back to top
17.5 C
Athens
Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Excellence In Every Contact” το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το “Excellence In Every Contact”, ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH υποδέχτηκε για ακόμη μια χρονιά τους επαγγελματίες του αύριο

H Eurolife FFH συμμετείχε για 8η χρονιά φέτος στον καθιερωμένο θεσμό των Business Days, την επιτυχημένη πρωτοβουλία που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

Μετά τον Χατζηθεοδοσίου και ο Σαρρηγεωργίου τιμάται από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Άνοιξε δρόμους και στον πανεπιστημιακό τομέα ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου καθώς σχεδόν δύο χρόνια μετά την αγόρευση του Προέδρου

Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η εταιρεία πραγματοποίησε επίσης την ενέργεια «Φαντασία σε Δράση», με τα παιδιά να δημιουργούν τις δικές τους, μοναδικές κατασκευές 

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η υλοποίηση της Πράσινης Συμφωνίας μέσα από το τελικό κείμενο της Sustainability Act – Πως επηρεάζει τις ελληνικές ασφαλιστικές 

Στην τελική φάση τα μέτρα βιωσιμότητας και πράσινης αναπτυξης για τις ασφαλιστικές 

Τα 9 δεδομένα για την ασφάλιση περιουσίας στην Ελλάδα σήμερα

Από την πρώτη στιγμή, όπως σε κάθε καταστροφικό συμβάν, οι ασφαλιστικές εταιρείες ενεργοποίησαν τους μηχανισμούς αυτοψίας

Το mega deal που θα φέρει την Aviva Plc στην πρώτη θέση στο Αυτοκίνητο

Σε μία πρώτη συμφωνία για την εξαγορά της Direct Line Insurance Group Plc αντί των 3,6 δισεκατομμυρίων στερλινών κατέληξε η Aviva Plc

Η θέση της ΠΕΚΑΠ στον απόηχο των εκλογών του ΕΕΑ

Aνακοίνωση εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ασφαλιστικών Προϊόντων (ΠΕΚΑΠ).

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η υλοποίηση της Πράσινης Συμφωνίας μέσα από το τελικό κείμενο της Sustainability Act – Πως επηρεάζει τις ελληνικές ασφαλιστικές 

Στην τελική φάση τα μέτρα βιωσιμότητας και πράσινης αναπτυξης για τις ασφαλιστικές 

Oικονομία: Ανάπτυξη 2,4% και αλλαγές στα βασικά μεγέθη

Ανάπτυξη 2,4% καταγράφηκε στην ελληνική οικονομία το γ' τρίμηνο εφέτος, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με τους τριμηνιαίους

Τα 9 δεδομένα για την ασφάλιση περιουσίας στην Ελλάδα σήμερα

Από την πρώτη στιγμή, όπως σε κάθε καταστροφικό συμβάν, οι ασφαλιστικές εταιρείες ενεργοποίησαν τους μηχανισμούς αυτοψίας

Το mega deal που θα φέρει την Aviva Plc στην πρώτη θέση στο Αυτοκίνητο

Σε μία πρώτη συμφωνία για την εξαγορά της Direct Line Insurance Group Plc αντί των 3,6 δισεκατομμυρίων στερλινών κατέληξε η Aviva Plc

Η θέση της ΠΕΚΑΠ στον απόηχο των εκλογών του ΕΕΑ

Aνακοίνωση εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ασφαλιστικών Προϊόντων (ΠΕΚΑΠ).