back to top
22.5 C
Athens
Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2025

H INTERAMERICAN προσφέρει ένα απόλυτα ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων  για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».

Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες  ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:

- Advertisement -
  • Πρακτική στις ψηφιακές πλατφόρμες skype, viber, messenger, zoom
  • Ανάπτυξη δυνατού brand στα ψηφιακά Μέσα
  • Τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στις επαφές με τον πελάτη
  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου με video calls
  • Η πρώτη συνάντηση με δυνητικό πελάτη – αρχές και κατευθύνσεις
  • Do’s & don’ts για καλύτερες βιντεοδιασκέψεις.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον  ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές, τράπεζες, νοσοκομεία: Οι συμμαχίες μετουσιώνουν την αγορά

Μετουσιώνονται οι τράπεζες και τα νοσοκομεία σε ασφαλιστικές; Και πως θα είναι η επόμενη ημέρα για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση;

«Italy as never before»: Απολαυστικό ταξίδι για τους διακριθέντες συνεργάτες της MINETTA Ασφαλιστικής

Πάνω από 80 διαμεσολαβητές έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία στη Β. Ιταλία, απολαμβάνοντας τοπία, γεύσεις και το ζεστό μεταξύ τους κλίμα

Η INTERAMERICAN στο 9ο Sustainability Summit του Economist – Η Χρύσα Ελευθερίου ανέδειξε τον ρόλο της εκπαίδευσης στη βιώσιμη ανάπτυξη

Ο όμιλος αναδεικνύει τη γνώση, την εκπαίδευση και τη συνεργασία ως καταλύτες μετάβασης σε μια πιο πράσινη και υπεύθυνη οικονομία

Rebuilding Tomorrow: Νέα στρατηγική πρωτοβουλία ανθεκτικότητας από την Interamerican

Ο Όμιλος συνδυάζει εκπαίδευση, άμεση δράση και επιστημονική συνεργασία για να ενισχύσει την κοινωνία απέναντι στα απρόβλεπτα φαινόμενα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Απεβίωσε ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, Γενικός Διευθυντής της CNP Ζωής

Διένυσε μια καταξιωμένη επαγγελματική πορεία 34 ετών και συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας από την έναρξη λειτουργίας της

Η Ελλάδα πρώτη στον κόσμο για τους ηλικιωμένους οδηγούς – Τι σημαίνει η πρωτιά για την ασφάλεια και την ασφαλιστική αγορά

Η χώρα μας διακρίνεται για την ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, στην κινητικότητα και στην ανεξαρτησία των οδηγών τρίτης ηλικίας

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του τουριστικού διαλόγου – Βίντεο

Παρακολουθήστε το webinar που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «METRON Sustainable Tourism»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε ζωντανή μετάδοση

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη live στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών