Η Eurolife FFH αναδεικνύεται σε κεντρικό στρατηγικό βραχίονα της Eurobank, καθώς ο όμιλος χαράζει τη νέα του πορεία για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου χρηματοασφαλιστικού οργανισμού με αιχμή το bancassurance και τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Φωκίων Καραβίας επιβεβαίωσε ότι η τράπεζα στοχεύει σε διανομή μερίσματος έως 60% από τα κέρδη του 2025, αλλά έδωσε σαφές στίγμα ότι η ανάπτυξη του ομίλου θα προέλθει και από την ασφαλιστική δραστηριότητα.
Η απόκτηση της Eurolife δεν έχει μόνο άμεσες συνέργειες, αλλά «υπόσχεται σημαντική αύξηση εργασιών στον τομέα του insurance, σε μια αγορά με χαμηλή ασφαλιστική διείσδυση». Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Η ανάπτυξη συνδυασμένων προϊόντων που ενσωματώνουν τραπεζικές και ασφαλιστικές ανάγκες –όπως μικροασφάλιση, cyber insurance για ΜΜΕ, ασφάλιση ταξιδιού ή κάρτας– εντάσσεται στο πλαίσιο του νέου 3ετούς business plan 2025–2027.Με άλλα λόγια, η ασφαλιστική αγορά αναμένει με ενδιαφέρον πώς η ενσωμάτωση της Eurolife θα μετασχηματίσει το παραδοσιακό bancassurance σε «embedded insurance», όπου η ασφάλιση δεν θα πωλείται ξεχωριστά, αλλά θα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε χρηματοοικονομικής συναλλαγής, δημιουργώντας ένα νέο πρότυπο ολοκληρωμένων υπηρεσιών για τους πελάτες της Eurobank.














