Η ΑΧΑ ολοκλήρωσε ένα σημαντικό βήμα στην πορεία της φιλοδοξίας της να αποτελεί μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει». Πλέον στα συνεργεία που συνεργάζονται με την ΑΧΑ, η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου από πραγματογνώμονες θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο, από απόσταση, χάρις στην «Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη».
Η συνηθισμένη διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου αν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και περισσότερο χρόνο για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού. Η ΑΧΑ αξιοποιεί την τεχνολογία και γίνεται η μοναδική ασφαλιστική Εταιρεία στην Ελλάδα που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους, όποτε επιθυμούν, σε ένα από τα συμβεβλημένα συνεργεία. Εκεί οι άνθρωποι του συνεργείου, με χρήση της τεχνολογίας, επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς.
«Η σημαντικότερη στιγμή, η στιγμή της αλήθειας στη σχέση μας με τον πελάτη, είναι αυτή της αποζημίωσης. Για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αξιοποιήσαμε το δίκτυο από συνεργαζόμενα συνεργεία, στα οποία οι πελάτες μπορούν να πηγαίνουν ώστε να γίνεται σε πραγματικό χρόνο η αξιολόγηση της ζημιάς από πραγματογνώμονα, χωρίς τη φυσική του παρουσία. Ήδη η Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη χαίρει ευρείας αποδοχής από τους πελάτες μας, με τα σχόλιά τους να είναι εξαιρετικά» ανέφερε ο Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, Λυκούργος Πέτροβας.
Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να δίνουν στους πελάτες την δύναμη να ζουν μια καλύτερη ζωή, μέσα από υπηρεσίες που προσφέρουν υψηλή αξία και ενισχύουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη. Σε αυτό το πλαίσιο η Εταιρεία έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μια σειρά από πρωτοποριακά έργα που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών τους.