back to top
34.4 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Η ΑΧΑ 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία για 8η συνεχή χρονιά

Η κατάταξη Best Global Brands επιβεβαίωσε τη διαρκή θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 46η επωνυμία σε όλους τους τομείς, με άνοδο δύο θέσεων σε ένα έτος, 1η ασφαλιστική επωνυμία και 3η επωνυμία στον τομέα οικονομικών υπηρεσιών. Η αξία του ονόματός της έχει αυξηθεί 14% αυτό το έτος, 49% από το 2013, με τη σημερινή αξία να βρίσκεται στα 10,579 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την ηγετική ασφαλιστική επωνυμία για 8η συνεχή χρονιά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 103 εκατομμύρια πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν ξανά φέτος. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας για αυτό το νέο επίτευγμα. Η καθημερινή τους δέσμευση προς τους πελάτες μας καταδεικνύει το νέο στρατηγικό μας όραμα: Να ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους να ζουν μια καλύτερη ζωή. Η επωνυμία της ΑΧΑ αντικατοπτρίζει αυτή την αποστολή και είμαστε πολύ χαρούμενοι που αναγνωριζόμαστε για τις συνεχείς μας προσπάθειες» ανέφερε η Veronique Weill, διευθύντρια του ομίλου για θέματα Πελατών.

- Advertisement -

ATT00950

«Το ότι πετύχαμε αυτόν τον στόχο σημαίνει πως έχουμε τη δυνατότητα να προσαρμόζουμε τον οργανισμό μας για να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις, να υπηρετούμε τις ανάγκες της κοινωνίας και να δίνουμε το καλό παράδειγμα μέσα από την ηγετική μας θέση. Η επωνυμία ΑΧΑ είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο κεφάλαιο, ακρογωνιαίος λίθος στην αποστολή, τις αξίες και την κουλτούρα μας. Η ισχύς του ονόματός μας αποτελεί βάση εμπιστοσύνης για τα 103 εκατομμύρια πελάτες μας, μία πηγή περηφάνιας για τις ομάδες μας και ελκυστικότητας για τους 130.000 συνεργάτες μας.»

- Advertisement -

Σύμφωνα με την Interbrand, «Κάθε χρόνο εντυπωσιαζόμαστε από τον μετασχηματισμό της ΑΧΑ. Πρόκειται για μια εταιρεία που μεγαλώνει έχοντας την αυτοπεποίθηση να επαναπροσδιορίζει το status quo της. Έχουν τη φιλοδοξία να αλλάξουν τον κλάδο τους και τη δυνατότητα να προσελκύσουν και να κρατήσουν τα απαραίτητα ταλέντα για να το πετύχουν. Είναι μια εταιρεία που εμπνέει και χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα και αποφασιστικότητα. Όταν υπόσχονται κάτι, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα το πετύχουν».

«Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να αυξάνουμε την παρουσία μας σε νέες περιοχές, κυρίως στην Αφρική. Χτίζοντας πάνω στις προτάσεις των πελατών μας και σε νέες τεχνολογικές δυνατότητες, έχουμε αυξήσει την εστίαση και την επίδρασή μας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ έχουμε ενισχύσει την αξία των προτάσεών μας σε όλες τις κατηγορίες πελατών. Παράλληλα αναπτύσσουμε ένα οικοσύστημα συνεργιών και καινοτομίας που θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό μας, σε ευθυγράμμιση με τον στόχο να γίνουμε ένας πραγματικός συνοδοιπόρος προς τους πελάτες μας. Η επωνυμία μας κερδίζει από τις προσπάθειες αυτές και παράλληλα υποστηρίζει τη συνέχισή τους: είναι ένας κύκλος αρετής» συμπλήρωσε η Amelie OudeaCastera, διεθύντρια Marketing και Τεχνολογίας του ομίλου.

Περισσότερες πληροφορίες: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο