back to top
16.1 C
Athens
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Ασφαλιστές: Τα μυστικά για να κερδίσετε τους πελάτες σας

της Ελενας Ερμείδου

Οι περισσότερες ασφαλιστικές επιχειρήσεις απλά κάνουν μία καλή σωστή δουλειά. Οι περισσότεροι προσπαθούν να είναι πιστοί σε αυτό που λέγεται «Χρυσός Κανόνας», να εκτελέσουν κατά γράμμα το «καταστατικό».

- Advertisement -

Δεν προεξοφλείται πάντα έτσι επιτυχία.

Τι συστήνει το  Think Advisor:

- Advertisement -
  1. Ποτέ μην ζητήσετε από τον πελάτη σας καλέσει. Είναι αγένεια.
  2. Ποτέ μην αφήσετε τους πελάτες ξεκρέμαστους. Οδηγεί στην ασάφεια και την αβεβαιότητα και είναι αρνητικό για εσάς.
  3. Πάντα να είστε υποστηρικτικοί την στιγμή που χρειάζεται. Δείχνει ότι νοιάζεστε..
  4. Ρωτήστε τους πελάτες σας, αν θέλουν να συμπληρώσουν κάποια φόρμα.
  5. Τα μηνύματα θα πρέπει να είναι και γραπτά και προφορικά, ώστε ο πελάτης να αισθάνεται ότι είναι στο επίκεντρο.
  6. Πάντα να δίνεται ένα άτομο που ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί ώστε να έχει την πληροφόρηση που ζητά.
  7. Δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους μεγάλους λογαριασμούς. Οι πελάτες σας αυτοί το αναμένουν.
  8. Μην κάνετε το λάθος να αγνοήσετε κάποιον πελάτη, όταν είτε απασχολημένος με άλλα πράγματα. Είναι λάθος ασυγχώρητο από τον πελάτη.
  9. Ποτέ μην σκεφτείτε να δικαιολογηθείτε. Δεν θα μπορούν να σας εμπιστευτούν.
  10. 10. Κάντε πάντα ερωτήσεις.
  11. Δώστε απαντήσεις που να πείθουν με επιχειρήματα, όταν σας ρωτούν
  12. Μην αφήνετε τους πελάτες με αναρωτιούνται.
  13. Να είστε ακριβείς ότι λέτε στον πελάτη ότι θα «επιστρέψετε» σε αυτόν. Ενισχύει την εμπιστοσύνη του προς εσάς.
  14. Όταν υπάρχει πρόβλημα, αναλάβετε την ευθύνη του
  15. Κάντε μία έκπληξη στον πελάτη σας με κάτι απροσδόκητο
  16. Βοηθήστε τον πελάτη σας να αισθανθεί καλά με μία αγορά.
  17. Επικοινωνήστε με τον πελάτη σας μετά την αγορά
  18. Ευχαριστήστε τον πελάτη σας, κερδίζετε την εκτίμηση του, επίσης ακούστε για κάποιο λάθος αν έχει συμβεί ή μία παράκληση του πελάτη.
  19. Κρατήστε την επικοινωνία με τον πελάτη σας

.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με ασφαλιστές και επενδυτές στη Νέα Υόρκη

Ο πρωθυπουργός μίλησε για τις οικονομικές προοπτικές, τα μεταρρυθμιστικά σχέδια και την επίτευξη στόχων σε ένα σύνθετο γεωπολιτικό περιβάλλον

Μήνας Alzheimer στο Ίδρυμα Γουλανδρή: Μια ατζέντα που αφορά την ασφαλιστική αγορά

Το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή αφιερώνει τον μήνα Σεπτέμβριο στη νόσο Alzheimer και την υγιή γήρανση - Δείτε τις δραστηριότητες

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

BCA College: Ημερίδα «The Symbiosis Effect: AI & I»

Μια εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, που δείχνει πώς άνθρωποι και μηχανές μπορούν να συνδημιουργήσουν το μέλλον της μάθησης, της εργασίας και της ηγεσίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό

Kaspersky: Οι μισοί από τους κωδικούς που παραβιάστηκαν το 2025 είχαν ήδη διαρρεύσει

Απαντώντας στην αυξανόμενη ανάγκη για ισχυρή ασφάλεια, η βιομηχανία στρέφεται ολοένα και περισσότερο προς λύσεις νέας γενιάς, όπως τα Passkeys

Tap & Go: Ανέπαφες πληρωμές με Mastercard για γρήγορες, εύκολες, ασφαλείς μετακινήσεις σε όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Σε πλήρη ανάπτυξη, η υπηρεσία θα καλύψει το σύνολο των δρομολογίων, που αντιστοιχούν σε πάνω από 3.000 λεωφορεία σε όλη την Ελλάδα

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς