back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Γ. Γιαννής (2nd Auto Forum): «Ήρθε η ώρα να βάλουμε τέλη κυκλοφορίας ασφάλειας»

“Ήρθε η ώρα να βάλουμε τέλη κυκλοφορίας ασφάλειας. Θα αποτελέσει σοβαρό αντικίνητρο στην κυκλοφορία παλαιών οχημάτων”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Γεώργιος Γιαννής, καθηγητής ΕΜΠ, Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής, στο το 2nd  Auto Forum (#auf18 – http:/www.auto.ethosevents.eu/), που διεξάγεται με τίτλο: «Αλλάξτε Αυτοκίνητο!»

Το 2nd  Auto Forum φιλοδοξεί να φωτίσει την τεράστια πρόοδο που έχει συντελεστεί στην αυτοκίνηση στον τομέα της ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής). Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή από τα μοντέλα πενταετίας ή δεκαετίας. Σε ένα τροχαίο είναι πολύ πιο πιθανό να επιβιώσουν οι επιβαίνοντες σ’ ένα καινούργιο αυτοκίνητο. 
Το 2nd Auto Forum πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών, του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), της Hellastron, του Συνδέσμου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, τηςΈνωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και της Ένωσης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος

Σχετικές δημοσιεύσεις

2nd Auto Forum: Όλες οι ομιλίες και οι συζητήσεις στα πάνελ του κομβικού συνεδρίου (video)

Με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία και ευρεία συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 το 2nd Auto Forum (#auf18 - http:/www.auto.ethosevents.eu/)  με τίτλο: «Αλλάξτε Αυτοκίνητο!».

Τ. Πουρναράκης (2nd Auto Forum): «Ν’ αναζητούμε το πιο ασφαλές αυτοκίνητο και όχι το πιο γρήγορο»

«Πρέπει ν’ αλλάξουμε νοοτροπία και τρόπο σκέψης , όσον αφορά την επιλογή αυτοκινήτου. Πρέπει ν’ αναζητούμε το πιο ασφαλές αυτοκίνητο και όχι το πιο γρήγορο».

INTERAMERICAN: Συνεργασία με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΕΜΠ

Μεγάλες οι αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή τεχνολογία στην αξιολόγηση των κινδύνων και στη μεθοδική αντιμετώπιση των οδικών ατυχημάτων

Ο οικονομικός ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις προσφέρουν ένα σημαντικό πεδίο απασχόλησης εργαζομένων και αποτελούν πηγή φορολογικών εσόδων για το κράτος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Οι παράπλευρες απώλειες στην μάχη του κλάδου υγείας

Oι μέτοχοι των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα (δηλαδή οι εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό) δηλώνουν εξαιρετικά προβληματισμένoι...

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024