back to top
23.2 C
Athens
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Άμεση Βοήθεια σε 218.338 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

Το εύρος των υπηρεσιών της INTERAMERICAN υπογραμμίζουν οι δραστηριότητες της εταιρείας στους τομείς Βοήθειας. Συνεχίζοντας τη σημαντική υποστήριξη των πελατών της στους κλάδους ασφάλισης Υγείας και Αυτοκινήτου με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, συνολικά, στην Άμεση Ιατρική/Υγειονομική και την Οδική Βοήθεια κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, 218.338 περιστατικά. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση των υπηρεσιών κυμάνθηκε στα επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (218.141 περιστατικά). Κατά μέσο όρο, ημερησίως, η εταιρεία εξυπηρετούσε με σχετικές υπηρεσίες 1.200 πελάτες.

Η INTERAMERICAN παρουσιάζει στους τομείς Βοήθειας συνεχή βελτίωση και του ειδικού, σύνθετου δείκτη ικανοποίησης πελατών – προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Το Net Promoter Score (NPS) επιβεβαιώνει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ανερχόμενο κατά τον Ιούνιο στις 79,3 μονάδες, με την Οδική Βοήθεια ειδικότερα να σημειώνει NPS 80 μονάδες.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 13.159 συνολικά κλήσεις. Ο τομέας, κομβικός και για τη λειτουργία του εταιρικού συστήματος υγείας με τη Γραμμή Υγείας 1010 ως πύλη υποδοχής περιστατικών, αντιμετώπισε την ανάγκη κρίσιμης διακομιδής από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο σε 23 περιστατικά, τα οποία ήδη ανήλθαν μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο σε 36. Η χρήση ασθενοφόρων του ιδιόκτητου στόλου εξυπηρέτησε 2.570 διακομιδές, ενώ παρασχέθηκαν ιατρικές συμβουλές σε 10.537 περιπτώσεις και εξυπηρετήθηκαν 29 περιστατικά και εκτός Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διατηρεί συνεργασίες για παροχή υπηρεσιών διακομιδής από αέρος και με δήμους της νησιωτικής Ελλάδος, έχοντας προσθέσει από το φετινό καλοκαίρι μια ακόμη, με νησί των Κυκλάδων.

Στον τομέα της Οδικής Βοήθειας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο 205.179 περιστατικά. Ενδεικτικά της ευελιξίας των υπηρεσιών είναι τα επιμέρους στοιχεία: η εταιρεία προσέφερε επιτόπου υπηρεσίες σε 58.775 περιπτώσεις και σε 61.768 υπηρεσίες Autohelp. Μετέφερε, επίσης, 69.344 οχήματα και επαναπάτρισε άλλα 15.292.

- Advertisement -

Η τηλεματική στην Οδική Βοήθεια: Drive ON

Ιδιαίτερα σημαντική προστιθέμενη αξία στην Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN και της Anytime αποτελεί, από πέρυσι, η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με την εφαρμογή Drive ON, που είναι διαθέσιμη για κινητά με Android και iOS. Η εφαρμογή κάνει άμεση την επαφή του πελάτη με την υπηρεσία, καθώς η Οδική Βοήθεια της εταιρείας ενημερώνεται χωρίς να απαιτηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και εντοπίζεται αυτόματα η τοποθεσία του καλούντος μέσω GPS. Ο πελάτης πληροφορείται, ταυτόχρονα, για τον χρόνο άφιξης της Βοήθειας και ο ίδιος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία προσέγγισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας (Μάιος 2020), το 96,1% όσων έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Drive ON για την εξυπηρέτησή τους, δηλώνουν ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσουν αν χρειασθεί.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican αποτυπώνει μια χρονιά ορόσημο

Το 2024 η Interamerican ενσωμάτωσε στρατηγικά τα κριτήρια ESG, «διαμορφώνοντας το μέλλον της ασφάλισης με βιώσιμο τρόπο»

Interamerican: Στρατηγική συνεργασία με την ΕΟΔ για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών – Βίντεο

Η ασφαλιστική συνέβαλε στην επισκευή του σκάφους RESCUE 1 και σε σειρά βίντεο που μετατρέπουν τη γνώση σε πράξη και την πρόληψη σε κουλτούρα

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πρώτο κουδούνι με προτεραιότητα την Οδική Ασφάλεια – Το ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» δίπλα στους μαθητές σε κάθε τους βήμα

Το Ινστιτούτο βρίσκεται και φέτος δίπλα σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και οδηγούς, με πλήθος δράσεων για μικρούς και μεγάλους

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Hellas Direct: Ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με όφελος έως 40% και άμεση εξυπηρέτηση

Με κεντρικό μήνυμα «Εδώ είμαστε!», η Hellas Direct επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ποιότητα υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών της

Στην αξία του οχήματος ανεβάζει το όριο για ζημιές από χαλαζόπτωση η Ατλαντική Ένωση

Η νέα κάλυψη είναι διαθέσιμη στα πακέτα Atlantic Plus / Atlantic Plus Eco και Atlantic Max, ως προαιρετική και βασική αντίστοιχα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στις 7 Οκτωβρίου το 16th Pharma & Health Conference: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας

Το Συνέδριο περιλαμβάνει παρεμβατικές ατομικές ομιλίες και τραπέζια συζήτησης - Δείτε τη θεματολογία

Nέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές σε πρόστιμα και ποινές

Στον ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ από 13/9, οι επαναλαμβανόμενες παραβάσεις πλέον δεν συμψηφίζονται, αλλά επιφέρουν σωρευτικές ποινές

100 Χρόνια ΕΕΑ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 2ο Αγώνα Δρόμου για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες

Ο Αγώνας Δρόμου του ΕΕΑ αποτελεί μια γιορτή που φέρνει κοντά επαγγελματίες, οικογένειες και φίλους - Έως την 1η Οκτωβρίου οι εγγραφές

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Θεραπευτική Κλινική Ν. Αλεξάνδρα: Πρώτο πιλοτικό Δίκτυο Ολοκληρωμένης Αντιμετώπισης Γυναικολογικού Καρκίνου

Με ιδιαίτερη φροντίδα οι Έλληνες επιστήμονες σχηματίζουν «μονοπάτια» ασθενών για κάθε γυναικολογική κακοήθεια