back to top
18.7 C
Athens
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πόσο μετράνε οι ασφαλιστικές έξω;

Πότε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα σηκώσουν το ανάστημα τους για να αποκατασταθεί η εμπιστοσυνη των ασφαλισμένων ;

Oι τοπ 25 ασφαλιστικές παγκοσμίως, με βάση την κεφαλαιοποίηση

Αύξηση κατά κατά 17% στα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια  κατέγραψε η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς (MCap) των

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Aυξήθηκαν οι καταθέσεις των ασφαλιστικών

Αυξημένες κατά 127 εκατ. ευρώ, ήταν οι καταθέσεις των ασφαλιστικών εταιρειών τον μήνα Μάρτιο, όπωςς αποτυπώνεται στα στοιχεία της ΤτΕ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ Insurance Brokers A.E., μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα

MEGA-deal στην αγορά

H MEGA Brokers ανακοίνωσε μια νέα εξαγορά με στρατηγική σημασία, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Pricefox: Πόσο κοστίζει η ασφάλεια μηχανής στην Ελλάδα;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα online σύγκρισης τιμών και αγοράς ασφάλειας μηχανής, έκανε έρευνα και σύγκρινε το κόστος των ασφαλίστρων.

Η Επιτροπή Αφαλιστικών Πρακτόρων ΕΕΑ για τις αλλαγές στις αποζημιώσεις ασφαλιστηρίων υγείας της Εθν. Ασφαλιστικής

Την αντίδρασή της στις αλλαγές του τρόπου καταβολής αποζημιώσεων παλαιών ασφαλιστηρίων υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Εξαγόρασε την ΝΑΚ Insurance Brokers και το 40% της ΑΜΥΝΑ

ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.: Στόχος εντός του 2025, η ενσωμάτωσή της μέσω συγχώνευσης δια απορρόφησης από τη ΝΑΚ Insurance Brokers A.E.

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ Insurance Brokers A.E., μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών

Έρχεται εμφύλιος μεταξύ εργαζομένων του ΕΟΔΥ;

Την αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου ΕΟΔΥ προκάλεσε η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΟΔΥ

ΣΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο ΣΕΜΑ για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου