back to top
21.3 C
Athens
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents

Ο όρος agentic commerce σηματοδοτεί την επόμενη φάση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου AI agents αναλαμβάνουν να αλληλεπιδρούν και να διαπραγματεύονται εκ μέρους καταναλωτών και επιχειρήσεων. Από την αναζήτηση και τη σύγκριση προϊόντων μέχρι την ολοκλήρωση πληρωμών και τη διαχείριση υπηρεσιών, οι ψηφιακοί βοηθοί απλοποιούν διαδικασίες, βελτιστοποιούν επιλογές και προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών.

Σε αυτή τη δυναμική κατεύθυνση, η Mastercard παρουσίασε το Agent Pay, μια νέα τεχνολογία πληρωμών που επιτρέπει σε AI agents να εκτελούν συναλλαγές για λογαριασμό των χρηστών με ασφάλεια και διαφάνεια. Η λύση θα διατεθεί πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, πριν από την εορταστική περίοδο του 2025, ενώ η παγκόσμια διάθεση θα ακολουθήσει το 2026.

- Advertisement -

Το Agent Pay δεν περιορίζεται σε μια τεχνολογική καινοτομία, αλλά βρίσκει εφαρμογή σε πραγματικά σενάρια της καθημερινότητας. Ένας καταναλωτής μπορεί, για παράδειγμα, να συνομιλεί με έναν ψηφιακό βοηθό που του προτείνει εξατομικευμένες επιλογές για μια αγορά –από ρούχα και αξεσουάρ μέχρι ταξιδιωτικές υπηρεσίες– και να ολοκληρώνει άμεσα την πληρωμή με ασφάλεια μέσω Mastercard. Αντίστοιχα, μια μικρή επιχείρηση μπορεί να αξιοποιεί αντίστοιχους ψηφιακούς βοηθούς για να διαπραγματεύεται καλύτερους όρους με προμηθευτές και να πραγματοποιεί διεθνείς πληρωμές με εικονικές κάρτες, ενώ οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες, από προτεινόμενα προϊόντα έως εκπτώσεις και δωρεάν αποστολή.

Για τη δημιουργία του Agent Pay, η Mastercard συνεργάζεται με κορυφαίους τεχνολογικούς παρόχους όπως η Google, η Stripe και η Ant Internationals Antom, διευρύνοντας τη διαθεσιμότητα των agentic συναλλαγών σε εμπόρους και πλατφόρμες παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ, οι κάτοχοι καρτών της Citi και της U.SBank θα είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν τη νέα αυτή εμπειρία, ενώ πάροχοι όπως η PayOS αναπτύσσουν ήδη εφαρμογές βασισμένες στο νέο τεχνολογικό προϊόν.

- Advertisement -

Το Agent Pay παρουσιάστηκε, μεταξύ άλλων, και στο πλαίσιο του RiskX, του διεθνούς event της Mastercard που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη (6 με 11 Σεπτεμβρίου), όπου η εταιρεία ανέδειξε τις πιο πρόσφατες λύσεις της σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ψηφιακών συναλλαγών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

16 δισεκατομμύρια κωδικοί από Apple, Google & Facebook εκτέθηκαν στο διαδίκτυο

Μια από τις μεγαλύτερες διαρροές δεδομένων όλων των εποχών φαίνεται πως σημειώθηκε τις τελευταίες ημέρες, με ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια

ERGO.Academy – Mastercard: Πρωτοβουλίες για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων

Οι πρωτοβουλίες απευθύνονται σε εφήβους και τις οικογένειές τους, με κύριο στόχο την απόκτηση χρηματοοικονομικών δεξιοτήτων για την οικονομική ευημερία των αυριανών πολιτών.

Ασφάλιση Κατοικίας: 1 στους 4 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αγόραζαν από την Google

Την ώρα που οι μεγάλοι τεχνολογικοί κολοσσοί απασχολούν το κοινό και την αγορά με πληθώρα νέων καινοτομιών - υπηρεσιών, το ερώτημα που αναδύεται είναι αν απειλούνται οι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες από τις εξελίξεις αυτές.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Kaspersky: 400 φορές φθηνότερες πλέον οι υπηρεσίες deepfake

Πρόκληση η αξιοποίηση της AI ώστε να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των επαγγελματιών της ασφάλειας και η αποτελεσματικότητα των αμυντικών μέτρων

Νέα μέτρα για στέγη, αδρανή ακίνητα και ψηφιοποίηση – Πώς θα επωφεληθεί η ασφαλιστική αγορά

Οι αλλαγές επηρεάζουν τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τον κίνδυνο αφερεγγυότητας μισθωτών και τη δυνατότητα δημιουργίας σχετικών προϊόντων

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Kaspersky: 400 φορές φθηνότερες πλέον οι υπηρεσίες deepfake

Πρόκληση η αξιοποίηση της AI ώστε να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των επαγγελματιών της ασφάλειας και η αποτελεσματικότητα των αμυντικών μέτρων

Νέα μέτρα για στέγη, αδρανή ακίνητα και ψηφιοποίηση – Πώς θα επωφεληθεί η ασφαλιστική αγορά

Οι αλλαγές επηρεάζουν τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, τον κίνδυνο αφερεγγυότητας μισθωτών και τη δυνατότητα δημιουργίας σχετικών προϊόντων

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο