back to top
32.4 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Αλ. Σαρρηγεωργίου: Eurolife Business Academy για την εξέλιξη κάθε επαγγελματία ασφαλιστή

Μια πρωτοπόρα εκπαιδευτική πρωτοβουλία ανακοίνωσε η Eurolife FFH, στο πλαίσιο της έμφασης που δίνει στον ψηφιακό μετασχηματισμό, απευθυνόμενη στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation.

Το Eurolife Business Academy είναι μια ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, η οποία απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, με στόχο να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες.

- Advertisement -

Αναγνωρίζοντας το ρόλο των digital μέσων στο σημερινό επαγγελματικό περιβάλλον, η Eurolife FFH και το Found.ation σχεδίασαν τo Eurolife Business Academy για να εκπαιδεύσουν τους ασφαλιστές του αύριο στις σύγχρονες online τεχνολογίες, με έμφαση στο πώς θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τη σχέση με τους πελάτες τους.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για όσους εγγραφούν, προκειμένου να αποκτήσουν το αντίστοιχο πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ δεν προϋποθέτει συνεργασία με τη Eurolife FFH. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Found.ation, οι οποίοι θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν το θετικό αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών και να τις εφαρμόσουν στο επαγγελματικό πεδίο τους.

- Advertisement -

Το περιεχόμενο του Eurolife Business Academy εστιάζει στους τομείς της καινοτομίας, του ψηφιακού μετασχηματισμού, των νέων τεχνολογιών, όπως τα data analytics & το AI, της απομακρυσμένης εργασίας, του digital marketing και των νέων καναλιών που δημιουργούν ευκαιρίες επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που θα δηλώσουν συμμετοχή, θα μάθουν digital τρόπους για να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σήμερα και θα εξοπλιστούν με τα εφόδια που θα χρειαστούν στο μέλλον της εργασίας τους.

Με αφορμή το λανσάρισμα του Eurolife Business Academy, o Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, δήλωσε ότι «ο επαγγελματίας ασφαλιστής του αύριο είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται από σήμερα την αξία της τεχνολογίας. Ο ρόλος μας πλέον είναι πιο digital από ποτέ άλλοτε, ώστε να βρισκόμαστε με συνέπεια στο πλευρό των πελατών μας. Βλέπουμε το μέλλον της ασφάλισης μαζί, γι’ αυτό και προσφέρουμε το Eurolife Business Academy στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με στόχο να εξελίξουμε τις γνώσεις του επαγγελματία ασφαλιστή και μαζί να μετατρέψουμε τις ψηφιακές προκλήσεις σε δημιουργικές λύσεις που θα δώσουν παραπάνω ώθηση στον τρόπο που εργάζεται».

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, σημείωσε ότι «η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά τη δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, δίνοντάς τους σύγχρονες και απαραίτητες γνώσεις για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν το έργο τους. Η σταδιακή επιστροφή μας στην κανονικότητα είναι γεγονός, ωστόσο ο ψηφιακός κόσμος και οι δυνατότητές του έχουν έρθει για να μείνουν».

Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο Eurolife Business Academy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Mega Brokers – Karavias Undewriting Agency: Μέχρι 9/9 δεκτές συμμετοχές για εκπαίδευση στην ασφάλιση Airbnb

Μεγάλη η σημασία της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, δεδομένου ότι από 1ης Οκτωβρίου 2025 δημιουργείται μια νέα αγορά

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Στις 10/9 ξεκινά το νέο πρόγραμμα σεμιναρίων της Mega Brokers

Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2025 ενισχύει τις δεξιότητες των συνεργατών της εταιρείας σε καίριους τομείς της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων

Η τρομοκρατία και οι πολιτικοί κίνδυνοι αναδύονται ως δύο πολύ σημαντικές απειλές για την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ασφάλεια

Προς επανεξέταση ο τρόπος με τον οποίο κράτη, επιχειρήσεις και ασφαλιστικοί μηχανισμοί διαχειρίζονται τον κίνδυνο

NP Ασφαλιστική: Τα οφέλη της ομαδικότητας στην εργασία

Η αποτελεσματική ομαδική εργασία ενισχύει τη συλλογική ικανότητα και διευκολύνει την επίτευξη κοινών στόχων - Ποια είναι τα μυστικά της;

Η. Τσολάκης: 368 δράσεις σε 6 χρόνια αποδεικνύουν ότι η παρουσία της ΠΟΑΔ είναι απαραίτητη

Τη συνεισφορά της ΠΟΑΔ στα δρώμενα της ιδιωτικής ασφάλισης εξαίρει ο πρόεδρος Ηλίας Τσολάκης ενόψει εκλογοαπολογιστικών εργασιών και ΓΣ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων