back to top
21.6 C
Athens
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Η Δήμητρα Λύχρου και το αποτύπωμά της στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Η αποχώρηση της Δήμητρας Λύχρου αφήνει ένα κενό, αλλά ταυτόχρονα θέτει τον πήχη ψηλά για τη συνέχεια

Ισχυρή και ενεργή παρουσία των Επιτροπών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στη χθεσινή σύσκεψη του ΕΕΑ

Μια σημαντική πρόταση για τον κλάδο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης αναμένεται να παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Διαφάνεια στα τρόφιμα: Νέο πεδίο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Σαφέστερη βάση για την αξιολόγηση κινδύνου σε συμβόλαια επαγγελματικής και προϊοντικής ευθύνης θέτει η τροπολογία του ευρωβουλευτή Γ. Μανιάτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

ΕΑΕΕ: Επιστολή προς ΥΠΟΙΚ, ΤτΕ και Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία για το ζήτημα των SIAs

Ενόψει ECOFIN, η Ένωση μετέφερε τον προβληματισμό για τον αποκλεισμό των βασιζόμενων σε ασφάλιση επενδυτικών προϊόντων από το πεδίο της SIU

Ένα άγαλμα για τον άνθρωπο που κρατά όρθια την Ελλάδα

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων συνεχούς δράσης (1925-2025), τιμά τη Μικρομεσαία Επιχειρηματικότητα

Έναρξη λειτουργίας του Πανεπιστημιακού Ογκολογικού Κέντρου «Αθηνά Ι. Μαρτίνου» στο ΠΓΝ «Αττικόν»

Το Κέντρο έχει ως στόχο να συνδυάσει τη γνώση, την έρευνα και τη φροντίδα, προσφέροντας στους ασθενείς σύγχρονες και ανθρώπινες υπηρεσίες