back to top
8 C
Athens
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025

Έρευνα KPMG: Γιατί οι επιχειρήσεις οφείλουν να επαναπροσδιορίσουν…

Μια νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG, “Me, My life, My Wallet” σε περισσότερους από 18 000 καταναλωτές αναδεικνύει τις κύριες τάσεις σε 16 χώρες

Το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών (Global Customer Center of Excellence) της KPMG International δημοσιεύει μια νέα έρευνα, στην οποία αναδεικνύονται οι πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των πελατών.

- Advertisement -

Η Ελλάδα συμμετείχε σε αυτήν την παγκόσμια έρευνα για πρώτη φορά, η οποία διεξήχθη παράλληλα σε 16 χώρες σε δείγμα 18 567 καταναλωτών.

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους εκεί που είναι σήμερα αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.

- Advertisement -

Η ελληνική πραγματικότητα

Οι Έλληνες καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n’collect, σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, απόρροιας του Lock down, είναι ότι οι καταναλωτές κατά:

  • 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους
  • 80% θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία καθώς πλέον δε γίνεται με φυσικό τρόπο
  • 70% δοκίμασαν νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία
  • 90% εκτιμούν τις εταιρείες οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες

Βασικά ευρήματα σε παγκόσμιο επίπεδο

  • 36% των καταναλωτών επιθυμούν από τις εταιρείες να περιορίσουν – επιλύσουν τα προβλήματα/ καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων
  • 49% των καταναλωτών έχουν περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες
  • 80% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους
  • 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία
  • 55% των καταναλωτών θέτουν την προστασία των δεδομένων τους σημαντική προτεραιότητα, με 47% να περιμένουν ότι οι εταιρείες δεν θα χρησιμοποιήσουν – διαμοιράσουν τα δεδομένα τους με τρίτους
  • 44% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν περισσότερες (και διαφορετικές) τεχνολογίες όπως εφαρμογές κινητών ή ψηφιακούς βοηθούς (φωνητικά ελεγχόμενες συσκευές), σε σύγκριση με την προ-COVID-19 περίοδο.

«Στον αγώνα για την ανάπτυξη, το να γνωρίζεις τον πελάτη σου – σε βάθος, προσωπικά και ολιστικά – είναι αυτό που ξεχωρίζει τους νικητές από όλους τους υπόλοιπους. Και ο πιο κρίσιμος παράγοντας για τη γνώση αυτή, είναι τα δεδομένα.», αναφέρει ο Julio Hernandez, Επικεφαλής του Global Customer Center of Excellence του US Customer Advisory Lead, KPMG στις ΗΠΑ. «Μέσω των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βαθιά εξατομικευμένες εμπειρίες, μπορούν να σταματήσουν να ζουν στο σήμερα και να ξεκινήσουν να κάνουν προβλέψεις για τον πελάτη του αύριο. Χωρίς όμως αυτά, οι επιχειρήσεις παραμένουν στο σκοτάδι, βασιζόμενες σε ξεπερασμένες παραδοχές και ανακριβείς γενικεύσεις. Η καλύτερη γνώση του εξελισσόμενου καταναλωτή, εμπνέει εμπιστοσύνη για την χάραξη ενός δρόμου προς το μέλλον σε ένα τόσο δυναμικό περιβάλλον».

«Οι πελάτες πλέον ζητούν την καλύτερη εμπειρία και το προϊόν καθαυτό δεν επηρεάζει τόσο πολύ την επιλογή τους. Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο», αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής στο Συμβουλευτικό τμήμα της KPMG στην Ελλάδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας της ΕΕΑΕ για τον κλάδο

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΑΕ αναζητά και στοχεύει στην διάδραση, την αλληλεπίδραση και την ενεργό συμμετοχή με τα Μέλη της Ένωσης

Το νέο λογιστικό πρότυπο, η AI, ο μετασχηματισμός και τα φορολογικά κυριαρχούν στην ατζέντα του ασφαλιστικού κλάδου

Για 14η συνεχόμενη χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα, προχώρησε στη δημοσίευση της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024

Μία άλλη ματιά στα προβλήματα Υγείας και Ζωής από τoν Δημ. Μαζαράκη

Συνομιλήσαμε για το σημερινό καθεστώς των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων και για το δείκτη των παλαιών χαρτοφυλακίων υγείας -legacy-.

Η συζήτηση Μαζαράκη (Εθνική Ασφαλιστική)-Χρηστίδη (Allianz) στο πάνελ της KPMG

Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία έβγαλε η συζήτηση Μαζαράκη- Χρηστίδη στο πάνελ της KPMG κατά τη πρόσφατη παρουσίαση των αποτελεσμάτων των ασφαλιστικών εταιρειών του 2023.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσή διάκριση για την INTERAMERICAN

Η INTERAMERICAN τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Learning Technology Implementation» στα Brandon Hall Group Human Capital Management (HCM) Excellence Awards, για την εκπαιδευτική πλατφόρμα Digital Learning Academy. Η διάκριση αυτή αναδεικνύει την αφοσίωση της εταιρείας στην καινοτομία...

Ν. Μακρόπουλος, Πρόεδρος Ευρώπης Aσφαλιστικής: Ο τυχερός ασφαλιστής της ΕΑΕΕ το 2025

Την τύχη του Νικόλαου Μακρόπουλου που βέβαια κάθε άλλο από τυχαία είναι, την επισφράγισε ένα ακόμα χαρμόσυνο γεγονός.

Μια συμφωνία δεν κλείνει μέχρι να βγει η χοντρή κυρία να τραγουδήσει…

Η φράση «It ain’t over ’til the fat lady sings» («Τίποτα δεν έχει τελειώσει μέχρι να τραγουδήσει η χοντρή κυρία») είναι η πιο διάσημη φράση

Η έξοδος του CVC από την Εθνική Ασφαλιστική, και τα 4 μεγάλα ερωτήματα

Με την αγαστή συνεργασία της κυβέρνησης το CVC σχεδιάζει την έξοδο του από την Εθνική Ασφαλιστική, πουλώντας το μερίδιο του στην Πειραιώς αντί του ποσού των 600 εκ.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επιχειρηματικά βραβεία ΧΡΗΜΑ: O Διοικητής της ΤτΕ, θεσμικοί παράγοντες και κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς στα βραβεία-θεσμός

Οι επιχειρήσεις που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού

Η ΕΑΕΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτική πίτα στο παλαιό ιστορικό κτίριο του Χ.Α.

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. Το φλουρί κέρδισε ο Παύλος Κασκαρέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της «Υδρόγειος Ασφαλιστική»

Υποχρεωτική Ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών & Εποπτεία TEA

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει επανειλημμένως τονίσει τη σημασία της συμβολής της ιδιωτικής ασφάλισης στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής

Χρυσή διάκριση για την INTERAMERICAN

Η INTERAMERICAN τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Learning Technology Implementation» στα Brandon Hall Group Human Capital...

Ν. Μακρόπουλος, Πρόεδρος Ευρώπης Aσφαλιστικής: Ο τυχερός ασφαλιστής της ΕΑΕΕ το 2025

Την τύχη του Νικόλαου Μακρόπουλου που βέβαια κάθε άλλο από τυχαία είναι, την επισφράγισε ένα ακόμα χαρμόσυνο γεγονός.