back to top
19.9 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

H Allianz, το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand στον πλανήτη, στηρίζει έμπρακτα τους Αγώνες του Παρισίου

Εξέχοντα στελέχη της Allianz Ελλάδος μίλησαν κατά τη διάρκεια της Olympic Day μιας λαμπρής προ-ολυμπιακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στην Αθήνα, με αφορμή τη συμμετοχή του Ομίλου ως Οfficial Insurance Partner των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το I.W. ήταν εκεί και σας μεταφέρει το ρεπορτάζ:

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και λαμβάνοντας τον λόγο, ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, κ. Στέφανος Μαλαχιάς είπε, μεταξύ άλλων:

- Advertisement -

Στόχος της Allianz είναι “πρώτον να γίνουμε πρωταγωνιστές στο κομμάτι της Ασφάλισης, στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα και ταυτόχρονα να εμπνευστούμε και να προάγουμε τις ολυμπιακοές αξίες, της ευγένειας, της αριστείας, της ευγενούς άμιλλας και να ενισχύσουμε το brand μας, ως ένα brand που είναι συμπεριληπτικό.

–> Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

O κ. Ευάγγελος Τιτόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει τα θέματα που αφορούν στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα για την εταιρεία, ερωτηθεις σχετικά, δήλωσε:

Αυτή η συνεργασία είναι από το 2021 και μας έχει δώσει τη δυνατότητα σε διεθνές επίπεδο να μπει στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα, εκεί που υπάρχουν κάποια από τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη. Στην Ελλάδα μας δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αθλητικά δρώμενα κι έτσι να τοποθετούμαστε στο ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα. Όσον αφορά τη συνεισφορά αυτής της συνεργασίας στην κοινωνία, πέρα από τη στήριξη στους αθλητές, πέρα από τη στήριξή μας σε θεσμούς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον αθλητισμό, πέρα από τη στήριξή μας σε σωματεία όπως η ΑΕΚ και σε αθλητικές εγκαταστάσεις, υπάρχει κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θέλω να αναφέρω, είναι η παγκόσμια πρωτοβουλία MoveNow η οποία έχει ως στόχο να παρακινήσει νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτό ως επί το πλείστον γίνονται μέσω camp τα οποία διοργανώνονται από το Groove, με αναγωνρισμένης αξίας προπονητές και αθλητές οι οποίοι πέρα από το να διδάξουν σπορ στα παιδιά, τους μαθαίνουν τα οφέλη του αθλητισμού και πώς αυτό βελτιώνει την ποιότητα της ζωής. Κάτι τέτοιο κάναμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάναμε ένα MοveNow camp στο κλειστό της Γλυφάδας, με την Σεμέλη Ζαρμακούπη αθλήτρια την οποία χορηγεί η εταιρεία μας, πανελλήνια πρωταθλήτρια kick boxing και taekwondo και η οποία διδαξε βασικές αρχές αυτοάμυνας και kick box σε νέα παιδιά και γυναίκες. Εκτός αυτού κατάφερε να τους επικοινωνήσει και το όφελος που έχει κάποιος όταν ασχολείται με τον αθλητισμό και νομίζω ότι επειδή όλοι κάτι κάνουμε, δημιουργείται ευεξία και υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα όταν συμβαίνει αυτό.

Τον λόγο έλαβε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης είναι Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε τρεις είναι οι λόγοι που μας παρακίνησαν να προχωρήσουμε σε αυτή τη συνεργασία. Πρώτος έχει να κάνει με το brand. H Allianz αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand σε αυτό τον πλανήτη και είναι 31ο συνολικά. Στόχος μας είναι να ανεβαίνουμε όλο και ψηλότερα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να ανέβεις ψηλότερα από το να κάνεις μια συνεργασία με το πιο αναγνωρίσιμο σήμα στον πλανήτη αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων και με το μεγαλύτερο αθλητικό event παγκοσμίως που είναι οι αθλητικοί αγώνες.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το γιατί επιλέξαμε να κάνουμε αυτή τη χορηγία τώρα. Όπως αναφέραμε είμαστε από το 2021 έως το 2028 χορηγοί. Άρα είναι 4 οι Ολυμπιάδες. Οι χειμερινοί του 2022 στο Πεκίνο, οι θερινοί του 2024 στο Παρίσι, οι χειμερινοί του 2026 στην Κορτίνα, στην Ιταλία και οι θερινοί του 2028 του Λος Άντζελες. Είναι στρατηγική η επιλογή της εταιρείας μας, θέλει να ενδυναμώσει τη θέση της στις δύο μεγαλύτερες εκτός Γερμανίας ευρωπαϊκές αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία. Θέλει παράλληλα να ανοίξει μεγαλύτερους δρόμους στον κόσμο, στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Για αυτό και επιλέξαμε αυτή την 8ετία.

Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Ως εταιρεία, στόχος μας είναι ειδικά για τα νέα παιδιά, να σηκωθούν από τα tablets, τα κινητά και τις οθόνες και να βγουν έξω να αθληθούν. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για μια εταιρεία να το κάνει αυτό από το να χορηγήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Allianz: Ισχυρή η ανάπτυξη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Η Allianz Research δημοσίευσε τη νεότερη έκδοση της ετήσιας έκθεσης «Global Insurance Report», η οποία αναλύει τις εξελίξεις στις ασφαλιστικές αγορές παγκοσμίως.

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων & Αξιολόγισης Εταιρικών Κινδύνων

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νόμος 5162/24: τι ισχύει για την υποχρεωτικότητα κάλυψης των ΙΧ οχημάτων και των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης

Σύμφωνα με τον Νόμο 5162/2024, από 1/6/25 καθίσταται υποχρεωτική η  ασφάλιση επιχειρήσεων και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. 

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»