back to top
29.7 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Η ΑΧΑ αξιολογεί την ζημιά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο…από απόσταση

Η ΑΧΑ ολοκλήρωσε ένα σημαντικό βήμα στην πορεία της φιλοδοξίας της να αποτελεί μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει». Πλέον στα συνεργεία που συνεργάζονται με την ΑΧΑ, η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου από πραγματογνώμονες θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο, από απόσταση, χάρις στην «Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη».

Η συνηθισμένη διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου αν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και περισσότερο χρόνο για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού. Η ΑΧΑ αξιοποιεί την τεχνολογία και γίνεται η μοναδική ασφαλιστική Εταιρεία στην Ελλάδα που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους, όποτε επιθυμούν, σε ένα από τα συμβεβλημένα συνεργεία. Εκεί οι άνθρωποι του συνεργείου, με χρήση της τεχνολογίας, επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς.

- Advertisement -

«Η σημαντικότερη στιγμή, η στιγμή της αλήθειας στη σχέση μας με τον πελάτη, είναι αυτή της αποζημίωσης. Για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αξιοποιήσαμε το δίκτυο από συνεργαζόμενα συνεργεία, στα οποία οι πελάτες μπορούν να πηγαίνουν ώστε να γίνεται σε πραγματικό χρόνο η αξιολόγηση της ζημιάς από πραγματογνώμονα, χωρίς τη φυσική του παρουσία. Ήδη η Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη χαίρει ευρείας αποδοχής από τους πελάτες μας, με τα σχόλιά τους να είναι εξαιρετικά» ανέφερε ο Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, Λυκούργος Πέτροβας.

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να δίνουν στους πελάτες την δύναμη να ζουν μια καλύτερη ζωή, μέσα από υπηρεσίες που προσφέρουν υψηλή αξία και ενισχύουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη. Σε αυτό το πλαίσιο η Εταιρεία έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μια σειρά από πρωτοποριακά έργα που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

«Κλάδος ελαίας» 300 εκατ. ευρώ από την ΑΧΑ προς 15.000 Γάλλους εστιάτορες

Ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος επιδιώκει να βάλει τέλος σε μια πολύμηνη δημόσια διαμάχη και να κοιτάξει προς το μέλλον.

Η ΑΧΑ στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS προσφέροντας μία Υποτροφία Σπουδών στο BCA College

Πιστή στη στρατηγική υπεύθυνης και ανθρωποκεντρικής δράσης της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να θέτει σε εφαρμογή μία σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη μίας ισότιμης και βιώσιμης κοινωνίας.

Deal με…άρωμα Ινδίας για την ΑΧΑ

Πωλεί την κοινοπραξία γενικών ασφαλίσεων Βharti AXA General Insurance στην ΙCICI Lombard- Εφάπαξ κέρδος 200 εκατ. ευρώ για τον γαλλικό όμιλο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...