Στην ΑΑΔΕ έχουμε τρεις προτεραιότητες:
- Υποστηρίζουμε όλες τις κυβερνητικές ενέργειες για τη στήριξη όσων πλήττονται από τις πληθωριστικές πιέσεις. Το πράξαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σχεδιάζοντας μαζί με το υπουργείο Οικονομικών και χορηγώντας περί τα 10 δισ. ευρώ σε περίπου ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ακινήτων, που υπέστησαν οικονομική ζημία από την πανδημία.
Υπάρχει πλέον συσσωρευμένη εμπειρία και είμαστε πάντα έτοιμοι να υποστηρίξουμε την οικονομία.
2. H δεύτερη προτεραιότητά μας είναι να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητά μας με όπλο την ψηφιοποίηση.
Ως ΑΑΔΕ επενδύουμε στην ψηφιακή τεχνολογία αλλά και στην καλύτερη αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων. Θέλουμε οι φορολογούμενοι να ξοδεύουν όσο λιγότερο χρόνο γίνεται στις φορολογικές υποχρεώσεις τους, για να τον αφιερώνουν στις δραστηριότητες τους, από όπου προκύπτει και το εισόδημά τους, άρα και τα δημόσια έσοδα.
Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε πετύχει αρκετά πράγματα.
Έχουμε δημιουργήσει μια νέα ψηφιακή πύλη, όπου οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για πάνω από 250 διαδικασίες, με αποτέλεσμα το front end (η ψηφιακή υποδοχή) να έχει σχεδόν φτάσει στο 100% αυτή τη στιγμή.
Επίσης, η υποβολή δήλωσης και η πληρωμή του φόρου των μεταβιβάσεων ακινήτων μπορούν πλέον να γίνονται ψηφιακά και να διεκπεραιώνονται σε μια εργάσιμη ημέρα.
Περαιτέρω, αυτή τη στιγμή τυποποιούμε, κεντρικοποιούμε και ψηφιοποιούμε τις διαδικασίες μας, τόσο τις ελεγκτικές, όσο και τις εισπρακτικές, αλλά και τις επιστροφές των φόρων.
Δημιουργούμε ένα επιχειρησιακό μοντέλο, που θα βοηθά στο να κερδίζουμε χρόνο τόσο εμείς στη Φορολογική Διοίκηση, όσο και οι φορολογούμενοι, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα την ακεραιότητά μας και τη διαφάνεια.
Για παράδειγμα, σήμερα 7 στους 10 φορολογούμενους που δικαιούνται φοροεπιστροφής, ταυτόχρονα χρωστούν στη Φορολογική Διοίκηση ή/και στα Ασφαλιστικά Ταμεία και η διαδικασία του συμψηφισμού γίνεται χειρόγραφα και τοπικά.
διαβάστε αναλυτικά στο banks.com.gr