back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Black Friday και ασφαλίσεις ηλεκτρικών συσκευών

Μόνο πολύ ακριβές συσκευές και υπολογιστές ασφαλίζονται από τους καταναλωτές

Κάθε Νοέμβριο καταγράφεται μία σημαντική (της τάξης του 20% περίπου τα τελευταία χρόνια) αύξηση των μηνιαίων πωλήσεων ηλεκτρικών συσκευών λόγω της Black Friday , όπως σήμερα. Στις περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές και ειδικά στα laptops και τα desktops, οι πωλήσεις συνοδεύονται με πώληση παράτασης εγγύησης (περισσότερα χρόνια εγγύησης) ή από μία ασφάλιση της συσκευής στο 80% περίπου της αξίας τους. Δηλαδή ένα laptop αξίας 500 ευρώ ασφαλίζεται για αξία 400 ευρώ για όποτε χαλάσει. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι οι τζίροι αυξάνονται την Black Friday, η ασφαλιστική παραγωγή από τις μικρο-ασφαλίσεις ηλεκτρονικών ειδών δεν ακολουθεί την ίδια πορεία. Ελάχιστοι είναι οι καταναλωτές που μετά την αγορά θα προχωρήσουν στην ασφάλιση του υπολογιστή τους. Όπως μας είπαν, πωλητές στα καταστήματα, οι ασφαλίσεις των υπολογιστών (περίπου 25-30 ευρώ άπαξ είναι το ασφάλιστρο) γίνονται για υπολογιστές αξίας άνω των 1200 ευρώ και για όσους υπολογιστές απευθύνονται στους heavy users δηλαδή σ’ αυτούς που κάνουν εντατική χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι επαγγελματίες μπορεί να βάλουν το ασφαλιστήριο αυτό και σε τιμολόγιο εξόδων και να εκπέσει η δαπάνη.

- Advertisement -

Σε κάθε περίπτωση, όταν μία ασφάλιση καλύπτει ένα αγαθό στο 60-80% της αξίας του και το ασφάλιστρο είναι στο 5% της αξίας του αγαθού, μπορεί να δώσει αποτέλεσμα.

Ένα χρήσιμο παράδειγμα

- Advertisement -

Η προσωπική μας εμπειρία ήταν ότι η ασφάλιση χρειάζεται ακόμη και για ηλεκτρονικά μηχανήματα μικρής αξίας. Προ 5ετίας, είχα αγοράσει έναντι 400 ευρώ ένα μικρό lapotop για συμπληρωματική χρήση. Είχα την ιδέα να τον ασφαλίσω στην ξένη ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζονταν το πολυκατάστημα οικιακών συσκευών με ένα μικρό ασφάλιστρο 20 ευρώ. Πάνω στο χρόνο, χάλασε η motherboard και το laptop ήταν άχρηστο. Αποζημιώθηκα μέσα σε 15 μέρες έναντι του 60% της αξίας του δηλαδή πήρα επιστροφή περίπου 240 ευρώ. Εάν δεν το είχα ασφαλίσει απλώς δεν έπαιρνα τίποτε πίσω ή θα έπρεπε να πάω σε δαπανηρό και χρονοβόρο δικαστικό αγώνα με το πολυκατάστημα ή την εταιρεία του υπολογιστή στην Ελλάδα, πράγμα που δεν θα συνέφερε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Hellas Direct βάφει με χρώμα τη φετινή Black Friday

Μιας και η ασφάλεια δεν είναι υπόθεση μιας μέρας, η Hellas Direct αποφάσισε φέτος να γιορτάσει διαφορετικά τη Black Friday.

Black Friday στο ΙΑΣΩ Παίδων!

Το ΙΑΣΩ Παίδων, με αφορμή την Black Friday, δείχνει έμπρακτα για ακόμη μία φορά ότι η υγεία των παιδιών είναι ό,τι πιο πολύτιμο και προσφέρει επίσκεψη σε παιδιατρικές ειδικότητες μόνο με 10 ευρώ!

Συναγερμός «Black Friday» για δημοφιλή online καταστήματα

Καθώς βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων στόχων κακόβουλου λογισμικού κλοπής δεδομένων - Ποια μέτρα συνιστά η Kaspersky Lab για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές

RED FRIDAY για 4 ημέρες στη Media Markt

Η Media Markt φέρνει το Black Friday μέσα στο κατακαλόκαιρο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί