back to top
30.4 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στην πλέον καθιερωμένη γιορτή της Εξυπηρέτησης, που διοργανώνεται κάθε πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Με αφορμή τη μεγάλη γιορτή, η Carglass® «έγινε μέρος της μεγάλης γιορτής» με εκπλήξεις και δώρα για όλους. 

Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε 2 με 8 Οκτωβρίου με ρεκόρ συμμετοχών. Από τις 102 εταιρείες που συμμετείχαν δεν έλειπε η Carglass® που κάθε χρόνο συμμετέχει στον εορτασμό, με σκοπό να αναδείξει και να τιμήσει τους Ανθρώπους της που καθημερινά κάνουν τη Διαφορά στην Εξυπηρέτηση, με πραγματικό ενδιαφέρον. 

- Advertisement -

Αυτή τη χρονιά, η Carglass® πρόσφερε αναμνηστικά αρωματικά αυτοκινήτου με το λογότυπο της εταιρείας σε όλους τους αυτοκινητιστές που επισκέφτηκαν το πανελλαδικό Εταιρικό Δίκτυο Καταστημάτων. Για τους Ανθρώπους της, δημιούργησε ένα QUIZ γνώσεων που αφορούν την εταιρεία, μοίρασε αναμνηστικά sticky notes σε όλους τους agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών και πρόσφερε καραμέλες με το λογότυπο της εταιρείας. Παράλληλα, η εταιρεία δημιούργησε ένα Instagram Frame με θέμα την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, για τη δημιουργία αναμνηστικού φωτογραφικού υλικού με τους Ανθρώπους της. 

Οι Άνθρωποι της εταιρείας στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης συμμετέχουν ενεργά στην διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης, κάνοντας πράξη την φιλοσοφία και τις αξίες τις Carglass®. Γι’ αυτό και η εταιρεία, προχώρησε στην τιμητική Διάκριση δύο agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών που επέδειξαν την καλύτερη επίδοση με βάση συγκεκριμένα KPIS, καθώς επίσης και τα εταιρικά καταστήματα με τον μεγαλύτερο μέσο όρο σε θετικές κριτικές πελατών. Το ειδικό βραβείο «REAL LIFE HEROES» του ΕΙΕΠ, προσφέρθηκε στον Σωτήρη Αποστολίδη, Τεχνικό Καταστήματος και Κινητής Μονάδας, για την ισχυρή δέσμευση του, που αναδεικνύεται από την επιθυμία πελάτων να εξυπηρετηθούν ξανά από τον συγκεκριμένο τεχνικό. 

- Advertisement -

Οι παραπάνω δράσεις ενισχύουν ακόμη περισσότερο την δέσμευση της εταιρείας στην άριστη εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών που επιλέγουν την Carglass® σε ετήσια βάση για την επιδιόρθωση της θραύσης σε κάποιο κρύσταλλο του οχήματός τους. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

Για ακόμη μία χρονιά, η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας ΔΥΠΑ», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

Carglass®: Εκπαιδευτική διημερίδα για την επισκευή εμπρόσθιου παρμπρίζ με την πατενταρισμένη τεχνολογία ART®

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση καμερών ADAS στην Ελλάδα

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference