back to top
20.3 C
Athens
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2025

Δύο ασφαλιστικοί όμιλοι στα κορυφαία Global Brands του 2021

Δύο ασφαλιστικοί όμιλοι κατάφεραν να ξεχωρίσουν και συγκαταλέγονται στο top 100 των Global Brands, που κατέγραψε η Ιnterbrand για το έτος 2021.

Πρόκειται για την Allianz που βρίσκεται  στην θέση 34 της λίστας και η AXA που βρίσκεται στην θέση 48 της λίστας.

- Advertisement -

Στην πρώτη δεκάδα είναι τα εξής brands: Apple, Amazon, Microsoft, Google, Samsung, Coca Cola, Toyota, Mercedes Benz, Mcdonalds,Disney.

Η Interbrand είναι η κορυφαία εταιρεία συμβούλων επωνυμίας στον κόσμο, για περισσότερα από 40 χρόνια. Σε συνεργασία με κορυφαία brands ανά τον κόσμο, η παγκόσμια ομάδα thinkers and makers της Interbrand πρωτοπορούν στο μέλλον της οικοδόμησης ενός brand.

- Advertisement -

Δείτε τη λίστα εδώ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΑΧΑ 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία για 8η συνεχή χρονιά

Με την αξία του ονόματός της να έχει αυξηθεί 14% από πέρυσι και με άνοδο 2 θέσεων από το 2015, η ασφαλιστική είναι φέτος στις 3 κορυφαίες παγκόσμιες επωνυμίες σε επίπεδο οικονομικών υπηρεσιών και 46η σε όλους τους τομείς επιχειρήσεων

Interbrand: Η AXA κορυφαίο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Το 2015 το σήμα της ΑΧΑ όχι μόνο επιβεβαίωσε την πρωτοκαθεδρία του στον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και την εξέχουσα θέση του στον κλάδο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το μέγεθος της αγοράς P&C διπλασιάστηκε, τι λέει η Swiss Re για πράκτορες και μεσίτες

Βασικός παράγοντας στην ανάπτυξη της αγοράς, η αύξηση της παρουσίας των μεσιτών ασφαλίσεων και των ασφαλιστικών πρακτόρων

HDI Global: Θετικά αποτελέσματα 6μήνου, με κινητήριο μοχλό την ανάπτυξη νέων εργασιών

«Θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως αξιόπιστος Συνεργάτης στην Αλλαγή για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας τις επόμενες δεκαετίες» δήλωσε ο CEO E. Puls

Allianz Global Wealth Report 2025: Σε τροχιά ανόδου τα περιουσιακά στοιχεία παγκοσμίως – Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα

Για να γίνεις πλουσιότερος, επισημαίνει η Allianz, είτε αποταμιεύεις πιο έξυπνα, όπως οι Αμερικανοί, είτε πιο πειθαρχημένα, όπως οι Γερμανοί - Τι κάνουν οι Έλληνες;

Ο ρόλος του HR αλλάζει: Από το «παράρτημα» στη στρατηγική κορυφή

Τα νέα δεδομένα που αποτυπώνονται σε παγκόσμια έρευνα της IWG επιβεβαιώνουν αυτό που εδώ και χρόνια ωριμάζει στο εσωτερικό των επιχειρήσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

ΣΕΜΑ: Στην τελική ευθεία η ετήσια εκδήλωση στο Ble Pavillon – Χορηγός επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Η μεγάλη εκδήλωση του ΣΕΜΑ, στις 2 Οκτωβρίου, προμηνύεται ως το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση - Βίντεο

MDRT Day 2025: Ο ΠΣΑΣ με δυναμική παρουσία στο Porto Palace Hotel

Η παρουσία του Συνδέσμου επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να υποστηρίζει έμπρακτα τα μέλη, προάγοντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την καινοτομία

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης