31.4 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

H INTERAMERICAN προσφέρει ένα απόλυτα ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων  για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».

Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες  ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:

- Advertisement -
  • Πρακτική στις ψηφιακές πλατφόρμες skype, viber, messenger, zoom
  • Ανάπτυξη δυνατού brand στα ψηφιακά Μέσα
  • Τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στις επαφές με τον πελάτη
  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου με video calls
  • Η πρώτη συνάντηση με δυνητικό πελάτη – αρχές και κατευθύνσεις
  • Do’s & don’ts για καλύτερες βιντεοδιασκέψεις.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον  ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο