back to top
16.4 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της. 

- Advertisement -

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα. 

- Advertisement -

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο ΠτΔ επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι μικρομεσαίοι «υπήρξαν και παραμένουν σπορείς πολιτισμού, που διατήρησαν και εξέλιξαν την πολιτισμική ταυτότητα της κοινότητας»

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η κοινωνία χρειάζεται τους ασφαλιστές της

Η νέα πραγματικότητα απαιτεί από τον ασφαλιστή να σταθεί δίπλα στον άνθρωπο, να εξηγήσει, να ενημερώσει, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας

Επίσημη έναρξη του έργου Air4HEALTH: Καινοτομία στην υγειονομική περίθαλψη με drones

Το έργο στοχεύει στην ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού σε ασθενείς και ευάλωτες κοινότητες

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τον διοικητικό μετασχηματισμό της ΥΠΑ

Στους στόχους του Υπουργείου, η «βέλτιστη διαχείριση όλων των ζητημάτων που άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων»