11.2 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Η ΑΧΑ 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία για 8η συνεχή χρονιά

Η κατάταξη Best Global Brands επιβεβαίωσε τη διαρκή θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 46η επωνυμία σε όλους τους τομείς, με άνοδο δύο θέσεων σε ένα έτος, 1η ασφαλιστική επωνυμία και 3η επωνυμία στον τομέα οικονομικών υπηρεσιών. Η αξία του ονόματός της έχει αυξηθεί 14% αυτό το έτος, 49% από το 2013, με τη σημερινή αξία να βρίσκεται στα 10,579 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την ηγετική ασφαλιστική επωνυμία για 8η συνεχή χρονιά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 103 εκατομμύρια πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν ξανά φέτος. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας για αυτό το νέο επίτευγμα. Η καθημερινή τους δέσμευση προς τους πελάτες μας καταδεικνύει το νέο στρατηγικό μας όραμα: Να ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους να ζουν μια καλύτερη ζωή. Η επωνυμία της ΑΧΑ αντικατοπτρίζει αυτή την αποστολή και είμαστε πολύ χαρούμενοι που αναγνωριζόμαστε για τις συνεχείς μας προσπάθειες» ανέφερε η Veronique Weill, διευθύντρια του ομίλου για θέματα Πελατών.

- Advertisement -

ATT00950

«Το ότι πετύχαμε αυτόν τον στόχο σημαίνει πως έχουμε τη δυνατότητα να προσαρμόζουμε τον οργανισμό μας για να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις, να υπηρετούμε τις ανάγκες της κοινωνίας και να δίνουμε το καλό παράδειγμα μέσα από την ηγετική μας θέση. Η επωνυμία ΑΧΑ είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο κεφάλαιο, ακρογωνιαίος λίθος στην αποστολή, τις αξίες και την κουλτούρα μας. Η ισχύς του ονόματός μας αποτελεί βάση εμπιστοσύνης για τα 103 εκατομμύρια πελάτες μας, μία πηγή περηφάνιας για τις ομάδες μας και ελκυστικότητας για τους 130.000 συνεργάτες μας.»

- Advertisement -

Σύμφωνα με την Interbrand, «Κάθε χρόνο εντυπωσιαζόμαστε από τον μετασχηματισμό της ΑΧΑ. Πρόκειται για μια εταιρεία που μεγαλώνει έχοντας την αυτοπεποίθηση να επαναπροσδιορίζει το status quo της. Έχουν τη φιλοδοξία να αλλάξουν τον κλάδο τους και τη δυνατότητα να προσελκύσουν και να κρατήσουν τα απαραίτητα ταλέντα για να το πετύχουν. Είναι μια εταιρεία που εμπνέει και χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα και αποφασιστικότητα. Όταν υπόσχονται κάτι, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα το πετύχουν».

«Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να αυξάνουμε την παρουσία μας σε νέες περιοχές, κυρίως στην Αφρική. Χτίζοντας πάνω στις προτάσεις των πελατών μας και σε νέες τεχνολογικές δυνατότητες, έχουμε αυξήσει την εστίαση και την επίδρασή μας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ έχουμε ενισχύσει την αξία των προτάσεών μας σε όλες τις κατηγορίες πελατών. Παράλληλα αναπτύσσουμε ένα οικοσύστημα συνεργιών και καινοτομίας που θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό μας, σε ευθυγράμμιση με τον στόχο να γίνουμε ένας πραγματικός συνοδοιπόρος προς τους πελάτες μας. Η επωνυμία μας κερδίζει από τις προσπάθειες αυτές και παράλληλα υποστηρίζει τη συνέχισή τους: είναι ένας κύκλος αρετής» συμπλήρωσε η Amelie OudeaCastera, διεθύντρια Marketing και Τεχνολογίας του ομίλου.

Περισσότερες πληροφορίες: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/

Σχετικές δημοσιεύσεις

ERGO: Νέος Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών ο Βασίλης Αντύπας

Με πολυετή πείρα στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Αντύπας αναλαμβάνει κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του Δικτύου

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς σχολιάζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Γερμανίας τα Πρότυπα Βιωσιμότητας

«Οι συνεχείς αναθεωρήσεις πρέπει να τερματιστούν» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο J. Asmussen

Η Allianz Trade ενίσχυσε ως μεγάλος χορηγός το ετήσιο συνέδριο του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου

Το ετήσιο συνέδριο του Ινστιτούτου, σημείο αναφοράς για τις εξελίξεις του κλάδου, συγκέντρωσε πλήθος στελεχών, διαμεσολαβητών και επιχειρηματικών φορέων

Η Howden Hellas στο Παγκόσμιο Συνέδριο Φυσικών Πόρων – Συμμετοχή με διεθνή βαρύτητα και στρατηγικά μηνύματα

Η εταιρεία δηλώνει έτοιμη να μετατρέψει τη γνώση σε πράξη, προσφέροντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις και υψηλή τεχνογνωσία

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

Η εταιρεία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις ένα επιπλέον ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

NN Hellas: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, ενισχύοντας τη δέσμευση για έναν συμπεριληπτικό εργασιακό κόσμο

Μια ουσιαστική υπόσχεση για την ενίσχυση της κουλτούρας συμπερίληψης και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους εργαζόμενους

Σοβαρές καταγγελίες για μη αποζημίωση διαγνωστικής εξέτασης

Παρότι το κόστος της απαραίτητης εξέτασης καλπροτεκτίνης μετακυλίεται στους πάσχοντες από ΙΦΝΕ, μακροπρόθεσμα επιβαρύνεται το σύστημα υγείας

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό