back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

FADATA: Η «εποχή των μηχανών» και το νέο «καλούπι» για τις ασφαλιστικές

του Βάϊου Κρόκου

Οι  τεχνικές του παρελθόντος προσέφεραν τις βάσεις και, οι τεχνικές του μέλλοντος διασφαλίζουν την ανάπτυξη. Αυτό θα μπορούσε να είναι το νέο μότο για όποιον αντιτάσσεται στις αλλαγές που κομίζει η νέα τεχνολογία. Τις αλλαγές αυτές θα πρέπει να υιοθετήσουν και οι ασφαλιστικές μέσα από τον σχεδιασμό και υλοποίηση νέων δομών, προκειμένου να βελτιώσουν την παραγωγή,  να έχουν πρόσβαση σε ενοποιημένες πληροφορίες που οδηγούν σε αναλύσεις ακριβείας, επιτρέπουν την καινοτομία και άρα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

- Advertisement -

Το μήνυμα αυτό πέρασε η πρώτη ημέρα του συνεδρίου της FADATA που διεξάγεται σήμερα 31 Μαίου και αύριο 1η Ιουνίου 2017 στο ξενοδοχείο Divani Caravel με επίκεντρο της αλλαγές που δρομολογούνται στο κλάδο ασφαλειών, συμπεριλαμβανομένου της ψηφιοποίησης, των αυτοματοποιημένων διαδικασιών, την επιχειρηματική νοημοσύνη,  και άλλα.

Τα οφέλη των νέων δομών τεχνολογίας

- Advertisement -

H υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών είναι πολύ χαμηλή μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές. Τεχνολογίες blockchain, αυτοκινούμενα οχήματα, IoT και άλλες μορφές νέων τεχνολογιών ήδη έχουν εισβάλλει, αλληλεπιδρούν με την κοινωνία και δημιουργούν νέα προϊόντα.  Συνεπώς, οι ασφαλιστικές θα  πρέπει «τρέξουν» να προφτάσουν την «εποχή των μηχανών».

Τα legacy συστήματα θα πρέπει να αντικατασταθούνε με νέες δομές. Στόχος, το underwriting σε πραγματικούς χρόνους, η ακρίβεια στην τιμολόγηση των ασφαλιστικών προϊόντων, η υψηλού επιπέδου αυτοματοποίηση, η μείωση του λειτουργικού κόστους, η βελτίωση των επιδόσεων και της κερδοφορίας στο underwriting, η ενοποιημένη πληροφόρηση, καλύτερη ανάλυση και τέλος καλύτερη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της ψηφιακής ασφάλισης

  • Η ψηφιακή ασφάλιση δεν λειτουργεί από μόνη της, αλληλεπιδρά με τον πελάτη, με την κοινωνία, διαμορφώνει νέες τάσεις και νέα κανάλια διανομής.
  • Τα κανάλια αυτά θα πρέπει να διαθέτουν ενοποιημένη, ολιστική μορφή
  • Να προωθούνται από ενοποιημένες πλατφόρμες οι οποίες θα είναι ικανές να υποστηρίξουν την νέα δομή.
  • Να υποστηρίζονται από νέες μορφές συνεργατών
  • Να στηρίζουν το συνολικό ψηφιακό οικοσύστημα
  • Να χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά μέσα σε ένα περιβάλλον που διέπεται από επιχειρησιακούς κανόνες.

Στο σημείο αυτό, να τονιστεί ότι η επιλογή των συνεργατών θα πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά και ανάλογα με τις ανάγκες. Δυνητικοί συνεργάτες μπορεί να είναι πάροχοι υπηρεσιών, πανεπιστήμια, εταιρείες insurtech, κατασκευαστές προϊόντων κα.

Το βασικό, ωστόσο ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσουν οι ασφαλιστικές είναι σε ποιο βαθμό θέλουν να υιοθετήσουν την νέα τεχνολογία και τι θέλουν να πετύχουν μέσα από την προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογίες.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

“Breakfast Underwriting Webinars” από την Interamerican

Η Interamerican, στοχεύοντας στην ουσιαστική παροχή εξειδικευμένων γνώσεων προς τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς της συμβούλους, το 2023 υλοποίησε μια σειρά διαδικτυακών

Swiss Re: Καθαρό εισόδημα 1,1 δισ. USD, ισχυρά αποτελέσματα σε όλους τους κλάδους

Η Swiss Re σημείωσε καθαρά έσοδα 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024 χάρη στο underwriting και τα ισχυρά έσοδα από επενδύσεις. Σημειώνεται ότι η Swiss Re αναφέρει

Το πιο σύγχρονο εργαλείο τιμολόγησης και ο ασφαλιστικός κολοσσός του Fortune 500

Ο ασφαλιστικός κολοσσός του Fortune 500,  Markel επέλεξε το Renew, ένα νέο εργαλείο τιμολόγησης επόμενης γενιάς της hyperexponential

Σοφία Σικοτάκη, ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ: Όραμά μας η «ξεχωριστή εμπειρία»

Έχοντας ως βασικό άξονα στρατηγικής την ανάπτυξη corporate πελατών, την έμφαση στον κλάδο ζωής και υγείας και την κάλυψη εξειδικευμένων κινδύνων, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιτυχημένη της διαδρομή και το 2022

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023