back to top
15.9 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Ο άνθρωπος στο επίκεντρο, με εξατομικευμένες υπηρεσίες και καλύψεις

Η Επιθεώρηση Χρυσολόγου είναι μια ομάδα ασφαλιστικών πρακτόρων που έχει αφιερωθεί στη διάδοση της ασφαλιστικής ιδέας, στην ενημέρωση της ελληνικής κοινωνίας για τα οφέλη της ασφάλισης και στην παροχή συμβουλών για την κάλυψη ασφαλιστικών αναγκών.

Ο επικεφαλής, κ. Χρήστος Χρυσολόγου, θεωρεί ως κύρια υποχρέωση της ομάδας, ως πιστοποιημένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, την ανάλυση των ασφαλιστικών αναγκών και την παροχή αιτιολογημένης συμβουλής σε κάθε ενδιαφερόμενο. «Η πώληση, αν έρθει, έρχεται ως φυσιολογικό αποτέλεσμα της κατανόησης από κάθε ενδιαφερόμενο της αξίας της ασφάλισης και της εξεύρεσης του κατάλληλου ασφαλιστικού προγράμματος», σημειώνει ο κ. Χρυσολόγου και επισημαίνει: «Για εμάς, κάθε πελάτης αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση, που αξίζει της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης, της εξατομικευμένης προσέγγισης των αναγκών του και της επιλογής των καλύτερων ασφαλιστικών καλύψεων που πραγματικά χρειάζεται».

- Advertisement -

Άλλωστε φιλοσοφία και όραμα της Επιθεώρησης αποτελεί η συμβολή της στη διάδοση της αξίας της ασφάλισης και η ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης στην ελληνική κοινωνία. «Το φαινομενικά μαξιμαλιστικό αυτό όραμα θα έπρεπε να αποτελεί πρώτιστο όραμα κάθε εμπλεκόμενου στην ασφαλιστική αγορά, κράτους, εταιρειών, διαμεσολαβητών».

Η αδιάλειπτη παρουσία της επί δεκαετίες στην αγορά, η επιτυχής και παραγωγική διαδρομή της, οι βραβεύσεις, ο συνεχής εμπλουτισμός της ομάδας με νέα, αξιόλογα και συνεπή στελέχη και η εμπιστοσύνη χιλιάδων πελατών έχουν αναδείξει την Επιθεώρηση Χρυσολόγου ως μία από τις μεγαλύτερες και υγιέστερες ομάδες ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

- Advertisement -

«Αυτήν τη στιγμή, είμαστε στην Επιθεώρηση περίπου 150 άτομα. Συνολικά, είμαστε απλωμένοι σε έξι γραφεία, στα οποία κυριαρχεί η ίδια ακριβώς φιλοσοφία: ο σεβασμός στον πελάτη και η αντιμετώπισή του ως διαχρονικού συνεργάτη μας. Η παροχή αξιόπιστων, τεκμηριωμένων συμβουλών για την κάλυψη κάθε ασφαλιστικής ανάγκης του πελάτη δεν αποτελεί για εμάς απλώς επαγγελματική υποχρέωση που απορρέει από την ασφαλιστική νομοθεσία, αλλά συνειδητή ανάδειξη του συμβουλευτικού μας ρόλου. Να προσφέρουμε και να επεμβαίνουμε στην εταιρεία όπου νομίζουμε ότι αδικείται σε οποιοδήποτε επίπεδο. Σε μια αποζημίωση, σε ένα συμβάν, οπουδήποτε», μας λέει, με έμφαση, ο κ. Χρυσολόγου, αν και οι περιπτώσεις αυτές είναι ελάχιστες.

Και θα προσθέσει: «Ποτέ δεν είδα τι εξυπηρετεί εμένα. Κοιτούσα τι εξυπηρετεί τον πελάτη και, διά μέσου αυτού, σίγουρα είχα και εγώ να ωφεληθώ. Επιπλέον, πάντα είχα έναν σκοπό. Δεν ήθελα να κάνω μια ασφάλεια για να πληρωθώ. Ήθελα πρώτα να κάνω μια ασφάλεια, να έχω έναν ευχαριστημένο πελάτη, και μετά να πληρωθώ. Εδώ θα ήθελα να τονίσω τη σημαντική συμβολή της Εθνικής Ασφαλιστικής στην προσπάθειά μας, με το όνομά της, με τα προγράμματα, με την αξιοπιστία της».

Και συνεχίζει λέγοντας: «Επιπλέον, στο πλαίσιο της λειτουργίας μας, διοργανώνουμε κάθε χρόνο ταξίδι επιβράβευσης για τους συνεργάτες μας, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για Αλσατία-Στρασβούργο στις 28 Φεβρουαρίου 2026 –οι επιτυχόντες θα βρίσκονται εκεί.

Κάθε χρόνο, διοργανώνουμε εθελοντική αιμοδοσία –30 Οκτωβρίου είναι η δέκατη. Εμπλουτίζουμε την «τράπεζα αίματος» για τις ανάγκες των συναδέλφων μας.
Κάνουμε επίσης ετήσιες εκδηλώσεις με βραβεύσεις, παρουσίαση των αποτελεσμάτων μας και κεντρικό ομιλητή ένα επιτυχημένο πρόσωπο στον χώρο του: ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Διονύσιος Σαββόπουλος, ο Λευτέρης Πετρούνιας, ο Άγγελος Χαριστέας, ο Λευτέρης Λαζάρου μάς εμπιστεύτηκαν τα μυστικά της επιτυχίας τους…»

Διαβάστε περισσότερα στο banks.com.gr και στο περιοδικό ΧΡΗΜΑ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης στο γιορτινό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω το αποτύπωμα κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μέσα από δράσεις που συνδυάζουν μάθηση, οικολογία και πολιτιστική εμπειρία

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Η ICAP CRIF τιμά στις 17/12 τους 114 «True Leaders» του 2024

Οι κορυφαίοι της ελληνικής επιχειρηματικότητας, σε μια λαμπρή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής