back to top
22.5 C
Athens
Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

AXA: Υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης πελατών με ζημιές σε κατοικία ή επιχείρηση

Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά:

1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και

- Advertisement -

2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές.

Μια μοναδική διαδικασία έχει εισαγάγει η ΑΧΑ για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.

- Advertisement -

Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:

-να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1 – 2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.

-να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.

Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”.

Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

«Κλάδος ελαίας» 300 εκατ. ευρώ από την ΑΧΑ προς 15.000 Γάλλους εστιάτορες

Ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος επιδιώκει να βάλει τέλος σε μια πολύμηνη δημόσια διαμάχη και να κοιτάξει προς το μέλλον.

Η ΑΧΑ στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS προσφέροντας μία Υποτροφία Σπουδών στο BCA College

Πιστή στη στρατηγική υπεύθυνης και ανθρωποκεντρικής δράσης της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να θέτει σε εφαρμογή μία σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη μίας ισότιμης και βιώσιμης κοινωνίας.

Deal με…άρωμα Ινδίας για την ΑΧΑ

Πωλεί την κοινοπραξία γενικών ασφαλίσεων Βharti AXA General Insurance στην ΙCICI Lombard- Εφάπαξ κέρδος 200 εκατ. ευρώ για τον γαλλικό όμιλο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Άνοδος κυβερνοεγκλημάτων με στόχο ηλικιωμένους

Οι βασικές κυβερνοεπιθέσεις έρχονται με τη μορφή ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) και τεχνολογικών απατών και επιθέσεων

Aσφάλιση Κατοικίας/ΕΝΦΙΑ: Τα αποτελέσματα προβληματίζουν…

Η “καυτή πατάτα” του ζητήματος ασφάλισης κατοικιών, εν μέσω των ραγδαίων αλλαγών που επιφέρει στις ζωές μας η Κλιματική Κρίση είναι ένα ζήτημα που χρήζει άμεσης διευθέτησης.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

Στο 18,3% το ποσοστό κάλυψης των κατοικιών

Μόλις το 18,3% ήταν έως τον Μάρτιο του 2024 το ποσοστό κάλυψης των κατοικιών της χώρας, έναντι 18,2% την 31η Δεκεμβρίου 2023. Σύμφωνα με την έρευνα της ΕΑΕΕ

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Άνοδος κυβερνοεγκλημάτων με στόχο ηλικιωμένους

Οι βασικές κυβερνοεπιθέσεις έρχονται με τη μορφή ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) και τεχνολογικών απατών και επιθέσεων

Έρευνα ΠΟΥ για την επίδραση των κινητών τηλεφώνων στην εμφάνιση καρκίνου του εγκεφάλου

Νέα στοιχεία  από πρόσφατη ανασκόπηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) που δημοσιεύθηκε από τους Karipidis et al στο Environmental International, αναφέρουν

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Γενική διευθύντρια της Insurance Europe η Thea Utoft Høj Jensen

Η Insurance Europe, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων, ανακοίνωσε σήμερα ότι η Thea Utoft Høj Jensen διορίστηκε νέα γενική διευθυντρια.

Aσφάλιση Κατοικίας/ΕΝΦΙΑ: Τα αποτελέσματα προβληματίζουν…

Η “καυτή πατάτα” του ζητήματος ασφάλισης κατοικιών, εν μέσω των ραγδαίων αλλαγών που επιφέρει στις ζωές μας η Κλιματική Κρίση είναι ένα ζήτημα που χρήζει άμεσης διευθέτησης.