back to top
33.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων.

- Advertisement -

Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους.

- Advertisement -

Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

Για ακόμη μία χρονιά, η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας ΔΥΠΑ», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

Carglass®: Εκπαιδευτική διημερίδα για την επισκευή εμπρόσθιου παρμπρίζ με την πατενταρισμένη τεχνολογία ART®

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση καμερών ADAS στην Ελλάδα

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.