back to top
15.9 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

ΕΥ: Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας θα πρέπει να εστιάσουν στις νέες τεχνολογίες και την εμπειρία του καταναλωτή 

Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας, για να επιτύχουν στα επόμενα χρόνια, καλούνται να μειώσουν το κόστος και να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ, παράλληλα, θα πρέπει να επενδύσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές που επικεντρώνονται στην πρόληψη. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της ετήσιας έκθεσης της ΕΥ, New horizons, insights on the future of health, η οποία διερευνά τις επιπτώσεις των τεχνολογικών εξελίξεων και των αυξημένων απαιτήσεων των καταναλωτών για πιο εξατομικευμένη υγειονομική φροντίδα στις υπηρεσίες περίθαλψης και τα επιχειρηματικά μοντέλα παγκοσμίως.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις υγειονομικής περίθαλψης επανεξετάζουν μεθοδικά τις διεργασίες και διαδικασίες τους, καθώς και την αλληλεπίδραση με τους ασθενείς, για να εντοπίσουν και να εξαλείψουν τη σπατάλη σε πόρους και χρήματα, καθώς και τις μη αποδοτικές και αναποτελεσματικές διεργασίες. Αρκετές από αυτές διερευνούν, επίσης, πώς οι νέες τεχνολογίες, όπως η ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA) και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κόστους με τη συστηματοποίηση της παροχής φροντίδας, των επιχειρηματικών διαδικασιών και της διαχείρισης περιπτώσεων ασθενών. Παράλληλα, εξετάζουν πώς άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η εικονική αλληλεπίδραση και η παρακολούθηση εξ αποστάσεως, μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του ασθενούς ή του καταναλωτή.

Η βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και οι έξυπνες επενδύσεις, καθοριστικές για το μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης

- Advertisement -

Για να διαπιστώσει πώς οι γιατροί και οι καταναλωτές αξιοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία για την υγεία, η έκθεση έχει συμπεριλάβει, επίσης, κάποια πρώτα ευρήματα από μια έρευνα μεταξύ καταναλωτών υπηρεσιών υγείας και γιατρών στην Αγγλία, την Αυστραλία και την Ολλανδία. Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) και η πλειοψηφία των γιατρών (57%) πιστεύουν ότι τα σημερινά συστήματα υγειονομικής περίθαλψης λειτουργούν ικανοποιητικά. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και την ομάδα των ερωτώμενων, με τους Ολλανδούς γιατρούς και των Βρετανούς καταναλωτές να εμφανίζουν τις πιο θετικές απόψεις.

- Advertisement -

Σε ό,τι αφορά στη χρήση νέων τεχνολογιών, οι γιατροί αναδεικνύουν ως προτεραιότητες αυτές που ενισχύουν την ασφάλεια των ασθενών και την κλινική αριστεία, καθώς και όσες διευκολύνουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές. Το 62% των γιατρών αντιμετωπίζει ευνοϊκά τη χρήση εικονικών τεχνολογιών για την επικοινωνία με τους ασθενείς, ενώ πάνω από τα δύο τρίτα (68%) αξιολογούν θετικά τα οφέλη από τη χρήση smartphones από τους ασθενείς για τη λήψη και την αποστολή βιομετρικών δεδομένων. Την ίδια ώρα, οι καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να μοιραστούν με τους γιατρούς τα βιομετρικά τους δεδομένα (75%), αλλά και τα δεδομένα που παράγουν οι ίδιοι οι ασθενείς (70%).

Οι επιχειρήσεις υγείας πρέπει να βελτιώσουν τις δυνατότητες συλλογής, διαμοιρασμού και συνδυασμού δεδομένων

Σύμφωνα με την έκθεση, εκτός από τις επενδύσεις σε συστήματα που βελτιώνουν την εμπειρία των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις υγείας θα πρέπει να βελτιώσουν τις δυνατότητές τους για ανταλλαγή δεδομένων, καθώς και να διερευνήσουν νέες πηγές και συνδυασμούς δεδομένων, τα οποία θα οδηγήσουν σε καλύτερη κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την υγεία και τις ασθένειες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Αισιόδοξες προοπτικές και μετασχηματισμός: Τα ευρήματα της Έκθεσης Ασφαλιστικής Αγοράς 2025 της KPMG

Ο Φ. Κάσσος ανέλυσε τη συνολική εικόνα της αγοράς τονίζοντας την υψηλή ανάπτυξη του 2024, τις αντοχές των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τις νέες τάσεις

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μπαίνει σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου

Το νέο πληροφοριακό σύστημα ⁠παρακολουθεί όλες τις μορφές απασχόλησης για την πλήρη εποπτεία της αγοράς εργασίας, απλουστεύει διαδικασίες και καταργεί έντυπα

Πανελλαδική δράση για την πρόληψη των τροχαίων

Στον Πειραιά κορυφώνεται (19/12) η πανελλαδική καμπάνια οδικής ασφάλειας – Προώθηση του αυτοελέγχου μέσω δωρεάν διάθεσης του Alco Selftest

Σοβαρές καταγγελίες για μη αποζημίωση διαγνωστικής εξέτασης

Παρότι το κόστος της απαραίτητης εξέτασης καλπροτεκτίνης μετακυλίεται στους πάσχοντες από ΙΦΝΕ, μακροπρόθεσμα επιβαρύνεται το σύστημα υγείας

Οι στόχοι της νέας χρονιάς για το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Μεταξύ αυτών, η αύξηση μισθών, η μείωση ανεργίας κάτω από 8% αλλά και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Ασφάλιση μεταφερόμενων εμπορευμάτων: -13,2% το πλήθος συμβολαίων, -17% τα ασφαλισμένα κεφάλαια το 2024

Πληρώθηκαν αποζημιώσεις ύψους 462.000 ευρώ και σημειώθηκαν 626 ζημιές εντός του 2024 – Κυρίαρχα τα δίκτυα και οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»