back to top
20.4 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες κι εκπλήξεις για το Δίκτυο της Interamerican

Αυτό το ταξίδι τα είχε όλα!

Στην Άπω Ανατολή, στη μακρινή Ιαπωνία, την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, των αισθήσεων και των αντιθέσεων, όπου οι αρχαίες παραδόσεις συνδυάζονται απόλυτα αρμονικά με τον σύγχρονο τρόπο ζωής, εκεί βρέθηκαν περισσότεροι από 100 συνεργάτες του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της Interamerican, στελέχη της Διοίκησης της Interamerican, ασφαλιστικοί σύμβουλοι,  Unit managers, συντονιστές καθώς και διοικητικό προσωπικό.

- Advertisement -

Η εταιρεία διοργάνωσε από τις 18 έως τις 26 Ιουνίου 2024 ένα μοναδικό ταξίδι για τους ανθρώπους της, συνεχίζοντας την παράδοση της ετήσιας επιβράβευσης των συνεργατών του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεών της.

Το ταξίδι αυτό τα είχε όλα: Eξερεύνηση εμβληματικών πόλεων όπως το Τόκιο, το Κιότο, η Καμακούρα και η Νάρα και αξιοθέατων, μία διαφορετική βόλτα με το τρένο-βολίδα από το Τόκιο στο Κιότο και μια κρουαζιέρα με δείπνο στον κόλπο του Τόκιο, όπου οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν ένα μοναδικό Geisha show! Μεταξύ άλλων, οι συμμετεχοντες είχαν την ευκαιρία να επικεπτούν ναούς όπως οι Μετζί Τζεγκού, Κιγιομίζου-ντέρα και Τοντάιτζι, μουσεία όπως το TeamLab και το MOMAT, αλλά και το εντυπωσιακό Αυτοκρατορικό Παλάτι που μοιάζει με πάρκο, στην περιοχή Τσιγιόντα του Τόκιο καθώς και το Tokyo Skytree.

- Advertisement -

Πέραν της ψυχαγωγίας, της διασκέδασης και της αναψυχής, το ταξίδι στάθηκε αφορμή για περαιτέρω σύσφιξη των επαγγελματικών σχέσεων των συμμετεχόντων. Οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Interamerican, κ. Γιάννη Καντώρο, καθώς και με άλλα κορυφαία στελέχη της εταιρίας, όπως ο κ. Rene Scholten, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής, η κα Linda Nieuwenhuizen, Γενική Διευθύντρια Customer Value & Experience, ο κ. Γιώργος Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας, ο κ. Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και ο κ. Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Πωλήσεων.

Δύο στα δύο για το team της Interamerican που επέστρεψε στα… πάτρια εδάφη διπλά κερδισμένη, καθώς απέκτησε νέες, όμορφες εμπειρίες στη χώρα με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής, αλλά και γνώση, ενώ επιβεβαίωσε ότι είναι αποφασισμένο να οδηγήσει πλέον την εταιρία στην κορυφή της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς.

Οι δηλώσεις των στελεχών

Μεταξύ άλλων ο κ. Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican, δήλωσε: «Το ταξίδι μας στην Ιαπωνία ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία για όλους στην Interamerican. Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην ανάπτυξή τους. Επιστρέφουμε γεμάτοι νέες εμπειρίες και έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία τις νέες προκλήσεις και φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον της Interamerican».

Ο κ. Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican, ανέφερε από την πλευρά του: «Η εμπειρία αυτού του μαγικού ταξιδιού κατάφερε να ενώσει τις δυνάμεις μας σε μια περιπέτεια εξερεύνησης και ανακάλυψης αλλά παράλληλα ενισχύσαμε τη συνοχή και την αφοσίωσή μας ως ομάδα. Συνεχίζουμε παραμένοντας προσηλωμένοι στη διαρκή υποστήριξη και ανάπτυξη των πολύτιμων συνεργατών μας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ERGO forMe: Ο καθημερινός σου ήρωας στην ασφάλιση

Η εφαρμογή της εταιρείας συνδυάζει ευκολία, ταχύτητα και πρακτικότητα - Νέος διαγωνισμός, για 3 δωροκάρτες 1.000 ευρώ

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ERGO forMe: Ο καθημερινός σου ήρωας στην ασφάλιση

Η εφαρμογή της εταιρείας συνδυάζει ευκολία, ταχύτητα και πρακτικότητα - Νέος διαγωνισμός, για 3 δωροκάρτες 1.000 ευρώ

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Η ασφάλιση είναι επένδυση για το μέλλον – Ημερίδα του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος

Κεντρικό σύνθημα της εκδήλωσης, η προτροπή «Δράσε με γνώση – Κέρδισε με ασφάλεια» προς τις επιχειρήσεις

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet