back to top
15.8 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

H Allianz, το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand στον πλανήτη, στηρίζει έμπρακτα τους Αγώνες του Παρισίου

Εξέχοντα στελέχη της Allianz Ελλάδος μίλησαν κατά τη διάρκεια της Olympic Day μιας λαμπρής προ-ολυμπιακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στην Αθήνα, με αφορμή τη συμμετοχή του Ομίλου ως Οfficial Insurance Partner των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το I.W. ήταν εκεί και σας μεταφέρει το ρεπορτάζ:

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και λαμβάνοντας τον λόγο, ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, κ. Στέφανος Μαλαχιάς είπε, μεταξύ άλλων:

- Advertisement -

Στόχος της Allianz είναι “πρώτον να γίνουμε πρωταγωνιστές στο κομμάτι της Ασφάλισης, στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα και ταυτόχρονα να εμπνευστούμε και να προάγουμε τις ολυμπιακοές αξίες, της ευγένειας, της αριστείας, της ευγενούς άμιλλας και να ενισχύσουμε το brand μας, ως ένα brand που είναι συμπεριληπτικό.

–> Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

O κ. Ευάγγελος Τιτόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει τα θέματα που αφορούν στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα για την εταιρεία, ερωτηθεις σχετικά, δήλωσε:

Αυτή η συνεργασία είναι από το 2021 και μας έχει δώσει τη δυνατότητα σε διεθνές επίπεδο να μπει στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα, εκεί που υπάρχουν κάποια από τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη. Στην Ελλάδα μας δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αθλητικά δρώμενα κι έτσι να τοποθετούμαστε στο ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα. Όσον αφορά τη συνεισφορά αυτής της συνεργασίας στην κοινωνία, πέρα από τη στήριξη στους αθλητές, πέρα από τη στήριξή μας σε θεσμούς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον αθλητισμό, πέρα από τη στήριξή μας σε σωματεία όπως η ΑΕΚ και σε αθλητικές εγκαταστάσεις, υπάρχει κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θέλω να αναφέρω, είναι η παγκόσμια πρωτοβουλία MoveNow η οποία έχει ως στόχο να παρακινήσει νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτό ως επί το πλείστον γίνονται μέσω camp τα οποία διοργανώνονται από το Groove, με αναγωνρισμένης αξίας προπονητές και αθλητές οι οποίοι πέρα από το να διδάξουν σπορ στα παιδιά, τους μαθαίνουν τα οφέλη του αθλητισμού και πώς αυτό βελτιώνει την ποιότητα της ζωής. Κάτι τέτοιο κάναμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάναμε ένα MοveNow camp στο κλειστό της Γλυφάδας, με την Σεμέλη Ζαρμακούπη αθλήτρια την οποία χορηγεί η εταιρεία μας, πανελλήνια πρωταθλήτρια kick boxing και taekwondo και η οποία διδαξε βασικές αρχές αυτοάμυνας και kick box σε νέα παιδιά και γυναίκες. Εκτός αυτού κατάφερε να τους επικοινωνήσει και το όφελος που έχει κάποιος όταν ασχολείται με τον αθλητισμό και νομίζω ότι επειδή όλοι κάτι κάνουμε, δημιουργείται ευεξία και υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα όταν συμβαίνει αυτό.

Τον λόγο έλαβε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης είναι Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε τρεις είναι οι λόγοι που μας παρακίνησαν να προχωρήσουμε σε αυτή τη συνεργασία. Πρώτος έχει να κάνει με το brand. H Allianz αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand σε αυτό τον πλανήτη και είναι 31ο συνολικά. Στόχος μας είναι να ανεβαίνουμε όλο και ψηλότερα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να ανέβεις ψηλότερα από το να κάνεις μια συνεργασία με το πιο αναγνωρίσιμο σήμα στον πλανήτη αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων και με το μεγαλύτερο αθλητικό event παγκοσμίως που είναι οι αθλητικοί αγώνες.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το γιατί επιλέξαμε να κάνουμε αυτή τη χορηγία τώρα. Όπως αναφέραμε είμαστε από το 2021 έως το 2028 χορηγοί. Άρα είναι 4 οι Ολυμπιάδες. Οι χειμερινοί του 2022 στο Πεκίνο, οι θερινοί του 2024 στο Παρίσι, οι χειμερινοί του 2026 στην Κορτίνα, στην Ιταλία και οι θερινοί του 2028 του Λος Άντζελες. Είναι στρατηγική η επιλογή της εταιρείας μας, θέλει να ενδυναμώσει τη θέση της στις δύο μεγαλύτερες εκτός Γερμανίας ευρωπαϊκές αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία. Θέλει παράλληλα να ανοίξει μεγαλύτερους δρόμους στον κόσμο, στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Για αυτό και επιλέξαμε αυτή την 8ετία.

Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Ως εταιρεία, στόχος μας είναι ειδικά για τα νέα παιδιά, να σηκωθούν από τα tablets, τα κινητά και τις οθόνες και να βγουν έξω να αθληθούν. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για μια εταιρεία να το κάνει αυτό από το να χορηγήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη «In Motion for Everyone»: Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, ο Ευ. Αυγουλάς και η Ι.Μ. Γκέρτσου πρόσφεραν μια βιωματική εμπειρία εξοικείωσης με την αναπηρία

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

Κλινικές μελέτες στην Ελλάδα: Το 14th Clinical Research Conference ανέδειξε προκλήσεις και προοπτικές

Η νέα ΚΥΑ και το Εθνικό Μητρώο στα θέματα του συνεδρίου που διοργάνωσε η ethosEVENTS σε συνεργασία με το Pharma & Health Business και το virus.com.gr 

100 χρόνια Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος – Ένας αιώνας προσφοράς στην ελληνική κοινωνία

Οι εορτασμοί για τα 100 χρόνια του ΠΙΣ θα κορυφωθούν στις 13 Δεκεμβρίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων