back to top
32.6 C
Athens
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025

Eurolife ERB: Γραμμή ανάπτυξης 2018 και άξονες προϊόντων

της Ελενας Ερμείδου

Το 2017 ήταν μία πολύ καλή χρονιά για την Eurolife ERB, το 2018 εμπνέει αισιοδοξία καθώς η οικονομία γυρνάει σελίδα και με την στήριξη του μετόχου της, προχωράει μπροστά, επενδύοντας στο ψηφιακό μετασχηματισμό. Το ‘μυστικό’ της οι άνθρωποι και το σωστά διαμορφωμένο χαρτοφυλάκιο, το οποίο δημιουργεί βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα του προέδρου & διευθύνοντος σύμβουλου της Eurolife ERB κου Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στην συνέντευξη Τύπου χτες για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων.

- Advertisement -

Για μία ακόμα φορά η Eurolife βρέθηκε ανάμεσα στις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις το 2017 με παραγωγή ασφαλίστρων 483 εκατ. ευρώ, κέρδη 81 εκατ. ευρώ τα οποία δεν προέρχονται από επενδύσεις και ίδια κεφάλαια Ομίλου 651 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο μεριδίων, ο Όμιλος Eurolife  κατέλαβε το 12,2% της αγοράς, 21,3% στις ασφάλειες Ζωής και 3,3% στις Γενικές ασφάλειες. Είναι πολυκαναλική με το μερίδιο του Bancassurance να είναι στο 62% και των Ελευθέρων Δικτύων στο 38%.  Σημαντικό για την Eurolife η τήρηση του τεχνικού ασφαλίστρου με στόχο να ωφελείτε μακροπρόθεσμα και η αγορά και η ασφαλισμένοι.

- Advertisement -

Κλειδί η σύνθεση του χαρτοφυλακίου

Ευθύνη της Eurolife δεν είναι να επικεντρώνεται μόνο στα προϊόντα υποχρεωτικής ασφάλισης ή σε όσα  “τραβιούνται”, αλλά και πως θα εκπαιδεύσει σταδιακά την αγορά για να μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες δήλωσε από την πλευρά του ο κος Νίκος Δελένδας Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, συμπληρώνοντας ότι η εταιρεία δίνει έμφαση στην ελληνική οικογένεια και επιχειρηματικότητα και όχι μόνο σε τομείς όπως η Υγεία και το Αυτοκίνητο.

 Όσον αφορά τα προϊόντα του 2017 θέτει 4 άξονες:

– Την Αποταμίευση: όπου  έχει πρωταγωνιστική θέση, έχοντας κάνει μία σημαντική αναβάθμιση των προγραμμάτων της. Διαθέτει 10 επιλογές, και  ο πελάτης για την αποταμίευση, τη σύνταξη και την επένδυσή του έχει πολλές επιλογές ανάλογα με το προφίλ και τις ανάγκες του.

– Την Υγεία, η οποία δουλεύει σε μία λογική value for money με 8 διαφορετικές επιλογές για πελάτες με υψηλότερα ή χαμηλότερα εισοδήματα και προγράμματα περιορισμένου δικτύου.

– Τις Γενικές Ασφαλίσεις όπου πέραν των κλασσικών ασφαλίσεων, προχωράει σε νέα πρωτοποριακά προγράμματα.

– Τις Ομαδικές Ασφαλίσεις, όπου έγινε ένα πολύ επιτυχημένο άνοιγμα το 2017, ιδιαίτερα στα συνταξιοδοτικά ομαδικά προγράμματα καθώς λόγω συνθηκών αποτελούν καλή λύση για τον εργοδότη και τον εργαζόμενο. Το συνολικό χαρτοφυλάκιο ξεπέρασε τα 31,5 εκατ. ευρώ, με αύξηση σχεδόν 20%, πολλαπλάσια της αγοράς. Η Eurolife κατάφερε να συνεργαστεί με πάνω από 60 επιχειρήσεις και οργανισμούς, φέρνοντας νέες εργασίες της τάξης των 5 εκατ. ευρώ μέσα σε 8 μήνες.

Με σειρά από τα αριστερά προς τα δεξιά: Νίκος Δελένδας, Γεν. Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης – Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος – Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology Officer

Τα ‘φώτα’ στην ψηφιακή μετεξέλιξη

Για τις νέες τεχνολογίες και το επενδυτικό  πλάνο της Eurolife μίλησε ο κος  Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology Officer, τονίζοντας ότι η  επιτυχία στον τομέα της τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένου και του ψηφιακού μετασχηματισμού αποτελεί συνάρτηση τριών παραγόντων: των ανθρώπων, των συστημάτων, των μεθοδολογιών.

Το γεγονός ότι η Eurolife ανήκε σε έναν μεγάλο όμιλο της δίνει την ευκαιρία να έχει πρόσβαση σε πρακτικές και τεχνολογίες υψηλού επιπέδου. Στο πλαίσιο αυτό το 2017 κατάφερε μέσω της δημιουργίας digital funding, να προσελκύσει νέα ταλέντα που δίνουν μία άλλη προοπτική.

«Βλέπουμε με πολύ θετικό βλέμμα τη νέα εποχή, είμαστε σε φάση ανάπτυξης και κεφαλαιοποιούμε αυτές τις επενδύσεις», ο ίδιος συμπλήρωσε.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Τα τέσσερα καυτά θέματα της αγοράς

Τέσσερα πολύ σοβαρά θέματα έθιξε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου Πρόεδρος της ΕΑΕΕ σήμερα στην άτυπη δημοσιογραφική συνάντηση.

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και κλάδος Υγείας κυριάρχησαν στην έναρξη του Meeting της Ύδρας

Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης το 25ο Insurance & Reinsurance Meeting το συνέδριο επικεντρώνεται στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Το καυτό θέμα της υποχρεωτικότητας στην ασφάλιση περιουσίας για τους ασφαλιστές

Δεν είναι παράλογες οι ανησυχίες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και της ΕΑΔΕ. Εύλογα τους έβαλε σε σκέψη μίας και έχουν προηγούμενα...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Generali στο Release Athens Festival!

Η Generali συμμετέχει δυναμικά στο φετινό Release Athens Festival 2025, έναν από τους πιο αγαπημένους μουσικούς θεσμούς της πόλης

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

Sofos Insurance Agency: Βράβευση για δεύτερη συνεχή χρονιά από την APEIRON / TRIGLAV

Σε μία λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά στο Μικρολίμανο, η Sofos Insurance Agency τιμήθηκε

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali, συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του πολιτισμού και της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί χορηγό του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

H EAEE ενημερώνει για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Στις 13 Ιουνίου 2025 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται στην ασφαλιστική αγορά

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος

Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale

Τη συνεδρίαση της Διεθνούς Επιτροπής (International Committee) του Ομίλου Reale φιλοξένησε για πρώτη φορά η Υδρόγειος Ασφαλιστική

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές