back to top
16.6 C
Athens
Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

H INTERAMERICAN προσφέρει ένα απόλυτα ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων  για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».

Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες  ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:

- Advertisement -
  • Πρακτική στις ψηφιακές πλατφόρμες skype, viber, messenger, zoom
  • Ανάπτυξη δυνατού brand στα ψηφιακά Μέσα
  • Τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στις επαφές με τον πελάτη
  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου με video calls
  • Η πρώτη συνάντηση με δυνητικό πελάτη – αρχές και κατευθύνσεις
  • Do’s & don’ts για καλύτερες βιντεοδιασκέψεις.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον  ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Όμιλος Interamerican: 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας

Έναν χρόνο μετά το φαινόμενο «Daniel», 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας αναδεικνύονται μέσα από μια σειρά ντοκιμαντέρ μικρού μήκους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας

Χάνουν έδαφος τα δίκτυα στις ασφαλίσεις Περιουσίας

Ενόσω τα δίκτυα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και διανομής ασφαλιστικών προϊόντων δίνουν μάχες για την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά, οι κατευθείαν πωλήσεις των ασφαλιστικών προϊόντων περιουσίας κερδίζουν έδαφος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας

Γεωργιάδης: Προχωρά η συνεργασία ασφαλιστικών εταιριών με τα δημόσια νοσοκομεία

Οι συζητήσεις προχωρούν μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και του Υπουργείου Υγείας για να ενταχθούν προγράμματα των  ασφαλιστικών  εταιρειών.