Ανατροπές στα δίκτυα πωλήσεων πρόκειται να επιφέρουν οι direct πωλήσεις μέσα στην επόμενη πενταετία, αφού όπως εκτιμούν κύκλοι της αγοράς, το αργότερο έως το 2021 η διαδικτυακή προώθηση των προγραμμάτων στον κλάδο Αυτοκινήτων πρόκειται να επικρατήσουν πλήρως.
«Ανεξάρτητα από τα όσα έχουν καταγραφεί έως σήμερα, η direct πώληση δεν έχει κάνει ακόμη την επίθεσή της στις ασφαλίσεις Αυτοκινήτων. Όταν συμβεί, το μεγαλύτερο μέρος των χαρτοφυλακίων που προέρχονται από τις αστικές περιοχές θα μετακινηθεί από τα παραδοσιακά στα ψηφιακά δίκτυα, αφήνοντας χωρίς αντικείμενο όσους διαμεσοαλαβούντες επιμένουν να επενδύουν επαγγελματικά μόνο στην Αστική Ευθύνη Οχημάτων» αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος του κλάδου, προσθέτοντας ότι απώλειες θα υπάρξουν και στην περιφέρεια, αλλά θα είναι σαφώς λιγότερες από ότι στα αστικά κέντρα.
Η διαμεσολάβηση θα κληθεί να αναθεωρήσει τη στρατηγική της, ώστε να υποστηρίξει τον πελάτη, εξυπηρετώντας άλλες ανάγκες του και όχι αυτές που μπορούν να καλυφθούν αυτόματα από διαδικτυακά συστήματα.
Εξάλλου, όπως σημειώνει το ίδιο στέλεχος, και η πτωτική τάση των προμηθειών θα κατευθύνει τους ασφαλιστές προς άλλους τομείς ασφάλισης, με προϊόντα περισσότερο σύνθετα, όπως αυτά των κλάδων Ζωής και Υγείας.
«Ο ασφαλιστής καλείται πλέον να αποδεικνύει καθημερινά στον πελάτη την αξία του και μόνο μέσα από σύνθετα προϊόντα, με σφαιρική κάλυψη αναγκών, μπορεί να εξασφαλίσει αυτή την υπεραξία», διευκρινίζει και προσθέτει: «οι διαμεσολαβούντες οφείλουν να καταλάβουν ότι ένα μέρος του service προς τον ασφαλισμένο θα πρέπει να γίνεται από την ασφαλιστική εταιρεία και όχι από τους ίδιους, διότι απλά δεν θα μπορέσουν να καλύψουν το κόστος.