back to top
23.1 C
Athens
Κυριακή 25 Μαΐου 2025

Άμεση Βοήθεια σε 218.338 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

Το εύρος των υπηρεσιών της INTERAMERICAN υπογραμμίζουν οι δραστηριότητες της εταιρείας στους τομείς Βοήθειας. Συνεχίζοντας τη σημαντική υποστήριξη των πελατών της στους κλάδους ασφάλισης Υγείας και Αυτοκινήτου με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, συνολικά, στην Άμεση Ιατρική/Υγειονομική και την Οδική Βοήθεια κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, 218.338 περιστατικά. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση των υπηρεσιών κυμάνθηκε στα επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (218.141 περιστατικά). Κατά μέσο όρο, ημερησίως, η εταιρεία εξυπηρετούσε με σχετικές υπηρεσίες 1.200 πελάτες.

Η INTERAMERICAN παρουσιάζει στους τομείς Βοήθειας συνεχή βελτίωση και του ειδικού, σύνθετου δείκτη ικανοποίησης πελατών – προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Το Net Promoter Score (NPS) επιβεβαιώνει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ανερχόμενο κατά τον Ιούνιο στις 79,3 μονάδες, με την Οδική Βοήθεια ειδικότερα να σημειώνει NPS 80 μονάδες.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 13.159 συνολικά κλήσεις. Ο τομέας, κομβικός και για τη λειτουργία του εταιρικού συστήματος υγείας με τη Γραμμή Υγείας 1010 ως πύλη υποδοχής περιστατικών, αντιμετώπισε την ανάγκη κρίσιμης διακομιδής από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο σε 23 περιστατικά, τα οποία ήδη ανήλθαν μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο σε 36. Η χρήση ασθενοφόρων του ιδιόκτητου στόλου εξυπηρέτησε 2.570 διακομιδές, ενώ παρασχέθηκαν ιατρικές συμβουλές σε 10.537 περιπτώσεις και εξυπηρετήθηκαν 29 περιστατικά και εκτός Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διατηρεί συνεργασίες για παροχή υπηρεσιών διακομιδής από αέρος και με δήμους της νησιωτικής Ελλάδος, έχοντας προσθέσει από το φετινό καλοκαίρι μια ακόμη, με νησί των Κυκλάδων.

Στον τομέα της Οδικής Βοήθειας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο 205.179 περιστατικά. Ενδεικτικά της ευελιξίας των υπηρεσιών είναι τα επιμέρους στοιχεία: η εταιρεία προσέφερε επιτόπου υπηρεσίες σε 58.775 περιπτώσεις και σε 61.768 υπηρεσίες Autohelp. Μετέφερε, επίσης, 69.344 οχήματα και επαναπάτρισε άλλα 15.292.

- Advertisement -

Η τηλεματική στην Οδική Βοήθεια: Drive ON

Ιδιαίτερα σημαντική προστιθέμενη αξία στην Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN και της Anytime αποτελεί, από πέρυσι, η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με την εφαρμογή Drive ON, που είναι διαθέσιμη για κινητά με Android και iOS. Η εφαρμογή κάνει άμεση την επαφή του πελάτη με την υπηρεσία, καθώς η Οδική Βοήθεια της εταιρείας ενημερώνεται χωρίς να απαιτηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και εντοπίζεται αυτόματα η τοποθεσία του καλούντος μέσω GPS. Ο πελάτης πληροφορείται, ταυτόχρονα, για τον χρόνο άφιξης της Βοήθειας και ο ίδιος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία προσέγγισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας (Μάιος 2020), το 96,1% όσων έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Drive ON για την εξυπηρέτησή τους, δηλώνουν ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσουν αν χρειασθεί.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Interamerican ταξιδεύει στην καρδιά της Λατινικής Αμερικής, επιβραβεύοντας τους συνεργάτες της

Η INTERAMERICAN, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσέφερε σε διακεκριμένους συνεργάτες

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

5 περιπτώσεις που η ασφαλιστική σου μπορεί να αρνηθεί την αποζημίωση

Υπάρχουν μερικές περιπτώσεις, που η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να αρνηθεί την καταβολή αποζημίωσης, ακόμη κι αν το συμβόλαιο είναι σε ισχύ.

Στατιστικά στοιχεία ασφάλισης Νομικής Προστασίας

Η Επιτροπή Νομικής Προστασίας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για παροχή στοιχείων, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Δεν νοείται ανάπτυξη χωρίς οικονομική δικαιοσύνη»

Διαβάστε στο "IW" όλα όσα είπε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γ. Χατζηθεοδοσίου, στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

Π. Δημητρίου, Υδρα: Δεν μπορούμε να δεχτούμε πλαφόν ξανά στα ασφάλιστρα

Με μονομερείς τακτικές η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα

Πράσινο φως στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές από το gov.gr

Δύο ασφαλιστικές εταιρίες αξιοποιούν τη δυνατότητα στο GOV.gr με τη  διαδικασία συγκατάθεσης  να έχει ολοκληρωθεί 26.227 φορές.

Οι CEOs σε ένα ξεχωριστό πάνελ ηγεσίας

Mε ένα πάνελ που απαρτίζονταν από leaders της αγοράς ολοκληρώθηκαν και επίσημα οι εργασίες του 25ου  Insurance & Reinsurance Meeting της ΕΑΕΕ.

Η GROUPAMA λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση Ethos Platinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

Η Groupama Ασφαλιστική, μέλος του γαλλικού Ομίλου Groupama και με ισχυρή παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έλαβε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά