back to top
22.2 C
Athens
Κυριακή 4 Μαΐου 2025

Η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της. 

- Advertisement -

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα. 

- Advertisement -

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

“The AI Powerful Advisor”: Το ΠΑΡΟΝ επενδύει στο ψηφιακό μέλλον της Ασφάλισης

Την Πέμπτη, 10 Aπριλίου 2025, ξεκίνησε η υλοποίηση του νέου επιμορφωτικού προγράμματος του ΠΑΡΟΝ με τίτλο: “The AI Powerful Advisor”

Eurolife FFH, AEAZ: Αύξηση παραγωγής και βελτιωμένο κατά 7,5 εκ. ασφαλιστικό αποτέλεσμα

Αύξηση 12% στα εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα σημείωσε η Eurolife FFH, Ζωής το 2024 στα 589,6 εκατ. διατηρώντας την ηγετική θέση της ...

Το ΠΑΡΟΝ Δυναμικά στην Κορυφή: Βραβεύσεις και Διακρίσεις Eurolife FFH

Μέσα σε ένα κλίμα λαμπρότητας και δυναμισμού, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στο Hotel Ermou η Βραδιά Βραβεύσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στην κορυφή των Δεικτών Φερεγγυότητας για 5η συνεχή χρονιά η NP Ασφαλιστική

H NP Ασφαλιστική παρέμεινε και στο έτος 2024 στην 1η θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών Solvency II.

Σε συζητήσεις ο Giuseppe Zorgno με την Reale Mutua

Σε συζητήσεις με την Reale Mutua βρίσκεται ο Giuseppe Zorgno για την εν δυνάμει συμμετοχή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Υδρογείου

Με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση της ERGO για τα Δίκτυα Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών!

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Αναπτυξιακή πορεία και ισχυρές επιδόσεις. Αύξηση παραγωγής, υψηλή κερδοφορία

Χρονιά σημαντικών εξελίξεων και δυναμικής πορείας αποτέλεσε το 2024 για την Υδρόγειο Ασφαλιστική, η οποία συνεχίζει με σταθερά βήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Το νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα της Επαγγελματικής Ασφάλισης επί τάπητος στο 6ο Συνέδριο (Οcin25)

Για μία ακόμα χρονιά, η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) διοργανώνει, με την υποστήριξη της ethosEVENTS

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος

Tο νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολογων Παθολόγων Ελλάδος προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 12ης Απριλίου 2025.

H AMK σηματοδοτεί τον ολιστικό μετασχηματισμό της Ευρώπη Holdings

Ξεκίνησε η διαπραγμάτευση του δικαιώματος προτίμησης για την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings, ύψους 68,3 εκατ. ευρώ.

Στην κορυφή των Δεικτών Φερεγγυότητας για 5η συνεχή χρονιά η NP Ασφαλιστική

H NP Ασφαλιστική παρέμεινε και στο έτος 2024 στην 1η θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών Solvency II.

Swiss Re: Στα 318 δισεκ. οι παγκόσμιες οικονομικές απώλειες το 2024, ανασφάλιστο το 57% των ζημιών

Οι αντασφαλιστές μπορούν να καλύψουν απώλειες μέχρι και 300 δισεκ το χρόνο λόγω της πληθώρας κεφαλαίων, αυξάνεται η ζήτηση για αντασφαλιστικές εγγυήσεις