back to top
21.6 C
Athens
Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025

Γιατί ο μέσος Έλληνας «μετακομίζει» σε άλλο Τ.Κ. όταν ασφαλίζεται;

Μια μάστιγα που δεν λέει να κοπάσει είναι η αλλαγή του Τ.Κ.(ταχυδρομικός κώδικας, κοινώς έδρα) στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκίνητων  είτε από την μεριά του πελάτη είτε από την μεριά του διαμεσολαβητή.

Γιατί υπάρχει αυτό το φαινόμενο; Διότι απλά, αν κάποιος μένει στην Αθήνα θα πληρώσει ασφάλεια π.χ. 150,00 το εξάμηνο και αν δηλώσει μόνιμη κατοικία στην Σαλαμίνα το ασφάλιστρο θα πάει στα 120,00.

- Advertisement -

Έτσι κερδίζει ο διαμεσολαβητής έναν πελάτη και ο πελάτης 30,00€.

Το γεγονός αυτό που παρατηρείται κατά κόρον τελευταία συντηρείται και με τη σιωπηρή ευλογία-ανοχή  ορισμένων ασφαλιστικών εταιριών με σκοπό αν μη τι άλλο την αύξηση του πελατολογίου τους.

- Advertisement -

Μπορεί ωστόσο κάποιος επίσημα να μας απαντήσει τι θα γίνει σε περίπτωση ατυχήματος σωματικών βλαβών;

Η εταιρεία ή ο αντασφαλιστής της θα αποδεχτεί αυτή την μικρή «απάτη» ή θα επικαλεστεί δόλο πάντων υπευθύνων και θα προβεί σε επανείσπραξη ζημίας από τον πελάτη της και ταυτόχρονη καταγγελία σύμβασης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που «υπέπεσε» στο σοβαρό αυτό ατόπημα;

Άραγε ο φίλος μας ο διαμεσολαβητής θα μπορέσει σε μια τέτοια περίπτωση να αποδείξει ότι έκανε σωστά την δουλειά του, ότι ο πελάτης ήταν αυτός που δήλωσε ψευδή στοιχεία κατοικίας;

 Μήπως ο πελάτης θα εναντιωθεί στον διαμεσολαβητή πως γνώριζε και δεν καταχώρησε σωστά την αίτηση;

Πήρε ο διαμεσολαβητής την υπογραφή του πελάτη στην αίτηση; Στην παράδοση του συμβολαίου; Στο έντυπο αναγκών;

Ήδη με τη σύνδεση του κέντρου πληροφοριών των ασφαλιστικών εταιριών στο σύστημα taxis της εφορίας συντελείται μια καινοτόμος  λειτουργία, ένα πολύτιμο εργαλείο που ελέγχει  τους ΑΦΜ και τον τόπο κατοικίας και έτσι όταν ο ασφαλιστής υποβάλει μια αίτηση υπάρχει προειδοποίηση για λάθος που καθιστά αδύνατη την καταχώρηση της αίτησης

Έλα όμως που υπάρχουν ακόμα κάποιες εταιρίες ή εταιρίες ΕΠΥ που κάνουν ειδικές συμφωνίες με τους πράκτορες/μεσίτες και τους επιτρέπουν να καταχωρούν με λανθασμένο Τ.Κ., τον επιθυμητό ΤΚ που θα κοστολογήσει χαμηλότερα το συμβόλαιο. Υπάρχει άραγε έγγραφη υπογραφή της εταιρείας για αυτή την συμφωνία;

 Συμφωνία από τον αντασφαλιστή; Γιατί κακά τα ψέματα σε περίπτωση σωματικών βλαβών ο αντασφαλιστής πληρώνει.

 Μήπως τότε εκτεθούν όλοι μαζί;

  Και ερχόμαστε και στους αγαπητούς πελάτες που κάνοντας ασφάλεια μέσω Internet μόνοι τους κάποιοι πιο «ΠΟΝΗΡΟΙ» αναγράφουν επίτηδες λάθος διεύθυνση κατοικίας-έδρα με σκοπό να πετύχουν χαμηλότερο ασφάλιστρο.

 Μήπως αυτή η  εξοικείωσή τους με τους υπολογιστές και η δύναμη που τους δίνει το πληκτρολόγιο τους οδηγεί στο να πιστέψουν πως μπορούν να ελέγχουν τα πάντα, να αποκτούν δύναμη αλλά και εμπειρία στο  να παριστάνουν τους ασφαλιστές;

 Άραγε κανείς τους διαβάζει τα ψιλά γράμματα στο κάτω μέρος της αίτησης όταν υπογραφούν ηλεκτρονικά εφόσον το συμβόλαιο βγαίνει κατά δήλωση τους;  Αυτά είναι τα επόμενα θύματα μιας αλαζονείας χωρίς τέλος.

 Περιχαρείς που κατάφεραν να ασφαλιστούν, να ασφαλίσουν τον παππού

και τη γιαγιά τους νομίζουν ότι έχουν ασφάλεια αλλά στην ουσία είναι ανασφάλιστοι.

 Μπορεί καθένας να παριστάνει τον ασφαλιστή; Όχι. Γιατί οι πραγματικοί και συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ποτέ δε λένε «ΕΜΑΘΑ» τον ασφαλιστικό κλάδο.

 Η λέξη αυτή είναι απαγορευμένη σε έναν τομέα που συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται. Δεν είναι κάτι χειροπιαστό και εύκολο όπως πιστεύουν πολλοί, κάτι που θα το μάθεις ακολουθώντας τα βήματα ενός εγχειριδίου εκμάθησης, «έλα μωρέ μια αίτηση συμπληρώνεις με τα στοιχεία πάει και τέλειωσε στο άψε-σβήσε» και μετά το συμβάν ισχύει μόνο το «σβήσε».

Είναι συνένωση πολλών κλάδων μαζί, είναι επιστήμη, ψυχολογία, πολιτισμός, είναι «όλα» και  για το λόγο αυτό απαιτεί συνεχή εκπαίδευση, ανταλλαγές απόψεων. Η σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου είναι πράξη ευθύνης, μια ευθύνη που αποκτιέται με την εμπειρία

Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί προσπαθούν να «μας βγάλουν από τη μέση » είτε με τα εναλλακτικά δίκτυα είτε με τα τραπεζικά ιδρύματα είτε με τα διαφορετικά τιμολόγια;

 Δε θέλουν να μεταλαμπαδεύουμε τη γνώση μας και να συμβουλεύουμε τους πελάτες μας, να τους ανοίγουμε τα μάτια. Θέλουν πελάτες υποχείρια, να τους πουλάνε τα προϊόντα που αυτοί επιθυμούν και βρίσκουν συμμάχους το διαδίκτυο, τον στρατευμένο υπάλληλο, τον τραπεζικό υπάλληλο που «μιλά» μόνο τη φωνή τους.  Ποιοι είναι όλοι αυτοί;.

 Το γνωρίζουν πολύ καλά.  Εμείς όμως συνάδελφοι είναι ώρα να αλλάξουμε τρόπο σκέψης κι από παθητικοί ασφαλιστές που θα λέμε ναι στις απαιτήσεις και στις παράλογες πρακτικές των εταιριών να λέμε και όχι. Να γίνουμε οι ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ πρότυπα που θα στοχεύουν σε ασφαλιστικές συναλλαγές πέρα από ατομικιστικές και συμφεροντολογικές σκοπιμότητες με σκοπό την εξυγίανση και την πρόοδο του κλάδου.  

Ξεχνάμε τις κουτοπονηριές,  γιατί το συμβόλαιο αστικής ευθύνης μας δεν θα είναι αρκετό να μας καλύψει σε ένα ομαδικό ατύχημα. Μην προκαλείτε την τύχη σας, πάρτε υπόγραφες από τον πελάτη σας για οτιδήποτε από έναν απλό ΤΚ, τη μη προσκόμιση διπλώματος, την απόκρυψη νέου οδηγού, την απόκρυψη οποιουδήποτε στοιχείου που θα κάνει δύσκολη την επίλυση κινδύνου όταν αυτός παρουσιαστεί.

Αν αυτός επιμένει να είναι παράνομος μην τον ασφαλίσετε καθόλου. Φίλε υποψήφιε πελάτη κι ένα μήνυμα για σένα, δεν αξίζει για 20-30€ να πληρώνεις ασφάλεια και να μην έχεις. KNOWLEDGE IS POWER – Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ   κι αυτή αποκτιέται με την εμπειρία.

ΠΡΟΣΟΧΗ

 Λοιπόν όλοι οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ μην υποκύπτετε σε τέτοιου είδους τεχνάσματα και πρακτικές. Ας αποκτήσουμε όλοι ασφαλιστική συνείδηση, πελάτες και ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ

Εκ της Συντακτικής κ Συντονιστικής Ομαδας των ”ΕΝΕΡΓΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Δήμητρα Λύχρου και το αποτύπωμά της στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Η αποχώρηση της Δήμητρας Λύχρου αφήνει ένα κενό, αλλά ταυτόχρονα θέτει τον πήχη ψηλά για τη συνέχεια

Ισχυρή και ενεργή παρουσία των Επιτροπών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στη χθεσινή σύσκεψη του ΕΕΑ

Μια σημαντική πρόταση για τον κλάδο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης αναμένεται να παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες...

Ο Πάνορμος γιορτάζει και κοιτάζει ψηλά

Δέκα χρόνια συμπληρώνει φέτος ο μοναδικός Συνεταιρισμός Διαμεσολάβησης στην Ελλάδα και επέλεξε να τιμήσει την πορεία του ανήμερα της γιορτής του Ασφαλιστή

Η τρομοκρατία και οι πολιτικοί κίνδυνοι αναδύονται ως δύο πολύ σημαντικές απειλές για την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ασφάλεια

Προς επανεξέταση ο τρόπος με τον οποίο κράτη, επιχειρήσεις και ασφαλιστικοί μηχανισμοί διαχειρίζονται τον κίνδυνο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Άσυλο Ανιάτων: Αναβάθμιση ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού με δωρεά από το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα

Η δωρεά εκσυγχρονίζει ουσιαστικά τις υποδομές του Νοσηλευτηρίου, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ποιότητας περίθαλψης και των συνθηκών νοσηλείας

Ευρωπαϊκός Χώρος Δεδομένων Υγείας: Ψηφιακή επανάσταση στην περίθαλψη και την ασφάλεια των ασθενών στην ΕΕ

Ο ΕΧΔΥ υπόσχεται διαλειτουργικότητα, ασφάλεια και ταχύτερη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες για ασθενείς και επαγγελματίες υγείας

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

Η ΠΟΑΔ για την Ασπίς Πρόνοια: «Μια πληγή που δεν κλείνει»

Για 16 χρόνια ανεμπόδιστης κωλυσιεργίας, ώστε να παρεμποδίζεται το έργο των ανθρώπων της διαμεσολάβησης, κάνει λόγο η Ομοσπονδία

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στήριξε ως χορηγός την ετήσια εκδήλωση του ΣΕΜΑ

Η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα μια πρωτοβουλία που συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια του κλάδου