back to top
17.6 C
Athens
Πέμπτη 24 Απριλίου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Το καυτό θέμα της υποχρεωτικότητας στην ασφάλιση περιουσίας για τους ασφαλιστές

Δεν είναι παράλογες οι ανησυχίες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και της ΕΑΔΕ. Εύλογα τους έβαλε σε σκέψη μίας και έχουν προηγούμενα...

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ για τη συγχώνευση Baloise – Helvetia

Με ιδιαίτερη χαρά η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Γ.Α ανακοινώνει ότι ο μέτοχος μειοψηφίας Ελβετικός Όμιλος Baloise και ο Ελβετικός Όμιλος Helvetia πρόκειται να ενωθούν

“Eπενδυτική φρενίτιδα” για τα Αμοιβαία Κεφάλαια. Εισροές 18 δισ. ευρώ από τα τέλη του 2018

Αυξάνονται οι εισροές στα αμοιβαία κεφάλαια με αποτέλεσμα το ενεργητικό τους να διαμορφώνεται στα 24 δισ. ευρώ στο τέλος του πρώτου

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Φιλίππα Μιχάλη, NN Hellas: Oι Έλληνες συνεχίζουν να είναι υπασφαλισμένοι

Tο έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς κα. Φιλίππα Μιχάλη στο Brokers Time...

Η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ για τη συγχώνευση Baloise – Helvetia

Με ιδιαίτερη χαρά η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Γ.Α ανακοινώνει ότι ο μέτοχος μειοψηφίας Ελβετικός Όμιλος Baloise και ο Ελβετικός Όμιλος Helvetia πρόκειται να ενωθούν

Νέο δωρεάν ηλεκτρονικό σεμινάριο του EEA για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών διοργανώνει το δεύτερο κατά σειρά, δωρέαν, webinar

Μega – συγχώνευση στην ελβετική αγορά

Οι ελβετικοί ασφαλιστικοί όμιλοι Helvetia και Baloise αποκάλυψαν προ ολίγων ωρών τα σχέδια περί συγχώνευσής τους. Η εν λόγω κίνηση

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι που κρύβει η χρήση AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli

Τις τελευταίες ημέρες μία νέα τάση έχει κατακλύσει το διαδίκτυο: Πρόκειται για εικόνες τύπου anime εμπνευσμένες από το Studio Ghibli και action figures που