back to top
17.7 C
Athens
Τετάρτη 23 Απριλίου 2025

Generali: Το μέλλον της ασφάλισης, εκεί όπου η κάλυψη νοείται ως ένας ολιστικός τρόπος προστασίας

του Σωτήρη Γουγούση, Independent Agents & Brokers Sales Manager, Generali Hellas

Η ασφάλιση αυτοκινήτου υπήρξε ανέκαθεν μια δύσκολη εξίσωση για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι, παρά τη νομική υποχρεωτικότητα της ασφάλισης των οχημάτων, ένας μεγάλος αριθμός εξ αυτών παραμένουν χωρίς κάλυψη. 

- Advertisement -

Κατά το πρόσφατο παρελθόν, μια σειρά από αναπάντεχες συγκυρίες, όπως η πανδημική κρίση, το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και η απότοκη κρίση στον τομέα της ενέργειας και της οικονομίας, οδήγησαν τον ασφαλιστικό κλάδο σε συνεχείς επανασχεδιασμούς, με σκοπό τη συγκράτηση των ασφαλίστρων προς όφελος των ασφαλισμένων. 

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι πολεμικές συγκρούσεις διαρκούν έως σήμερα έχει ως αποτέλεσμα την επέκταση μιας συνεχιζόμενης ενεργειακής κρίσης, η οποία με τη σειρά της έχει επιφέρει μεγάλες πληθωριστικές πιέσεις στις οικονομίες των κρατών, επιβαρύνοντας κατ’ επέκταση τα ιδιωτικά εισοδήματα. 

- Advertisement -

Οι επιχειρήσεις, από την πλευρά τους, καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να απορροφήσουν αυτές τις μεταβολές, σε κάθε περίπτωση όμως δεν μπορούν να τις εξαφανίσουν. 

Η Generali, ως ένας παγκόσμιος ασφαλιστικός ηγέτης με εμπειρία και τεχνογνωσία δύο αιώνων, κατανοεί ότι οι σύγχρονες ανθρώπινες ανάγκες δημιουργούν νέες απαιτήσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός, που επιδιώκει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων του μέσα από την ανθρωποκεντρική στρατηγική του Lifetime Partner, αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους. 

Ειδικά στον τομέα της ασφάλισης του αυτοκινήτου, η Generali προσφέρει μέσα από το ασφαλιστικό οικοσύστημα των προγραμμάτων Speed On μια σειρά προσωποποιημένων λύσεων που δίνουν στον ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να αποκτήσει την ασφάλιση που του ταιριάζει. 

Ταυτόχρονα, θέτοντας στην υπηρεσία των πολιτών μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες, εφαρμογές και εργαλεία, η εταιρεία δίνει στους ασφαλισμένους της πρόσβαση από όπου κι αν βρίσκονται, μειώνει τους χρόνους ανταπόκρισης των αιτημάτων και αναβαθμίζει την οδηγική τους εμπειρία. 

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι ασφαλισμένοι της Generali έχουν δυνατότητα πρόσβασης στην πολυδιάστατη πλατφόρμα εξυπηρέτησης MyGenerali, μέσω της οποίας μπορούν κάθε στιγμή να αναζητήσουν τη συνολική εικόνα της ασφαλιστικής τους σχέσης. Η πλατφόρμα προσφέρει δυνατότητες πληρωμής ασφαλίστρων, υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων (αναβάθμισης, αποζημίωσης, πραγματογνωμοσύνης), εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνης, κλήσης Οδικής Βοήθειας και αναζήτησης ασφαλιστικού συμβούλου. 

Ειδικότερα για τους κατόχους προγραμμάτων αυτοκινήτου προσφέρεται ακόμη ενσωματωμένη στην πλατφόρμα MyGenerali η εφαρμογή My Drive, η οποία, καταγράφοντας τις διαδρομές του χρήστη, συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής του συμπεριφοράς, προσφέροντάς του χρήσιμες συμβουλές για άνετες και ασφαλείς διαδρομές. Με τη συνεχή χρήση της εφαρμογής, κάθε οδηγός διαμορφώνει το προσωπικό του Σκορ Ασφαλούς Οδήγησης και παράλληλα απολαμβάνει μηνιαίες επιβραβεύσεις και εκπτώσεις στα ασφάλιστρά του. 

Το My Drive συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία της τηλεματικής και της ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς, στοχεύoντας στην παροχή μιας σειράς προνομίων στους χρήστες με έναν έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο, κατευθύνοντάς τους, ταυτόχρονα, στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών μέσα από την αξιολόγηση της απόδοσης συγκεκριμένων παραγόντων, όπως η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, το φρενάρισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η επιτάχυνση. Η υψηλή συνδυαστική επίδοση των στοιχείων αυτών δημιουργεί ασφαλέστερες συνθήκες οδήγησης, μειώνοντας έτσι σημαντικά τον κίνδυνο ενός τροχαίου, καθώς και τη βέλτιστη κατανάλωση καυσίμων, ενώ οι χρήστες που επιδεικνύουν υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά και κάνουν σταθερή χρήση της εφαρμογής απολαμβάνουν μια σειρά μοναδικών προνομίων ως επιβράβευση από την Generali. 

Το μέλλον της ασφάλισης, επομένως, βρίσκεται εκεί όπου η κάλυψη γίνεται αντιληπτή όχι ως χρηματική αποζημίωση, αλλά ως ένας ολιστικός τρόπος προστασίας, που συνδέει την ενημέρωση, την πρόληψη, την πρόβλεψη και, βεβαίως, τον σχεδιασμό προσωποποιημένων ασφαλιστικών λύσεων έναντι των κινδύνων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευρώπη Ασφαλιστική: Έτοιμη για εξαγορές στις ασφάλειες

Η Intracom θα παραχωρήσει μέρος των δικαιωμάτων προτίμησής της στον Νίκο Μακρόπουλο, ιδρυτή της Ευρώπη Ασφαλιστική, ο οποίος μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα κατέχει το 13,4% της εισηγμένης.

Τι συζήτησαν Κ. Πιερρακάκης, Αλ. Σαρρηγεωργίου, Ελ. Παπασπυροπούλου

Τι είπε ο Κωνσταντίνος Πάντος Director Life Insurance της Groupama για τα θέματα ασφάλισης υγείας στην Ελλάδα....

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Σπ. Λαθούρης: «Η Howden παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο»

Με αδιαμφισβήτητη διεθνή εμπειρία, η Howden Hellas είναι η μόνη εξολοκλήρου καθετοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επιβεβλημένα τα μέτρα στήριξης, αναμένουμε όμως δράσεις και για τις ΜμΕ

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός είναι σίγουρα θετικά καθώς στηρίζουν πολίτες που δυσκολεύονται πολύ στην καθημερινότητα τους.

Κ. Π. Βοτσαρίδης: «Με τη θέσπιση και εφαρμογή της Πολιτικής Πολυμορφίας, η εταιρεία εστιάζει στην ενίσχυση της απασχόλησης γυναικών και νέων»

«Η INTERLIFE αναγνωρίζει την αξία της δημιουργίας και της αποτελεσματικής κάλυψης νέων θέσεων εργασίας, στοχεύοντας στην προσέλκυση

Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 25 Απριλίου

Συνολικά 1.253.742.257,83 ευρώ θα καταβληθούν σε 2.530.742 δικαιούχους από σήμερα 22 Απριλίου έως τις 25 Απριλίου 2025 στο πλαίσιο

NN Social Innovation Startup Award 2025

Ο διαγωνισμός που επιβραβεύει την κοινωνική καινοτομία, ξεκίνησε για 2η συνεχή χρονιά. H NN, πιστεύει στους ανθρώπους που οραματίζονται