική “Κατάθεση Αλληλεγγύης” των ανθρώπων της στο ΚΥΑΔΑ, συγκεντρώνοντας και παραδίδοντας τρόφιμα μακράς διαρκείας βάρους ενάμισι τόνου για τις ανάγκες τροφοδοσίας των απόρων, ενώ παράλληλα ανέλαβε χορηγικά το πρωτοχρονιάτικο γεύμα και το δείπνο που θα οργανωθεί για 1.300 άτομα συνολικά. Σημειώνεται ότι φέτος η εταιρεία υποστήριξε και το πασχαλινό γεύμα του ΚΥΑΔΑ. Επίσης, συνέδραμε το έργο του Κέντρου και οικονομικά, με τη σύμπραξη της ΠΟΜΙΔΑ. “Ελπίδα για το μέλλον των απόρων” χαρακτήρισε την πρωτοβουλία των εργαζομένων της εταιρείας η κ. Ελένη Κατσούλη, πρόεδρος του ΚΥΑΔΑ.

Εν όψει των εορτών, η καμπάνια εθελοντικής συνεισφοράς των ανθρώπων της INTERAMERICAN αναπτύσσεται και στην περιφέρεια, με πρωτοβουλία των τοπικών Γραφείων Πωλήσεων σε αρκετές πόλεις.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Όμιλος Interamerican: 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας

Έναν χρόνο μετά το φαινόμενο «Daniel», 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας αναδεικνύονται μέσα από μια σειρά ντοκιμαντέρ μικρού μήκους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.