Με κεντρικό μήνυμα «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο», ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki παρουσιάζουν την πρώτη τους καμπάνια και μαζί το ξεκίνημα μιας συναρπαστικής -όπως τη χαρακτηρίζουν- εποχής για τον ρόλο της ασφάλισης στη ζωή και στην περιουσία των ανθρώπων.
Η καμπάνια τρέχει σε όλα τα μέσα και σηματοδοτεί την πρώτη κοινή επικοινωνιακή εμφάνιση των δύο εταιρειών, ενσωματώνοντας τη στρατηγική μετάβαση σε μια νέα εταιρική τοποθέτηση (brand positioning), που βασίζεται σε ισχυρές έννοιες όπως:
- η σταθερότητα και η σιγουριά που προσφέρει η ασφάλιση
- η εμπιστοσύνη στη διαχρονική αξιοπιστία
- η δυναμική προοπτική που δίνει σε κάθε στάδιο της ζωής.
Το ύφος και ο προσανατολισμός της καμπάνιας, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι μια διαβεβαίωση συνέπειας και εξελικτικής συνέχειας: οι δύο εταιρείες παραμένουν προσηλωμένες στις ίδιες αξίες αξιοπιστίας, υπευθυνότητας και ανθρώπινης προσέγγισης – εμπλουτισμένες με νέα ενέργεια, νέα εργαλεία, νέες δυνατότητες.
Αυτές οι νέες δυνατότητες απορρέουν από τη στρατηγική ισχύ των δύο εταιρειών, καθώς και από το γεγονός ότι ανήκουν στον Όμιλο Eurobank, τον μεγαλύτερο τραπεζοασφαλιστικό οργανισμό στην Κύπρο, που ενισχύει την ικανότητά τους να προσφέρουν ολοκληρωμένες, καινοτόμες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις.
Για τις ERB Cyprilife και ERB Asfalistiki, η ασφάλιση υπερβαίνει τη σύναψη ενός συμβολαίου – γίνεται στήριγμα σε κάθε απρόοπτο, σε κάθε μικρή ή μεγάλη δύσκολη στιγμή, σε κάθε «χρειάζομαι και έχω ανάγκη». Αυτός άλλωστε θεωρούν ότι είναι και ο πραγματικός ρόλος ύπαρξης ενός σύγχρονου ασφαλιστικού οργανισμού.
Η καμπάνια, καταλήγουν, ενσωματώνει αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα με τρόπο διακριτικό, ουσιαστικό και απόλυτα συντονισμένο με τη νέα στρατηγική ταυτότητα των εταιρειών.













