back to top
12.4 C
Athens
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024

Εντυπωσιακή προσέλευση στο περίπτερο της «Anytime» στην Έκθεση «Αυτοκίνηση 2016»

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Έκθεση «Αυτοκίνηση 2016», που διεξήχθη στο παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού από τις 22 έως και 30 Οκτωβρίου 2016. Σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα στοιχεία, η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους επισκέπτες να φθάνουν  τους 77.000.

Η Anytime της Interamerican, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, έδωσε το δικό της στίγμα στην Έκθεση. Το εξειδικευμένο προσωπικό στο περίπτερο της Anytime υποδέχθηκε περισσότερα από 18.000 άτομα, που ενημερώθηκαν για το νέο πρωτοποριακό τρόπο ασφάλισης με το χιλιόμετρο «Buy the Mile». Για τους ενδιαφερόμενους πραγματοποιήθηκαν και επιδείξεις στο αυτοκίνητο που υπήρχε στο περίπτερο, για την τοποθέτηση της τηλεματικής συσκευής με την οποία καταγράφονται τα χιλιόμετρα.

- Advertisement -

Anytime_Autokinisi_2016_8Ήδη τα συμβόλαια «Buy the Mile» που έχουν συναφθεί από την έναρξη διάθεσης του προγράμματος μέχρι σήμερα ξεπερνούν τα 3.000. Η καινοτομία τους είναι ότι συνδέονται με τα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο μέσα σε έναν χρόνο. Συγκεκριμένα, με τη σχετική ασφάλιση του αυτοκινήτου, μπορεί ο πελάτης να διανύσει μέχρι και 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο πληρώνοντας ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα συγκριτικά με τα παραδοσιακά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου.

Τέλος, 2.500 επισκέπτες δήλωσαν συμμετοχή στον προσεχή διαγωνισμό που θα αναδείξει τρεις νικητές, με δώρο το καλύτερο συμβόλαιο ασφάλισης της Anytime, στο πρόγραμμα «Value Plus», για έναν χρόνο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Όμιλος Interamerican: 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας

Έναν χρόνο μετά το φαινόμενο «Daniel», 5 ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας αναδεικνύονται μέσα από μια σειρά ντοκιμαντέρ μικρού μήκους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.