back to top
19.8 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Στον Βόλο ο Πρόεδρος του EΕΑ – Επίσημος καλεσμένος στην επετειακή εκδήλωση των 20 χρόνων του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας

Στη διάρκεια της βραδιάς αναμένεται να τιμηθούν πρόσωπα και συνεργασίες που στήριξαν την πορεία του Συνδέσμου όλα αυτά τα χρόνια

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου

Διευκρινίσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο D&O των ΕΛΤΑ

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κάνουν λόγο για τυπική διαδικασία, που είχε ξεκινήσει αρκετούς μήνες πριν

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Το myIDD στο επίκεντρο της ασφαλιστικής αγοράς

Κεντρική η παρουσία του Αλέξανδρου Πατσού στην εκδήλωση που διοργανώνει ο ΠΣΑΣ στις 20 Νοεμβρίου

14th Clinical Research Conference: Κλειστή Συνάντηση Εργασίας με τη συμμετοχή του κ. Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργού Υγείας

Το #crco25, με τίτλο «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις», θα πραγματοποιηθεί 4/12 στο Divani Caravel

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος